Első évad: Ötvenegyedik rész.

1.1K 80 9
                                    

Arra keltem fel hogy megáll a kocsi. Nem ültem fel csak lassan felnéztem Harryre.
-vásárolunk,új ruhák kellenek.-mondta és megsimitotta az arcom.
-hol vagyunk?-kérdeztem.
-Birmingham-ban.-mondta Zayn és behúzta a kézi féket.
Harry kinyitotta az ajtót és majd óvatosan kiszállt. Át sietett a túl oldalra és segített nekem is kiszállni.
Kinyujtoztattam az elzsibadt porcikáimat és Joshra és Tylerre néztem hogy mennyire élvezik hogy ki jutottak.
-mikor voltatok utoljára szabadok?-kérdeztem.
-3 éve .-mondta Tylerrol
-ti is néztek valami új ruhát,és addig is nagyon vigyáztok az enyémekre. Semmi piros izét nem akarok rajta látni.-mondta Zayn majd lezárta a kocsit.
-tudsz majd járni?-kérdezte Andy és oda sétált hozzám.
-igen,már nem fáj annyira.-mondtam és rá mosolyogtam.
-itt nem keresnek minket?-kérdeztem.
-annyira nem,de óvatosnak kell lennünk.-ölelte át a derekam Harry.
-mi lesz a házaddal? A cuccainkkal?anyudekkal?-kérdeztem.
-még egy indok hogy ne haragudj rám,ugyanis még bent voltatok mindent eltüntettem. És a csomag szállító dobozban van minden amire szükségünk lehet.-mutatott fel Zayn a kocsi tetején levő hordozó dobozra.
Vállba boxoltam.
-nagyszerű vagy de ez sem mentség hogy csillapísd a haragom.-mondtam
Ő pedig mosolyogva meg forgatta a szemét.
Lassan be sétáltunk a plázába és az egyik kedvenc üzletembe kezdtünk nézelődni. Harry szokásos egy fekete szetett szedett össze magának, Andy kicsit stílus váltóan egy világos kék inget nézegetett. Zayn pedig adta magát. Jobbnál jobb és stílusosabb cuccokat tett bele a kosárba és indult el az öltöző fülkék felé.
-azoknak ára is van ám.-mondtam neki.-nem csak szimplán csúnyák.
Zayn felém fordult és be intett nekem.
-majd ha felveszem meglátjuk engem akarsz e leszopni vagy Harryt.
-minden szavad hallom Zayn.-mondta Harry miközben a fény fele fordított egy fekete garbót.
-ennek örülök,mert ebben az esetben elmondanám hogy a fekete,fény alatt is fekete.-mondta és duzzogva behúzta az ajtót.
Felnevettem. Majd a két jó madárra pillantottam.
Meglepődést keltett bennem a látvány ezért oda mentem hozzájuk.
-Sárga és fekete?-kérdeztem.
-nagyon sokáig voltunk pirosban,és Josh az előbb mondta hogy szeretne haj színt változtatni. Ezért kiegyeztünk a sárgában. Szerintem kifejezetten jól áll nekem a sárga sapka.-mondta és rám mosolygott.
-nos ami azt illeti nem néz ki rosszul.-mosolyogtam rá majd egy másik ruhás stóchoz mentem.
Egy pillanatra megállt a szivem amikor éreztem hogy valaki hátulról teljesen nekem simul. Lassan megfordultam és eltoltam Tylert. Egy pillanatig sem lepődtem meg.
-mondtam már Ty. Nem szeretném.
-csak egyszeri haland lenne a fülkében. Harry sosem tudná meg.
-azt csak hiszed te rohadék.-mondta Harry aki már gyors tempóval és éj fekete szemekkel sietett felénk.
Egy pillanatra Joshra pillantottam aki kétségbe esett arccal bújt meg az egyik polc előtt amin különféle telefon tokok voltak kiakasztva.
Amint vissza pillantottam Harryre már megtörtént a baj. Tyler orraból csöpögött a vér.
-seggfej.-mondta orr hangon ahogy próbálta elállitani a vérzést.
-Én? Seggfej?-nevetett fel Harry. Ahogy körbe néztem mindenki aggasztó szemekkel nézett ránk. A pultnál lévő nő épp valószínűleg a rendőrséget tárcsázta volna mikor oda Andy oda sietett és elkezdett vele beszélgetni.
Vissza pillantottam Harryékre.
-valld be Hopenak hogy mi miatt voltál be zárva 2 és fél évig egy börtönbe. Majd azt miért szállítottak át az elmegyógyintézetbe. Mond el neki!-kiabált rá Harry.
-Tyler..-ráncoltam össze a szemöldököm és lassan Harry mögé álltam majd megfogtam a karját hogy ezzel is nyugtatni próbáljam.
-mit csináltál?-kérdeztem halkan.
-Nőket erőszakoltam,vagy csak dugtam meg.-mondta.
-és?-kérdeztem.
-ez miatt nem fognak bezárni sehova se! Mit tettél pontosan?
-Snuff pornó őrült vagyok.-mondta Tyler.
-ez egy fétis,aközben vagyok aktusban miközben ölöm őket. Volt olyan amelyikkel utánna is.
Hány ingerem lett a tudattól mit tett,és mit akart volna tenni.
-ne haragudj Hope. -mondta halkan és elindult felém.
-hozzám ne nyulj.-mondtam és szavaimból undor és szánalom volt kivehető.
-megvesszük nektek a kibaszott ruhákat és utánna oda mentek ahova akartok. De nem velünk.

Pszichopata StylesOnde histórias criam vida. Descubra agora