(Taehyung)
Namjoon Hyungun attığı mesajla birlikte evin içinde kaçıncı turumu attığımı bilmiyordum.
namnamjoon:
Taehyung benim Jin'le artık buluşmam gerekiyor dayanamıyorum. Bu yüzden bana yardım et de toplu bir buluşma ayarlayalım. Orada ondan özür dileyip ilanı aşk yapıcam. Ne olur bana yardım et de Jungkook'a söyle Jin'i getirsin.Jungkookla yüzyüze gelememiştik ve ben aşırı derecede utanıyordum.
Onu düşününce öptüğümü hatırlıyordum ve sonrasında kalbim aşırı derecede hızlı atıyordu.
Her an da onu düşündüğümü sayarsak... Ehehem müebbet istiyorum hakim bey. Bu benim için çok fazla.
Yüzyüze geldiğimiz zaman heyecandan Jungkook'un yüzüne kusabilirdim. Kendimde o potansiyeli görüyorum yani. Öpüştükten sonra bayılmış insanım ben, her şeyi yapabilirim.
Ulan neden bayıldım bee! Yüzyılın alay konusu oldum resmen. Hayır neden bayılır ki bi insan? Dizilerde falan hiç öyle olmuyor. Güzel güzel öpüşüyorlar, sevişiyorlar.
Ups. Konu nereye gitti öyle?
Neyden bahsediyordum? Heh. Jungkook'un karın kaslarından. Çok seksi değiller miii?
Wowowo. Sen azdın sanırım Tae. Hemen kendine gel.
Kesinlikle acilen normale dönmeliyim. Namjoon Hyung benden medet umuyordu fakat sorun şu ki onlara buluşma ayarlasam biz de orda olmak zorunda kalacaktık ve Jungkook'un yüzüne nasıl bakacaktım?
Abi çok utanıyorum yaa.
Yani muhtemelen yüzyüze gelsek yanaklarım alev alır sonra da yanıyorum söndürür müsün yakışıklı derdim.
Evet bu aralar hormonlarım şaha kalkıyor.
Ne yapacağımı düşünüp dururken bir anda kafamım üstünde bir ampul yandı.
Tabi yaa ben bunu nasıl düşünemedim?
Jimin ve Yoongi sevgililerdi. Yani buluşma ayarlamak için Jungkook'a mesaj atmak zorunda değildim. Jimine mesaj atarım o Yoongi'ye atar sonra ekip toplanır.
"Tebrikler Tae benden sana yüz puan."
Jimin'e mesaj attım ve yarım saat sonra o da bana mesaj attı. Attığı mesaj sadece buluşacağımız yerdi. Ve Yoongi ile birlikte planladıkları şeyi okuduğumda kalbim heyecanla tekledi.
Çünkü şehir dışına kamp yapmaya gidecektik. Ve gideceğimiz yer Jiminle sürekli hayal kurduğumuz bir yerdi.
<||>||<||>||<||>||<||>||<||>||<||>||
572.379 beğeni 25.289 yorum
ktaetaeh: Demek kampa gideceğiz. Yanıma neler almalıyım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look Here | Taekook ✓
Fanfiction*instastory* İlişki uzmanı olan Kim Taehyung aşka inanmıyordu. Melek sesli bir adamla tanışana kadar. "Bir adam güzel dediği başka bir adama yıldızları yaşatmıştı." 《23.08.2018- 29.08.2019》