♡18♡

14.9K 929 412
                                    

(Jungkook)

Taehyung ve Jin Hyungla birlikte yemeğimizi yemiştik. Jin Hyungla Tae yeni tanışmışlardı ama kırk yıldır tanışıyormuş gibi arkadaş olmuşlardı.

Bu arada lafın gelişi söyledim çünkü benim güzelim 40 yaşında falan değil daha genç.

Tae yemek boyunca beni çok şaşırtmış ve beklediğimin aksine fazlasıyla konuşmuş şakalar yapmıştı.

Onu sevmem için daha ne yapabilirdi bilmiyordum ama yakında sevgim bedenime sığamayacak ve koca istiyorum gel beni al diye Tae' ye yalvaracaktım.

Yani belli olmaz yapabilirim çünkü aşk sağ olsun kendimi tanıyamaz oldum.

Karşımda oturmuş Jin Hyungun saçma espirisine gülerken benden nasıl düzgün düşünmemi isteyebilirdiniz ki? Şu an bile ellerini tutup evinin erkeği ol diyebilirdim yani.

Gökten düşmüş bir melek gibiydi. Gülüşü, sesi, gözleri, dudakları, elleri kısacası her şeyi bir insan için fazla olan şeylerdi. Kendine güzel dedirtmiyordu belki ama ne derse desin dünyadaki en güzel varlıktı.

Gülerek güzel dişlerini gösterirken diyordum ki sanırım dünyadaki tüm güzel şiirler ona yazılmış, tüm şarkılar onun için bestelenmiş. Evren onun için yaratılmış.

Yumruk yaptığım elimi çenemin altına koymuş hayran bakışlarımla onu incelerken yüzünü çevirdi ve göz göze geldik. Kısılmış gözlerinin etkisiyle kalbim tekledi ve konuşma yetimi kaybettiğimi sandım. Sanırım mantığımı da kaybetmiştim. 3×7=31 evet 31. Bir saniye 31 nereden çıktı. Konu nereye gidiyor böyle.

İçimden saçmalamanın da verdiği etkiyle yanaklarım kızardı.

Benim yanaklarım kızardı.

Ben hani Jungkook.

Şu arsız, sapık olan.

Taehyung'un bakışları bir süre yanaklarımda gezindi ve ben bu esnada önümde duran suyu kafama dikmekle meşguldüm. Ah Tae bana neler yaptırıyorsun?

Jin Hyungun sorusuyla gözlerini üzerimden çekti ve ben de derin bir nefes aldım.

Oğlum Jungkook ne yapıyorsun? Sen seksi bir semesin! Çabuk kendine gel bakayım.

Hırrrr. Evet kendime geldim.

"Ee Taehyung sevgilin falan yok mu şimdi?"

"Yok hyung kullanmıyorum"

Tae şakaya karışık bir şekilde konuşunca bende sırıttım. Henüz kullanmıyor tabi. Ama zamanı gelsin fazlasıyla kullanacak. Eheheh.

"Geçen instagramda yanyana olduğun çocuğu sevgilin sanmıştım."

"Yok hyung demiştim zaten arkadaşım."

Adı lazım değil sikik bir ismi olan arkadaşının (!) konusu açılınca kaşlarımı çattım. Sevmiyordum o çocuğu sevmeyecektim.

Bu arada benden yaşça büyük olabilirdi ama çocuk olduğu gerçeğini değiştirmez bu. Hem ben ondan daha olgun daha yakışıklı daha zeki daha seksi daha karizmatik daha mükemmelim.

Lanet olsun dostum mükemmelim.

Taehyung sence de artık bana aşık olmanın zamanı gelmedi mi?

Hesabı ödemeye gittim - bu sefer kimseye ödetmedim- ve hep beraber dışarı çıktık.

"Ee ne yapıyoruz şimdi?"

Taehyungun gözlerini kırpıştırarak bize bakmasıyla bende Jin Hyunga masum bakışlar attım. Bakışlarım gayet anlamlıydı. Bizi yalnız bırak diyordu. Ama benim canım hyungum (!) anladı mı? Tabi ki hayır.

Look Here | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin