Kamptan dönmüştük. Ve dönene kadar geçen süre o kadar güzeldi ki. Jungkookla sürekli yanyanaydık.
Elimi tutuyordu. Ellerimizin birbirine uygun yaratıldığını anlamıştım.
Beni öpmüştü. Dudaklarımızın birbirine uygun yaratıldığını anlamıştım.
Kalbime dokunmuştu. Kalplerimizin birbiri için attığını anlamıştım.
Gerçekten o kadar güzeldi ki. Elimi tuttuğunda her seferinde utancımdan başımı boynuna gömüyordum ve o da gülerek saçıma bir öpücük konduruyordu.
Feels geçirirken bile feels geçirttiriyordu.
O da benden çok farksız değildi. Birbirimizin gözlerine dalıyorduk sonra daldığımızı fark ettiğimiz an ikimiz de gözlerimi kaçırıyorduk. Kamptaki son günümüzde bir an bile ayrılmamıştık. Hatta öyle ki tuvalete giderken bile yanımda gelecekti az kalsın.
Çok sevimliydi. Hayatımda daha önce böyle bir şeyi tatmamıştım ve her şey o kadar özel ve ilkti ki kendimi bulutların üzerinde hissediyordum. Sevgili olalı henüz 3 gün olmuştu ama her an kalbim gümbür gümbür atıyor onu iliklerimde hissediyordum.
Bugün henüz hiç görüşmemiştik ve ben yatağımda tavana bakarak onu düşünüyordum. Arada trendeki öpüşmemiz aklıma geliyor başımı yastığa gömerek çığlık atıyordum.
Gece saatlerce konuşmuştuk ama onu şimdiden çok özlemiştim.
Henüz sabahın erken saatleri olduğundan da arayamıyordum. Çünkü sabahları uyumayı çok sevdiğini ve çok zor uyandığını öğrenmiştim.
Ah sevdiceğim gerçekten çok tatlı. Bir tavşan olmasının yanında aynı zamanda bir panda.
Yapacak hiçbir şeyi bulamayınca instagrama girip uzun zamandır paylaşmadığım gönderilerden paylaştım. Çektiğim fotoğrafta biraz salak gibi çıkmıştım ama pek umursamadım.
628.278 beğeni, 77.289yorum
ktaetaeh: Taehyung'dan ilişki tavsiyeleri:
Ona aşık olun, sonra bir daha aşık olun.
İnsanlar değişir ve siz de bu değişimlerine rağmen kendinizi yenileyip onu sevmeye devam edin.h: Uuu artık ilişki tavsiyelerini direk sevgiline bağlıyorum Tae ;)
u: Yaa şu resme bak çok sevimli kkkkk
t: Bıyıkların mı çıktı kkkkkk
z: Sabahın köründe ilişki tavsiyesi yazacak kadar ne yaşadın çocuğum sen? Hadi geri yat.
f: Feels gelmiş yatamıyor demek kkk.
x: Yaa kirpikleri çok güzel değil mii? Her baktığımda tekrar aşık oluyorum.
r: Yavşama beğen geç. Başı bağlı onun. @x
jungkookkk: Sevgilim uyandıysan bana mesaj atsaydın ya. Canın sıkılmıştır şimdi senin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look Here | Taekook ✓
Fanfiction*instastory* İlişki uzmanı olan Kim Taehyung aşka inanmıyordu. Melek sesli bir adamla tanışana kadar. "Bir adam güzel dediği başka bir adama yıldızları yaşatmıştı." 《23.08.2018- 29.08.2019》