♡53♡

6.4K 481 198
                                    

Jungkook~

Çadırımızı toplarken sessiz bir şekilde çantasını kontrol eden Tae'ye bakıyor ve durumu anlamaya çalışıyordum. İki gün kamp yapmıştık ama bu süre içinde fazla sessizdi.

Dediklerimi dinleyip gülüyordu ya da arada konuşuyordu ama bu farklı davranmasını engellemiyordu. İki gündür çadırımızda birlikte uyuyorduk. Ben huzurla ona sarılmak başka hiçbir şey düşünmemek isterken o aklıma kötü düşünceler sokup teoriler üretmeme neden oluyordu.

Durulmuştu. Ve birkaç kez ne olduğunu sorsam da konuyu değiştirip beni cevapsız bırakmıştı.

Çadırı toplamayı bitirdiğimde çoktan hazır olan Taehyung'un yanına gidip bir kolumu omzuna attım.

Bana dönüp hafifçe gülümsedi. Sonra tekrardan önüne döndü.

Derince iç çektim ve yürümeye başladık. 5 dakika falan sessizce yürüdükten sonra arabaya vardık. Eşyalarımızı arkaya bıraktık. Ben sürücü koltuğuna oturdum Tae de yanıma. Ona izin vermeden kemerini taktım. Geri çekilirken de yanağına minik bir öpücük bıraktım.

Bir elini tutup arabayı sürmeye başladım. Sonra önceden hazırladığım playlisti açıp başlattım.

Romantik şarkılar çalmaya başladığında tepkisini görmek adına Taehyung'a baktım. Yüzünü göremiyordum. Camdan dışarı bakıyordu.

Bana bakması adına şarkıya eşlik etmeye başladım.

I found a love, for me

Darling just dive right in

And follow my lead

Well I found a boy , beautiful and sweet

I never knew you were the someone waiting for me

Sonunda bana döndüğünde gülümseyip birleşik ellerimizi kaldırdım ve öptüm.

Sonrasında yola dönüp sürmeye devam ettim. Şarkıya eşlik etmeye devam ettim. İkinci kısım geldiğinde Tae'yi zorladım ve ikinci kısım başladığında o da Beyonce ile söylemeye başladı.

Well I found a man, stronger than anyone I know

He shares my dreams, I hope that someday We'll share our home

"Woaah Taehyung-shi bana evlenme teklifi mi ediyorsun yoksaa?"

Araya girince güldü ve başını sallayıp devam etti.

I found a love, to carry more than just my secrets

To carry love, to carry children of our own

Nakaratı birlikte söyledik ve bir yerde Beyonce taklidi yapmaya çalışınca şarkıyı bırakıp gülmeye başladık.

Ne olduğunu bilmiyordum ama bildiğim tek bir şey vardı. O da en kısa zamanda öğrenmezsem çıldıracak olduğumdu.

............................................................................

Oturduğum koltukta kollarımı bağlayarak ve kaşlarımı çatarak bana bakmayan Taehyung'a bakıyordum. Birkaç saat sonra uçağım vardı ve hâlâ bana ne olduğunu söylemiyordu. Neden birkaç gündür böyle yapıyordu hâlâ bilmiyordum.

Sesli bir şekilde ayağa kalktım. En sonunda yüzüme bakabilmişti beyfendi.

"Bu şekilde oturmaya devam edeceğiz anlaşılan, sevgilimin ben gitmeden önce bana bir şey söyleyeceğini en azından beni özleyeceğini falan söyleyeceğini düşünüp gelmiştim ama sevgilim öyle düşünmüyor anlaşılan. Gitsem iyi olacak."

Look Here | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin