Sonunda yolculuğumuzu tamamlamış ve ilk durağımıza varmıştık. Yolculuk nasıl geçti diye soracak olursanız....
Uzun bir süre hatırlamak istemiyorum.
~Flashback~
Gerginliğim Hoseok Hyungun sürekli konuşmasıyla birlikte gittikçe azalıyordu. Sürekli espiri yapıyor tüm arabanın gülmesini sağlıyordu. Namjoon Hyungun bile morali az da olsa düzelmişti.
Fakat Hoseok Hyung yapmaması gereken bir şey yaptı ve eski anılardan bahsetmeye başladı.
Cidden yakın arkadaşlar bunu neden yapar?
Ona geç söylediğimden intikam alıyor kesin. Ama ne yapabilirim çocuğu sevdiğimi anladığım an Hoseok Hyung çok seviyorum diye ilk ona mı gitmeliyim??!
"Taehyung ergenlikten çok zor çıktı. O kadar saçma bir çocuktu ki bir şeyi istediğinde tutturuyordu. Bi ara takmıştı idol olucam sonra Taeyangla tanışcam diye. Takma adı bile vardı. V diye. Neden V diye sormuştum. İngilizce isim takamam İngilizce bilmiyorum demişti. Hatta bi dönem Jiminle birlikte Haru Haru'yu canlandırıyorlardı sürekli. Tae saçlarını Taeyangınki gibi kısacık kestirmişti Jimin'de Gd özentisi ne giyiyorsa kıyafetlerini aynı şekle sokmaya çalışıyordu. Ama işte insan tombiş olunca hayaller vs hayatlar oluyordu."
"Hyung resmi var mı o dönemlerinin?"
Gözlerimi kocaman açtım. Olamazdı değil mi? Kaç yaşına geldik sonuçta!
"Tabi ki de var telefonumda. "
Hoseok Hyung telefonunu çıkarınca ciddi olduğunu anladım.
Hadi ama hangi manyak yaklaşık 10 sene öncesinin ifşasını telefonunda taşırdı?
Cevap Hoseok!
Hızla arkaya atıldım telefonu almak için. Ama Hoseok Hyung önce davrandı ve telefonu Jungkook'a verdi. Almaya çalışınca da elime vurdu.
Jungkook'un kahkahasıyla birlikte içimden bir küfür geçirdim.
"Başka var mı böyle şeyler Hyung?"
"Tabi ki de. Bu ergen bize ne kadar zor zamanlar yaşattı tahmin edemezsin. Bi ara taktı ben aşık olmak istiyorum diye. Saçını kırmızıya falan boyattı. Manyak gibi sokaklarda dolanıp aşık olmaya çalıştı. Belki zevklerim farklıdır diyerek yaşlı teyzeleri bile inceledi hatta. Sonunda bulamayınca kimseyi küstü işte aşka."
Jungkook yine gülünce koltukta oturduğum yere sindim.
"Bu kadar masum bi dönem değildi bu arada. Baktı kimseyi bulamadı bana yalvarıyor Hyung bari sen benimle evlen diye. Gerizekalı 19 yaşında niye evlenmeye taktıysa."
Dikiz aynasından baktım ve Jungkook'un kısık gözleriyle karşılaştım. Oturduğum yerde daha da sindim.
Hoseok Hyung bu yolculuktan sağ kurtulursam seni boğucam.
"Ee hyung başka neler yaptı?"
"Sonraaa ilk içkisini içtiğinde sarhoş olup apartmanlarındaki tüm kapıların önüne işemişti. En son ki kapıda uyuyakalmıştı. Sabah kapıyı yaşlı bir kadın açmış bunu da o halde kapısının önünde görünce sapık sanmış polisi aramış. Gerizekalıyı zor kurtardık karakoldan araya tanıdık falan sokuşturduk. O günden beri yalnız başına içki içtirtmiyoruz. Gerçi bundan dolayı bize de çok çektiriyor. Her sarhoş olduğunda aslında bir uzaylı olduğunu şu anda etrafımızda bir sürü uzaylı falan olduğundan bahseder. Sonra her gece uzay aracına binip uzaya çıkıyormuş. Bu çocuk nasıl psikoloji okudu aklım almıyor yani. Kendi psikolojisi bozuk da."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Look Here | Taekook ✓
Fanfiction*instastory* İlişki uzmanı olan Kim Taehyung aşka inanmıyordu. Melek sesli bir adamla tanışana kadar. "Bir adam güzel dediği başka bir adama yıldızları yaşatmıştı." 《23.08.2018- 29.08.2019》