— Ей, Девід, ти мене чуєш?! Ей?! Потрібно викликати швидку.
Він схопив мене за руку і ледве вимовив.
— Не викликай....швидку..... — після цих слів він втратив свідомість. Мені нічого не залишилося як дотянути його до моєї квартири. У мене є ліфт, тому це буде нескладно.
Девід Уайт
9 годин назад
— Сідай з Девідом – сказав Акайо.— Ви знущаєтесь?! Вона й так мене вибішує просто всім, а ви мене з нею разом хочете посадити?! – сказав би я якщо б тут було поменше народу.
— Слухай, Девід, а ти...
— Не говори до мене!
— Я ж просто хочу попросити...
— Закрийся. – вона що з першого разу не розуміє?!
— Так на останній парті, що у вас там відбувається? Девід, я розумію, що новенька красива але підкати показуй після уроку. – і після цього жарту я просто вийшов з класу. Недовго гуляючи я сів на одну з лавок біля школи.
— Девід, знову прогулюєш? Що на цей раз? – запитав директор який помітив мене коли проходив повз.
— Навчіть вашого вчителя з мистецтва як потрібно спілкуватися із учнями.
— Ти про Акайо? Ну він ще зовсім молодий, можливо, тому й манери говоріння в нього такі. Просто не звертай уваги. Але ти розумієш, що мені потрібно буде повідомити твоїй матері про прогул.
— Непотрібно, їй лікар заборонив нервуватися. Ви ж знаєте яка у неї проблема. Не дзвоніть їй, а я вернусь на уроки.
— Гаразд. Щоб більше цього не повторилось.
— Добре, дякую.
— О, Девід, зачекай я тебе усюди шукаю.
— Чого тобі?! — Знову ти? Серйозно як собака за мною ходиш.
— Слухай, я розумію, що тебе вибішую навіть своєю присутністю, але я хочу не ворогувати з тобою, а навпаки стати друзями. Якщо у тебе є якісь проблеми, то ти можеш звернутися до мене і я тобі допоможу правда.
— Ти навіть нічого про мене не знаєш. І якщо ти рахуєш, що я тобі буду розповідати про своє життя і свої проблеми, то ти сильно помиляєшся. Дам тобі одну пораду не зв'язуйся зі мною, зрозуміла? – вона, що серйозно думає, що я такій як вона буду все розповідати? Яка ж вона наївна. Добре зараз у нас хімія. Ось і чудово, хоч на трошки відпочину від Селіми чи Селіни. Коли я зайшов в клас то побачив дівчину яка стояла до мене спиною і щось там говорила до новенької. Не знаю хто, але вона мені вже подобається.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я повинна бути в історії!
Roman d'amourЩо робити,якщо ти переїхала в іншу країну і ти там реально біла ворона? Що робити, якщо твій бос на роботі це твій вчитель із" 48 хромосомами"? Що робити, якщо ти частинка історії, з якої тебе стерли? Що робити?!?