Частина 13: Нарешті ми зустрілися.

150 15 6
                                    

Брюнет вирішив не заважати цій солодкій парочці,та пішов у свій номер. Але його хороший настрій повністю зник після цього.

— Що ти тут робиш?— після довгих обіймів я нарешті запитала у блондина.

— Через 2 тижні буде показ мод, та й мене запросили. А, що на рахунок тебе? Я вже давненько тебе не бачив на подібних заходах. Без тебе стало якось нудно.

— Я...Я вирішила взяти маленьку відпустку.

— Маленька відпустка, яка розтягнулася на декілька місяців.

— У мене дуже довгі відпустки.

— Я замітив. – із усмішкою сказав блондин, його очі, які нагадували колір літнього неба, і дивилися прямо на мене.— Що ж... У мене в номері є синтезатор, можеш прийти коли захочеш та ми можемо зіграти.

— Добре, обов'язково прийду в гості) Ну..Я пішла в номер, до зустрічі.— помахавши хлопцеві я направилась у номер, але коли я зайшла, то зловила на собі переможний погляд моєї сусідки.

—Нууу?– протягнувши цю фразу, та все ще з таким самим поглядом дивилася на мене Кера.

—Що «нууу»?

— Я ж бачила, як ти йшла до Девіда. Розповідай, як все пройшло? Він тебе пробачив та поцілував?)

— Точ....Блііііііін! Я....Та, бліііін!! Я ж мала.....Я така тупа! Це так жахливо по відношенню до нього!

— Що з тобою?– побачивши як я з'їхала по стінці вниз і закривши лице руками, запитала блондинка.

— Розумієш...Ну я зустріла свого друга, свого дуже хорошого друга і я, ну як сказати, забула про Девіда і пішла розмовляти із тим хлопцем. І я тільки зараз зрозуміла, що дуже погано вчинила, настільки погано, що я навіть не помітила, як він пішов.

— Ти....Як....Ти взагалі нормальна?!

— Ні.

— Я бачу! Взагалі, хто цей придурок,який просто, можна сказати, розламав усі надії про тебе з Девідом?!

— Ну почнемо з того, що це не придурок, а Ерік. Він дуже класний, милий і, на відміну від Девіда, більш добріший до чужих людей. — блондинка дивилася на мене із шокованим виразом обличчя.

— Ти, що закохана в того хлопця?

— Що? Ні. Точніше..Він класний, та й раніше до нього була симпатія, але зараз... взагалі я не знаю.

Я повинна бути в історії!Where stories live. Discover now