En yakın self servis bankasına girmişti, kimse şu anda burada olamazdı.
Shi Lei siyah kartını ATM'ye ekledi, hızlıca parola yazdı ve beklendiği gibi vorteks benzeri delik ekranda tekrar belirdi.
Çukurun ortasında, altın bir nokta, dönerken, giderek, Shi Lei'nin biraz aşina olduğu asa olarak ortaya çıktı.
"Hahaha, güzel görüntü!"
Scepter ortaya çıktığı anda, sanki oldukça iyi bir ruh haliymişçesine sanki "egghead" de umursamaz bir şekilde güldü.
Shi Lei öfkeyle sorguladı: "Zaten 10,000 yuan harcadım, neden saçlarım gitti ?!"
Scepter'in sesi aniden sertleşti: "Köle, bu tavırla ne var? Beni mutlu eden yeni görüntü için olmasaydın, bana kaba davrandığın için cezalandırılırdın! "
"Saçmalıkları durdur, hiçbir kuralı ihlal etmedim, neden saçlarım gitti!" Shi Lei daha az umursamıyordu, hala öfkeliydi.
Kısa bir sessizlik döneminden sonra, Scepter, Shi Lei'nin bir yaygara yapmaya değmediğini düşünüyordu, çünkü esas olarak 'baharatlı yumurta' çok ayna olduğu için çok parlak olduğu için çok da komikti.
"Dikkatle düşün, gerçekten o 10.000 yuan mı harcadın?"
Shi Lei şaşkındı; uzun bir süre düşündü, sonra güvenle ve güven verici bir şekilde söyledi: "Giydiğim elbiseler 1,580 yuan, ayakkabılar 1,680, telefon 9280, toplam 9240 idi. Sonra 800 yuan soyuldum. Böyle sayılırsam 40'ı bile kaybettim! Bana telefonumdan aldığım 100 yuanı söyleme de sayar. "
Scepter keskin bir şekilde güldü ve şöyle dedi: "Telefonunu sattığın para kaçtı, ama soyguna uğrayan 800 yuan, 760 ondan haftalık toplamına aitti. 10,000 yuan oranına göre, vücudunuzun yüzde 7.6'sı alınıyor olmalıydı. Eğer bu görevi ilk kez tamamlamıyor olsaydın, saçlarını almak kadar kolay olmazdı. Saçınızın vücudunun yüzde 7,6'sına eşit olduğunu mu düşünüyorsun? "
Shi Lei şaşkındı ......
"Soyulmuş olan 800 yuan'ın tüketim miktarı içinde sayılmayacağını mı söylüyorsunuz?"
Scepter humphed ve cevap vermedi.
Eğer gerçekten böyle olsaydı, sadece saçlarını kaybetmek çok şanslı sayılabilir. Vücudunun yüzde 7,6'sı gerçekten alınmış olsaydı, en az bir ayak kayboldu. Bu durumda, artık 29. nesil Air Jordan ayakkabılarını giyemezdi.
Shi Lei omurgasını ve vücudunu uyuşturan titreme hissetti. Sonsuz korku ayağa kalkıp ayağa kalkarak bütün vücudunu yutuyordu.
Şu anda, Shi Lei bir şaka ile karşılaşmadığından emin oldu. Gözleri önünde her şey tamamen gerçek ve kesinlikle bir tür doğaüstü mistik güçtü.
Yabancı? Ya da başka bir şey, Shi Lei artık düşünmeye cesaret edemedi. Kısacası, anlaşılmaz bir mistik güçtü.
Sadece ona para transfer olsaydı, hiçbir şey değildi. Ama saçı yok etme yeteneği ve o gece insanla karşılaşma, Shi Lei olan her şeyden dehşete düşmüştü. Köle Kuralları'nı ihlal etmenin kaderi kendi masalını anlattı.
Shi Lei kendini daha sakin olmasını istedi. Ama önündeki ölüm tehditleriyle, dünyada nasıl sakin olabilirdi?
Bacakları titremeye başladı. Shi Lei'nin ayakta kalması için ATM'ye ihtiyacı vardı.
"Bu bir uyarıdır çünkü ilk defa böyle bir şeye dokunmanızdır. Bu kadar cömert olduğun için bana teşekkür etmelisin, aksi takdirde ceza seviyesi sadece bu olmayacaktı. Tamam, kölem, bunu bir kez daha söyleyeceğim. Haftalık dengenin tamamını harcamalısın, hatta bir sent bile geride bırakamazsın. Bir dahaki sefere bu şanslı olmayacaksın. Bir yuan olsa bile, vücudundan alınan bir şey istemezsiniz. "
Shi Lei korkuyla titredi ve aceleyle dedi: "Bu hafta için dengeyi aldım, neden 20,000 yuan? İlk denge 10,000 değil mi? Yanlış tuşa bastınız mı? "
Scepter tekrar çırptı: "Bu sadece başlangıç dengesi, gelecekte daha da yüksek olabilir. Bu hafta 20,000 yuan. Parayı bir hafta kaldı olmadan nasıl para harcayacağınızı düşünmelisiniz ve para miktarının üzerine yayılmayacaksınız. "
Shi Lei bunun arkasındaki gerçekliği gördü. Tüm bu olayın dev, dipsiz bir çukur olduğunu biliyordu. Harika görünüyordu, her hafta ona para verdi, ancak görevi tamamlayamadığında, kesinlikle uğraşmak istemeyeceği cezalara karşı olacaktır.
Her ne kadar dehşete kapılmış olsa da, Shi Lei gerçeği fark ettikten sonra kendini beslemeye girişti: "O halde toplamda hangi harcamaların dahil edilebileceğini nasıl bilebilirim?"
"Seviyen çok düşük olduğu için bunu bilmene gerek yok. Sadece 20.000 yuan harcamak kolay olmalı. "Scepter'in sesi soğuk ve acımasız oldu.
Shi Lei, Scepter'i mutsuz yapabildiğini biliyordu, hemen bir şekilde perişan bir tonda değişti: "Saygılı efendim, alçakgönüllü köleniz sormak ister, verilen haftalık miktarın bir sınırı var mı?"
"Bu da bilmeniz gereken bir şey değil. Seviyenizin yeterince yüksek olduğunu size anlatacağım. "Belki de Scepter'in Shi Lei'nin mütevazi tavrıyla tatmin olmasından dolayı, oldukça basit bir şekilde cevap verdi.
Shi Lei bir süre düşündü, haftalık dengeleri ya da bunu yapma amacı hakkında sorular sorduğunda, Scepter kesinlikle ona cevap vermeyecek. Tek bir sebep vardı; Onun seviyesi yetersizdi.
Tamam o zaman geri gelip seviyesinin yeterli olduğunu bir kez sorar.
"Saygılı usta, eğer arkadaşlarıma yemek pişirirsem, normal gider olarak sayılır mı?"
"Evet, ama davet ettiğiniz kişilerin arkadaşınız olup olmadığını yargılayacağım. Artı, onlara davrandığın zaman, tüm sürece katılmalısın. "
Shi Lei başını salladı. Scepter'in arkadaşlarının kim olduğunu yargılamak hakkına sahip olmasına rağmen, onunla aynı yurtta kalan yakın arkadaşlarının ve çocukluk arkadaşlarının da bir sorun olmaması gerektiğine inanıyordu.
Ağzını bir kez daha açtı: "Saygılı usta ......"
"Bittin mi, yapmadın mı?" Bu kez, Scepter cümlesini acımasızca kesti, sinirlendi: "Neden bu kadar çok soru var? Bu haftaki kotasını nasıl harcayacağınızı daha iyi düşünün! "
Asa ortadan kaybolmak üzereyken, Shi Lei acilen çağrıda bulundu: "Bekle! Son soru, sonuncusu! "
Scepter hala kızgın, ama sabırsızlıkla tolere edildi: "Söyle." Shi Lei aceleyle şöyle dedi: "Uh ...... Saçlarımı, hala geri gidebilir mi?"
Scepter sorusunu görmezden geldi ve ATM ekranındaki girdap havuzu ortadan kayboldu ve normal görünümüne geri döndü. Siyah kart da ATM'den çıkarıldı.
"Hey, sorumu cevaplamadan ayrıldın. Son soru üzerine anlaştık, ne kadar kaba? "
Shi Lei'nin kartını çıkarmaktan başka seçeneği yoktu ve kasvetli bir şekilde şikayet etti.
Shi Lei'nin kalbi fırtınalı bir okyanusa benziyordu ve tüm bunları kısa sürede sindiremiyordu. 20,000 yuan, neyse ki kota çok fazla değildi. Eğer herkesi riske atarsa, farklı restoranları sevimli restoranlara davet edebilir ve para üç ya da dört gün içinde harcanır.
Ayrıca, Shi Lei sadece bir dizi giysi satın aldı, ayrıca bu 20.000 yuanı kolayca bitirebilecek lüks bir giysi seti satın aldı.
Ancak, o, onunla uğraşmayacağını ve kolaylaştıracağını hatırlamak zorundaydı, aksi takdirde bir dahaki sefere saçlarını almak kadar kolay olmayacaktı.
Shi Lei, kendi kendini idare eden bankadan ayrılırken, kel ve yumurtasına kafa gibi dokunurken, daha önce hissettiği heyecanın yerini derin bir endişe aldı. Hala gençti ve henüz hayatının tadını çıkarmadı, bir sebep olmadan ölmek istemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kart
FantasyGizemli bir siyah kart her hafta farklı bir miktar para veriyor ve Shi Lei bir hafta içinde hepsini harcamalı. Aksi takdirde, kara kartın cezaları tarafından karşılanacak. "Para harcamak gerçekten yorucu." ---- Shi Lei dedi. "İlk önce yüz milyonu h...