Bölüm 17 Koyu Göz Makyajı Olan Kız

168 11 1
                                    


Banka hesabını da içeren lüks bir öğle yemeğinden sonra, Shi Lei'nin sadece 20 dolar kaldı ve Shi Lei'nin tüm değişimini verdi.

Shi Lei, bu haftaki tüketimini ciddiyetle hesapladı, 40.780 yuan'dan sadece 110 yuan uzaktı. Eğitmen işini bugün alabilir ve sadece iki saat boyunca 120 yuan kazanabilirse, bu görevi yerine getirmek için fazlasıyla yeterliydi.

Shi Lei bir taksi çağırdı ve okuldan çok uzak olmayan yerleşim bölgesine ulaştı.

Shi Lei henüz çalmadı ve içeriden hırsızlar duydu. Bir kadının sesiydi. Açıkçası güçlü bir kırgınlıkla dolu olması dışında, sabah aramayı alan kadın gibi görünüyordu. Shi Lei tereddüt etti, kapıyı çalması gerektiğinden emin değildi.

"Artık bundan bahsetme, sana tek bir kuruş vermeyeceğim!" Kadının sesi tekrar evin içinden geliyordu, ardından bir sessizlik anı izliyordu. Bir telefon görüşmesi yapıyormuş gibi görünüyordu ve şimdi asıldı.

Shi Lei kıyafetlerini tamir etti ve kapıyı çaldı.

"Sana tekrar gelmeye cesaret edersen, polisi arayacağım dedim!" Dedi. Kadının öfkeli sesi tekrar geldi, Shi Lei'nin telefonda olduğu ve onu bulmaya geldiğini düşünmüş gibiydi.

"Uh ...... Merhaba, bu sabah ders vermekle ilgili olarak sizinle bağlantıya geçen kişiyim..." dedi. Shi Lei yüksek sesle söyledi.

İçerideki kadın bir saniyeliğine boştu, sonra hırsızlık kapısını açtı. Güzel bir vücuda sahip oldukça iyi görünümlü bir kadın, kapıda durdu.

Shi Lei'yi biraz inceleyerek hafif dağınık saçlarını yumuşattı ve özür diledi: "Üzgünüm, düşündüm ki ...... Acele et ve içeri gel! Sen Shi Lei'sin? "

Shi Lei başını salladı ve şöyle dedi: "Merhaba, ben Wu Lei Üniversitesi'nde dördüncü sınıf öğrencisi olan Shi Lei."

"İçeri gir, içeri gel. Tam o sırada olanlar için üzgünüm, o kişi olduğunu düşündüm...".

İçeri girdikten sonra, Shi Lei içerideki mobilyaların oldukça güzel olduğunu keşfetti. Bunun dışında, duvarlarda kir izleri vardı, sanki uzun zaman önce bir dünya savaşı geçirmiş gibi.

Shi Lei öğrenci kartını ve kimliğini çıkardı, bunlar önemliydi.

"Durum şu ki, arkadaşım önce seni aradı, ama o pozisyona başvuran kişi o değildi. Bana telefon etti, böylece adını söylemedi. Benimle konuştuktan sonra sizinle bağlantı kurdum. Ortaokulda bir kızın var, üçüncü yıl, değil mi? "

Kadın çok daha sakin görünüyordu ve Shi Lei'den bir bardak su geçti. Shi Lei'nin karşısında oturdu ve dikkatli bir şekilde çalıştı.

Shi Lei'nin dış görünüşünden memnunmuş gibi, sonunda şöyle dedi: "Çocuğum muhtemelen çok asi. Dürüst olmak gerekirse, notlarını geliştirmek için bir öğretmen beklemiyorum, sadece haftasonları ile ilgilenebilecek ve biraz zaman geçirebilecek biri. Başka bir deyişle, onu denetleyin, böylece o gölgeli ile dışarı çıkmaz... "Kadın kaşlarını çattı ve ifadesini değiştirdi:" İstediğinde ve sahne hazırlarken isteyerek davranan çocuklarla takılmasına izin vermeyin. Yani bu zamanlarda, evden çıkmadığından emin olmalısın. Meşguldum ve genellikle hafta sonları fazla mesai yapmak zorunda. Yani her cumartesi öğleden sonra gelmen gerekiyor, bazen gerekirse Pazar günü. Arkadaşın fiyatı, saatte 60 yuan hakkında konuştum. Herhangi bir probleminiz yoksa, bugün başlayabilirsiniz. "

Shi Lei, bu kadının oldukça hızlı ve kararlı olduğunu düşünerek biraz şaşırdı ve şöyle sordu: "Çalışmalarımı veya notlarımı sormana gerek yok mu?"

Kadın başını iki yana salladı, bir gülümsemeye zorladı ve şöyle dedi: "Az önce dediğim gibi, dışarı çıkmamasını sağlamak için hafta sonlarında birine ihtiyacım var. Bir dersin ya da iki dersin daha iyi olacak. İlk önce deneyebilirsiniz. Bunu senden saklamayacağım ama çok fazla eğitmen denedim. Hiçbiri bir ay boyunca sürmedi. Umarım kızımla birlikte yatabilirsin! "

Shi Lei, "Bunu uzun vadeli bir iş olarak istemedim" diye düşündü. Sadece 120 yuan için buraya geldim. Bugün onunla uğraştığım sürece, bir dahaki sefere kızıyla kalamayacağım için başka bir eğitmene değiştirebileceğimi söyleyebilirim.

Ama açık ki, bunu yüksek sesle söyleyemedi. Ayrıca, Shi Lei, güçlü ve bağımsız bir kadının tavırlarına sahip olan kadının asi bir kızı nasıl yetiştirdiğini merak ediyordu.

Kadın zamana baktı ve 120 yuan çıkardı, Shi Lei'ye geçti ve şöyle dedi: "Nasıl olduğu önemli değil, size bugün 120 yuan vereceğim. Bir izin istedim, ama saat 3'ten önce ofise geri dönmem gerekiyor. Bu rahatsızlık için özür dilerim. "

Shi Lei tereddüt etti ve sonunda 120 yuan aldı, ayağa kalkarken başını salladı.

Kadın kapalı kapılar olan bir odaya yöneldi ve şöyle dedi: "İçeride. Oh, Zhang Liangliang'ı aradı. "

Shi Lei başka bir kelime söylemedi, doğrudan odaya yürüdü ve kapıyı çaldı. İçinde ses yoktu. Arkasını döndü ve büyüleyici kadına baktı, ona karşı olmadığını gördü, kapı tokmağı büktü ve kapıyı açtı.

Dürüst olmak gerekirse, Shi Lei kapıyı açar açmaz, bu dersin ne kadar zor olacağını anladı.

Genellikle, ortaokuldaki kızlar, yaklaşık 14 veya 15 yaşlarında, odaları pembe gibi renkler olmalıdır. Ama Shi Lei'nin gözlerinden önceki her şey, bunun yakınında değildi.

Duvarlarda bazı ünlü posterler vardı, ama kesinlikle iyi görünümlü değillerdi kızlar ve kızlar. Daha ziyade, dövmelerle dolu, kulak ve burun piercingleri ve delinebileceği her yerde halka benzeri nesneler olan garip görünümlü erkeksi erkekti.

Oda o kadar dağınıktı ki, Birinci Dünya Savaşı'nı tecrübe etmiş gibiydi, kargaşa ve savaş kargaşasının görüntüsü olarak tanımlamak abartmıyordu.

Siyah deri ceketli bir kız masanın önünde oturmuş, büyük kulaklıklarla müzik dinlerken. Shi Lei bile kulaklıktan müziği duyabiliyordu; hepsi ingiliz idi. Shi Lei yürüdü ve kızın başındaki kulaklıkları çıkardı.

Kendi dünyasında şımartılan Zhang Liangliang, döndü ve müzik kaybolurken, Shi Lei'ye göz kamaştırdı.

Shi Lei'nin kimliğini biliyormuş gibi, Zhang Liangliang öfkeyle dedi: "Kulaklığımı geri ver!"

Shi Lei onu görmezden geldi. Telefona bağlı olan telefonu da aldı, fişini taktı ve telefonu ona iade etti.

"Ne yapıyorsun?" Zhang Liangliang bile sinirlendi.

Shi Lei sonunda bu 14 ya da 15 yaşındaki kıza iyi bakabilirdi.

Kısa saçlar, ama aynı zamanda kısa değil. Sadece bir patlama gibi kıvrılmış ve stillenmiş olduğu için, kafasında anlık bir erişte yığını gibi görünüyordu, bu da kısa görünüyordu. Düzleştirseydi, omuz uzunluğu ile ilgili olurdu.

Yüzünde korkunç bir makyaj vardı. Büyük siyah bir çember, moda dumanlı göz makyajı, siyah ruj ve saçında kırmızı ve yeşil renk tonları olduğu söyleniyordu.

Deri ceketi fermuarlı, iç kısmı sadece iç çamaşırlarıyla. Göğüsleri büyük değildi, bu yüzden Shi Lei, fazla giymediği için aralarındaki boşluğu göremedi.

Sadece bir çift şort giyiyordu. Bu havada, bu çocuk soğuktan korkmuyordu.

"Neye bakıyorsun! Daha önce bir güzellik görmedin mi? "Zhang Liangliang bir erkek idi, Shi Lei'yi elleriyle kalçalarına vurdu.

Shi Lei başını suskun çırptı, gerçekten asi, bir hipster olduğunu düşünüyordu. Dışarıdaki kadın bir şirkette yönetici gibi görünüyordu. Onun görgü kuralları ya da erdemleri olsa da, oldukça iyi görünüyordu. Böyle bir kızı olması zor olmalı.

Telefon görüşmesi, o zaman bu ailenin arkasındaki neden olabilir. Aniden, Shi Lei, sıradan bir ailede doğmak için kutsanmış olduğunu hissetti. 

Kara KartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin