Bölüm 15 Yetersiz Tüketim

158 12 0
                                    


Shi Lei, Zhang Mo'nun neden paniklemediğini tam olarak biliyordu, ama Zhang Mo, şu anda Shi Lei'nin duygularını asla anlayamayacaktı.

Zhang Mo bir koşuşturmada kupayı aldı, sonra fişe takmadı. Bir anlığına boştu, sonra koştu ve saç kurutma makinesini çıkardı. Gecenin ortasında olduğundan daha az umursamadı, saç kurutma makinesini açtı ve dizüstü bilgisayardaki suyu kurutmak istedi.

Shi Lei içeride aşırı derecede çirkindi, ama Zhang Mo'nun bütün bu şeyleri yapmasını izlediği için uyuşmuş gibi görünüyordu. Onu azarlamadı, şikayet etmedi. Derin bir nefes almayı denedi ve şöyle dedi: "Kullanmayın, zaten duman çıkıyor."

Zhang Mo, pişmanlık ve hüsranla doluydu ve korkuyla titriyordu, dedi ki: "Taş, endişelenme, hemen eve gideceğim ve ailemi anlatacağım, böylece bunu telafi edebilirim. Buna ne dersin, onu alacağım ve özel mağazaya gidip garantinin ne kadar olduğunu soracağım. Ailem bedeli ödeyecek. Her ne kadar yenisiyle karşılaştırılamayacak olsa da, fabrika garantisi tamam olmalı ...... "

Shi Lei, Zhang Mo'ya baktığında üzüntüyle doluydu. İçine dönüp, bunun kader olması gerektiğini düşünüyordu.

Ancak Shi Lei bunun sonuçlarından emin değildi. Belki de Asa, onun gibi kazaları suçlamaz.

20.000'den fazla yuan değerinde bir dizüstü bilgisayar füme oldu. Bu durumda anakart muhtemelen yanmıştı, ekran kartı ve ses kartı da büyük olasılıkla kırılmıştı. Alienware dizüstü bilgisayarlar ile, bu üç en değerli parçalar. Bir tahminde bulunmak için tamir ücretleri 10.000 yuan'dan az olamaz.

10.000, yaklaşık 40.000'inin çeyreği idi, ayak parmaklarından sonra, uzuv amputasyonundan farklı değildi. Eğer baştan başlayacak olsaydı, Shi Lei'nin hayatı olurdu.

"Sonra konuşacağız, uyu ve düşünmeyi bırakmalısın." Shi Lei, yurt dışına çıkarken kollarını salladı.

"Taş, böyle yapma, sorumluluğu üstleneceğim. Ailem bu kadar zengin olmasa da, dizüstü bilgisayarımı kırdığımdan beri, ailem tazminat vermek için kesinlikle para ödeyecek. En kötüsü en kötüye gelirse, sana yeni bir tane alırım. "

Shi Lei'nin gergin olmasına rağmen, Zhang Mo'nun tavır ve davranışlarından kaçınmaksızın tüm sorumlulukları yerine getirme eylemleri onu sıcak hissettirdi. Aniden, üstesinden geldi.

Scepter bu tüketimi onaylamıyorsa, dizüstü bilgisayarın onarım ücretlerini saysa bile, Shi Lei'nin hayatı gerçekleşmiş olacak, bu yüzden Zhang Mo'nun eylemlerine bakmak anlamsız olacaktır. Yarın son tarihtir. Bir 20.000 yuan dizüstü bilgisayar, Zhang Mo'nun ailesi bunu telafi edecek olsa bile, bir gün içinde bunu yapmak oldukça zor olduğundan ve Scepter'in cezasından kaçması zordu. Sadece onun kaderi olduğu söylenebilirdi.

Tek umut, Shi Lei'nin bu amaca zarar vermemesi olarak bunu onaylayan Scepter oldu. Asaya göre, sadece 20.000 yuan bir sorun olmamalı, değil mi?

Şu anda en acil görev, önce Scepter'e sormaktan daha iyiydi.

Böylece, Shi Lei döndü ve gülümsedi ve Zhang Mo'ya: "Ne düşünüyorsun? Sana bir fuerdai olduğumu söyledim. Bu sadece 20.000 yuan'dı ve o da senin suçunu kendim koyduğum için tamamen senin hatan değildi. Vida tazminat, birkaç gün içinde yeni bir tane alacağım. Kakaya gideceğim, biraz barbekü ve alkol satın alabilirsin, sonra içeriz. Çok alkol al! "

Shi Lei şansına basıyordu. Onun kaderi olduğu için kendisine katılacağına karar verdi. Bu zaten geleneksel olanı aşmıştı, böylece Zhang Mo'nun içine sürüklenmesinin hiçbir anlamı yoktu.

Şu anda Scepter'a sormaya karar verdi. Scepter, dizüstü bilgisayarın fiyatının kota sayılmayacağını düşünürse, Shi Lei, kaderi tarafından kabul edilen talihsizliği kabul edecektir. Bunu hayatının son yemeği olarak ele alır, sarhoş olur ve yarın kahramanca bir şekilde ölür.

Ama eğer asıl onun suçu olmadığını ve kotaya doğru saydığını düşünürse, o zaman ölümden kaçardı. Doğal olarak, o geri döndükten sonra kutlardı, bu yüzden biraz alkol içmesi çok fazla değildi.

Bu rijit gece rüzgarı ile açıkça düşündükten sonra, Shi Lei oldukça hafif hissetti.

Shi Lei hızla okul kapısından dışarı çıktı ve aynı self-servis bankaya gitti. Siyah kartı taktı ve şifreyi girmişti.

Scepter, Shi Lei'nin konuşmasını beklemeden hızlı bir şekilde ortaya çıktı, bu durum çılgınca güldü: "Dizüstü bilgisayarınızın kırıldığından korktun mu?"

Shi Lei kendisini besteledi: "Bu bir kazaydı, eğer beni bunun için gerçekten cezalandırırsan, söyleyecek başka bir şeyim yok." Dedi.

Shi Lei'nin beklenmedik bir şekilde sakin olduğuna inanan Scepter oldukça şaşırdı, ardından da hayal kırıklığı yaşadı.

"Sakin olmanız beklenmiyor. Cezanın ne kadar şiddetli olacağını biliyor musunuz? "Dedi. Shi Lei güldü, dedi ki:" Laptopun fiyatına göre, yarı yarıya düştü. Vücudumun hangi kısmıyla başladığın ve yarısını aldığın fark etmez, kesinlikle ölüyüm. Sadece tamir ücretlerini hesaba katarsan, kasam kadar beni de kesmeniz gerekecek ve ben de bu şekilde ölmüşüm. Yani, istediğin gibi yap. Sadece gece yarısından sonra, yaşamak için en az 24 saatim var. "

"Korkmadın mı?"

"Nasıl korkmuyorum? Fakat doğaüstü güçlerini gördükten sonra, korkma noktası nedir? Direnmek için hiçbir yolum yok. Polisin sana bir şey yapamayacağından bahsetmiyorum, polisi arasam bile, delirdiğimi düşünürler. Son derece korkuyorum, ama sonumun bittiğini bilmek, tamamen silinmek kadar mutsuz olmayacak, tam tersine, o kadar da korkmuyorum. Ne yaparsan onu yap. "

Scepter sessizdi. Bu, ilk defa böyle konuşan bir köle ile karşılaştı. Önceki kölelerin hepsi dürüst korkulardaydı ve Scepter'i en ufak bir şekilde suçlamaya cesaret edemiyorlardı. Yeni bir kota aldıklarında, sadece hepsini nasıl harcayabilecekleriyle ilgili tüm düşünceleriyle düşündüler.

Üç dakika sağlam bir şekilde, Scepter konuşamadı, ki bu da Shi Lei'nin harika hissettirdiğini söyledi. Ekrandaki yavaş dönen Scepter'e bakıldığında, Shi Lei'nin kafasında son derece cesur bir fikir ortaya çıktı.

Geçici olarak konuştu: "Aslında, beni bu kadar hızlı silmek istemiyor musun? Sonuçta, haftada birkaç on binlerce yuan bu kadar yüksek değil. Benim gibi sıradan insanlara, kısa sürede alışmak oldukça zor. Ama o fuerdailer için, bu parayı harcayacakları bir parça kek. Yani, bu duruma büyümemi istediğin anlamına geliyor. Ayrıca, eğer bu oyunu oynuyorsanız ...... bu doğru, size göre, bu bir oyun, bizim için bir yaşam ve ölüm meselesi olmasına rağmen. Oyunu oynamaktaki amaç, bir gün yüksek bir kontenjan almamı görmek. Bu miktarda para harcamama yolunun beni izlemesini izlemek daha anlamlı. Bu sadece üçüncü hafta, beni öldürseniz bile, nasıl bir başarı hissine sahip olacaksınız? Yani, bu bir kazaydı ve bu dünya her türlü kaza ile doldu, yani ...... hehe (1), değil mi?

Scepter yine şaşırdı, o kadar ki ekranda dönmeyi unuttu. Shi Lei'nin bunu düşünebileceğini düşünmüyordu.

Bir köle tarafından görüldüğünden öfkeli hissettim utanç verici bir şeydi.

Ancak, Scepter kurallara uymak zorundaydı. İstediğini öldürmek için yüce otoriteye sahip değildi; siyah kartın kurallarına uymak zorundaydı. Bu yüzden, Shi Lei'nin sözleri onu derinden rahatsız etmiş olsa bile, sadece onu bırakmayı seçebilirdi.

"Sen köle, sen hayal ettiğimden daha akıllısın gibi görünüyor. Doğru tahmin ettin, bu kazanın senin üzerinde hiçbir etkisi olmayacak. Ancak, bu haftaki kota için belirlenmiş standartlara ulaştığınızı düşünmeyin. Söylemede bir sakınca yok, bu haftaki bakiye için 780 yuan'dan kısasınız. "

(1) Hehe: Çinli alaycı gülmek

Kara KartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin