Bölüm 67 Stoklara Nasıl Yatırım Yapılacağını Öğrenmek

48 6 0
                                    

Yolda, Wu Haoyuan, 60.000 yuanın kesinlikle onun için hiçbir şey olmadığını düşünüyordu, ama o zavallı çocuklar için, bunu nereden alıyorlar? Yarı zamanlı işler yapmış olsalar bile, bana şirketlerinin bir hayır kurumu olduğunu söyleme. Sun Yiyi'nin sağlık harçları konusunda ona yardım ettiler ve her gün bayramlarını sağladılar.

Wu Haoyuan, aniden Shi Lei'deki blazerin tanıdık geldiğini hatırladı. Geçen gün Armani dükkanında gördüğü kişi değil miydi? Bunu denedi ve ona iyi oturdu, ancak satın almadı çünkü sevdiği açık mavi stokta yoktu.

"Bir banka soydu mu veya loto mu kazandı?" Wu Haoyuan'ın kafası çok karışıktı.

Yatakta yattı ve başka bir arkadaşa mesaj attı: Bölümümüzde Shi Lei adında bir adam var. Ona dikkat et ve bana ne yaptığını söyle. Gelip benden sonra 1000 yuan al.

Diğer taraf hızla 'sorun yok' cevabını verdi ve Wu Haoyuan sonunda yatağa girdi.

Shi Lei kendini sarhoş etti. Bir serveti elde etmek için kolayca yatırım yapabileceğini düşünüyordu, ancak en kolay yatırım stoklarının bile kolay olmadığını keşfetti. Ayrıca, Sun Yiyi'nin gelmeden önce ona söylediği şey, Shi Lei'nin barı ayık bırakmaktan korkmasını sağladı. Sun Yiyi onunla gitmek isterse, evet ya da hayır diyemediğinden korktu, bu yüzden kendini sarhoş etti.

Gece yarısı civarındayken, Shi Lei bardan dışarı çıktı. Sun Yiyi onu geri göndermeyi önerdi, ama Shi Lei her yerine kustu.

Zhang Mo ve diğerleri bunu gördüler ve hızlı bir şekilde Shi Lei'yi destekledi ve Sun Yiyi'ye: "Acele et ve eve git, onunla ilgileneceğiz. Endişelenme, biz iyiyiz. Bir taksi yakalayacağız. "

Sun Yiyi gömleğinin üzerindeki karışıklığı gördü; o sildi rağmen, ama yine de iğrenç kokuyordu, bu yüzden kabul etti.

"Tamam, sadece yurtta döndükten sonra bana bir mesaj gönder, Shitou ge benim WeChat'ime sahip."

Zhang Mo, göğsünü okşadı ve ona söz verdi. Sun Yiyi, ayrılmadan önce taksiye binmelerini izledi.

Sun Yiyi yıkandı ve sonunda Shi Lei'nin telefonundan bir mesaj aldıktan sonra yatağa gitti.

Uyandıktan sonra, Shi Lei'nin enerjisi tamamen restore edildi, ancak yurt zaten boştu. O kalpsiz adamlara sessizce yemin etti ve yıkandıktan sonra ayrıldı.

Telefonunda görünmeyen bir mesaj vardı ve Shi Lei kontrol etti. Sun Yiyi'dendi.

"Shitou ge, dün gece çok içtin. Seni okula geri gönderecektim, ama Zhang Mo ve diğerleri bana izin vermedi. Kalktıktan sonra yağlı şeyler yemeyin, pirinç çorbası içmek en iyisidir. Ayrıca, gelecekte o kadar içmeyin, beni dün gece korkuttunuz. "

Shi Lei, bu mesajı gördüğü sırada düşüncede kayboldu. Kendini garip hissetti. Genelde bir kız bu kadar umursadığı takdirde, Sun Ziyi ile yakın olduğu için mutlu hissetmesi gerekirdi. Ama sebepsiz, ne zaman Sun YIyi'yi görsün, anlaşmayı düşündürdü. Elbette, bu yüzden Sun Yiyi'ye bakmıyordu, ama Scepter'ın söylediklerinden rahatsız oldu.

Birbirlerine karşı duygularının olması iyi bir şey olmalıydı. Fakat Scepter, bir yıl içinde yapmaları gereken bir misyon haline getirdi. Shi Lei, Sun Yiyi'den yararlanmaya çalışıyor gibi göründüğü için garip geldi.

Dün gece tüketimleri kontrol etti ve sadece birkaç bin oldu. Shi Lei, o hafta için hala 50.000 yuan'ın biraz üstünde olduğunu fark etti.

Zaten Perşembe günüydü ve Shi Lei'nin yakında bir şeyler yapması gerekiyordu.

Az önce bir takım elbise aldı, o yüzden başka bir takım alamadı. Ancak geçen hafta iade ettiği laptopu düşündü, bir tane daha alması gerektiğini düşünüyordu. Alienware mağazasında yüzünü kaybettiğinden, düşünmeye çalıştı ama başka nereye gidebileceğini bilmiyordu.

Sonunda, ThinkPad uzmanlık mağazasına gitmeye karar verdi. En pahalı olanı istedi, ama en iyisini değil, çalışanın dokunuşunu sağladı. Ama yine de, 20.000 yuan'ın biraz üzerinde oldu.

Dükkan daha pahalıydı, ama dükkanda yoktu. Alabilecekleri en hızlı üç gün sonra oldu. Shi Lei'nin bekleyemediği değildi, ama beklemeye cesaret edemedi. Scepter kotaya dahil edilemeyeceğini söyleseydi?

Para sahibi olmak gerçekten sıkıntılı.

Rastgele bir restoran buldu ve öğle yemeği yedi. Öğleden sonra yapacak bir şeyi yoktu, bu yüzden yakın bir borsa yeri buldu, büyük ekranın altında durdu ve deneyimli yatırımcılarla telaşa girdi. Etrafa rastgele sordu. Doğruca içine atlayamadığı için, sadece baştan öğrenecek. Birkaç muhtemel hisse senedinin ismini duyduysa, bunu altın renkli yatırım kartı ile arayabilir ve belki biraz para kazanabilirdi.

Shi Lei gerçekten sıfır tecrübeye sahipti. En çok inanamadığı kelimeler, bu deneyimli yatırımcılardan gelen kelimelerdi. İfadeleri farklıydı ve yatırım yaptıkları hisse senetleri önerildi. Özellikle Shi Lei gibi yeni bir çocuğa, bu insanlar 1990'ların başından beri bile borsadan bahsederdi.

Bütün bir öğleden sonra, Shi Lei tüm bu bilgilerden sersemlemiş. Yeni aldığı not defterinde elliden fazla farklı stok tavsiyesi kaydetti.

Kapanıştan sonra herkes ayrıldı. Bazıları alışverişe gitti, bazıları torunlarını almaya gitti. Shi Lei, küçük kitabındaki elli farklı hisse senedine acı bir şekilde güldü.

"Herkes, stoklarının artacağını söyleyerek inanmalarını istedi. Ama sizin dediğiniz kadar kolay olsaydı, neden hala buradasınız? Zaten büyük müşteri odasında olmalısın. Sadece evde kendim yapmalıyım. "Shi Lei ayrıca sözlerini ciddiye alamayacağını da fark etti, not defterini söküp attı.

Yaklaşık 60 yaşındaki bir yaşlı adam Shi Lei'yi geçti. Shi Lei'nin eylemlerini görürken gülümsedi.

"Genç, hisse senetlerine yatırım yapmayı öğrenmek ister misiniz?"

Her ne kadar Shi Lei bu insanlardan herhangi birine inanmak istemese de, kibarca cevap verdi: "Sadece birkaç şeyi kontrol etmek istiyorum. Bana da bazı tavsiyeler vermek istediğini söyleme?

Yaşlı adam gülümsedi ve şöyle dedi: "Bütün öğleden sonra onlarla konuştuğunu ve bazı notlar aldığını gördüm, neden onları çöpe attın?"

"Ah, ondan bahsetme bile. Herkesin kendi sözleri vardı. Bazıları sahnelerin arkasında neler olduğunu bildiklerini, bazıları falcı bulduğunu, bazıları ise 20 yıllık deneyime sahip olduğunu söyledi. Az önce duyduğumda okunaklı geliyordu, ancak söylediklerinin gerçekten yararlı olması durumunda Buffett gibi insanların her yerde olacağını fark ettim. Ne dediklerini inanmadıklarından korkuyorum. Bu kadar iyi oldularsa, en azından 10.000.000 varlığa sahip olmalıdırlar. Ama onlara bak, kapattıktan sonra ne yapmaları gerekiyorsa onu yapmaya gittiler. "

Yaşlı adam hala gülümsedi: "En azından aklın hala açık. Sana öğretecek çok şeyim yok. Ben de onlardan biriyim, 20 yılı aşkın süredir stoklara yatırım yapıyorum. Mega boğa piyasası ile sadece biraz kazandım, çoğu zaman iniş çıkışlar oldu. Kaybettim ve kazandım. Sizin için sadece bir tavsiyem var ve bu da hisse senedi yatırımlarının iki çeşidi var: bilgi ve teknik. Teknik tip K çizgi grafiğini analiz ediyor; gün, ay, yıl ve tüm verileri göz önünde bulundurun. Gördüğünüz kadarıyla kazanıp kazanmayacağınızı bilmiyorum, ama en azından kendi stratejiniz var. Bilgilendirici tür, tüm kaynaklardan mümkün olduğunca çok bilgi toplamaktır. Birkaç hisse senedine dikkat edin ve en iyi zamanda ne zaman yatırım yapacağınızı bilerek, bu hisse senetleri için sadece birkaç yıl ne kadar zaman harcayacağınızı bilerek derine dalın.

Shi Lei bunu duyduktan sonra düşüncede kayboldu. Yaşlı adama teşekkür etmek istedi, ama çoktan ayrıldığını fark etti.

Kara KartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin