Kimse, Zhang Liangliang'ın hırıltısına katlanmaktan rahatsız olmadı, Shi Lei oturmak ve kulaklıkları bir kenara koymak için bir yer buldu.
Zhang Liangliang gördü, hemen kulaklıkları ele geçirmek için bir girişimde bulundu. Ama Shi Lei elini uzattı ve onu durdurdu.
"Bir hipster ya da ne olduğun umrumda değil. Ne olduğumu bilmelisin. Annen bana ödeme yaptığından, sözümü yerine getirme yükümlülüğüm var. "
Zhang Liangliang, Shi Lei'ye glowered dedi: "Sen sadece bir öğretmen değil misin? Bu sene 10'dan az olmamak kaydıyla öğretmenleri değiştirdim. Hepsi ilk başladığında aynı şeyi söyledi. Bekleyeceğim ve ne kadar dayanabileceğinizi göreceğim! "
Shi Lei güldü. Onun asi hareketlerini görmezden geldiğini biliyordu ve kelimeler onun gibi bir veletle başa çıkmak için tek yol değildi. Onu temposuna çeker girmez başarı olarak sayıldı.
"Hadi derse başlayalım." Shi Lei kendi işini bizzat görüştü ve dedi. Çinli kitap için uzandı.
Kitap yeni görünüyor. Okul başladıktan bu yana bir aydan fazla olmuştu ve bu kız henüz kitabı açmadı.
"İlk kez size ders veriyoruz ve hangi seviyede olduğunuzu bilmiyorum. Size iki soru vereceğim ve önce yaparım. "
Zhang Liangliang ne yaparsa yapsın, Shi Lei her şeyi yoluna aldı ve azarlamalarını dinlemedi.
Üstelik, Shi Lei, Zhang Liangliang'ın böyle isyankar bir şekilde davrandığını ve öfkesinin bütün evi ateşte yakabileceğini düşünmüştü, ama başından sonuna kadar, tek bir kez bile yemin etmedi. tek bir lanet. En azından bu, aile eğitiminin oldukça iyi olduğu anlamına geliyordu. Zhang Liangliang'ın isyanları sadece ailesine ya da özellikle annesine karşı çıkmak için bir yoldu.
Shi Lei, radyolardan hoşlanan yaşlı bir erkek kardeşi değildi ve Zhang Liangliang'ın aile sorunlarına karşı popülasyona ilgisi yoktu. Ama paralarını aldığından beri işi doğru yapmalı.
Shi Lei boş bir not defteri buldu ve Çince ders kitabının içeriğine göre iki soru yaptı. Bu iki sorunun standart bir cevabı yoktu, ancak bir öğrencinin genel kapsamlı düzeyini göstermek için yeterliydi.
Kitabı Zhang Liangliang'ın önünden geçirdi, Shi Lei şöyle dedi: "Bu iki soruya bir bakın."
"Yapmazsam ne yapacaksın?" Zhang Liangliang itaatsizce boynunu eğdi.
Shi Lei gülümsedi. En azından Zhang Liangliang'ın temposu Shi Lei'yi takip etmişti, başarılı olmak için ilk adımdı.
"Eğer yapmazsan, elbette yapabileceğim hiçbir şey yok. Dürüst olmak gerekirse, bu ders iş muhtemelen şimdiye kadar sahip olduğum en kolay. Annen zaten notlarını yükseltmeni beklemiyordu. Sadece biri evde olmadığında seni denetlemeyi umuyordu. Aile işini bilmek istemiyorum. Böyle bağırmak istiyorsan, umurumda değil. Ama burada olduğumda, bu ders kitapları ile karşılaşmaktan başka bir şey yapamazsın. Soruları yapmayı seçebilir, yapmamanızı da tercih edebilirsiniz. Öyle ki, bu ders kitaplarını önünüze yerleştirirseniz, aslında ona bakıp bakmadığınız önemli değildir. Burada iki saat bitene kadar seninle burada oturmaktan mutlu oluyorum. "Shi Lei'nin bunu söylediği gibi, dikkatsiz bir ifadeyle sandalyeye yaslandı ve sakince Zhang Liangliang'a baktı.
"Utanmaz!" Zhang Liangliang nefretle lanetlendi. Doğal olarak, masanın üzerindeki kalemi almamış ve genç, savaşçı bir horoz gibi yüzleşmek için Shi Lei'nin yüzüne bakmıştı.
Aslında, annesinin kalıtımı ile, eğer Zhang Liangliang yüzündeki makyajı yıkarsa, o güzel olurdu. Böyle bir kız, neden kendini böyle gösterdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kart
FantasyGizemli bir siyah kart her hafta farklı bir miktar para veriyor ve Shi Lei bir hafta içinde hepsini harcamalı. Aksi takdirde, kara kartın cezaları tarafından karşılanacak. "Para harcamak gerçekten yorucu." ---- Shi Lei dedi. "İlk önce yüz milyonu h...