Kıyafet: 5,650 yuan
Oda arkadaşlarının tedavi edilmesi: 570 yuan
Taksi: 32 yuan
Oda arkadaşlarının tedavisi: 618 yuan
Taksi: 43 yuan
Wu Dong şehrinden lise arkadaşlarının tedavi edilmesi: 780 yuan
Taksi: 65 yuan
Oda arkadaşlarını tedavi etmek: 860 yuan
......
Üç gün geçti ve Shi Lei telefonundaki takvime baktı. Pazar günü satın aldığı Armani Jeans hariç, oldukça pahalıydı, harcamaların geri kalanı sadece birkaç yüz idi. Toplu taşımada kullanılan paraya gelince, Shi Lei'nin fark etmesi bile yeterli değildi.
Şimdiye kadar, 20.000 yuan'lık haftalık kotanın dışında kalan 10.000'den fazla kişi vardı, ama Shi Lei tükenmişti ve aklının ucundaydı.
İlk hafta olsaydı, Shi Lei bu 20,000 yuanı rastgele şeyler üzerinde harcayacaktı, ama şimdi, gerçekten bunu yapması için cesaretleri yoktu.
Saç tellerinin ince bir tabakası ile kel kafasına geri dönmeye başlayan saç izleri vardı. Ama yeniden canlanma kabiliyetine sahip bir vücut parçasıydı, Shi Lei kolunun bir sebep olmaksızın kaybolmasını istemedi. Eğer bu ortadan kaybolduysa, o bir kertenkele olmadığı için geri dönmenin hiçbir yolu yoktu.
Henüz hangi harcamaların kotaya sayılabileceğini ve sayılmayacağının farkına varmadığı için, Shi Lei sadece parayı kontrol etmek için kontrolünü elinde bulunduran yollar bulabilirdi.
Giysi satın almak kesinlikle onunla başarılı deneyimler yaşardı, ama Shi Lei çok fazla satın almaya cesaret edemedi. Scepter tarafından cezalandırıldıktan sonra, kıyafetlerinin dolabına yeni aldıkları kıyafetler giyilmesinin ne kadar sürdüğünün, kotaya doğru sayılmadığı konusunda çok korkmuştu.
Ayrıca, bunun kolayca sona ermesi mümkün değildi. Bu hafta bir yığın elbise alsaydı, haftaya ne dersin? Gelecek hafta en az 20.000 yuan daha olacak. Shi Lei bile, Scepter'in can sıkıcı kişiliği ile gelecek hafta 30.000'e çıkabileceğini hissetti. Bu okul döneminin sonunda, haftalık kota yaklaşık 100.000 veya 200.000 yuan civarında olabilir. Yine de, kota daha da yükseldiğinde pahalı kıyafetleri bırakmalıdır.
Daha önce, Shi Lei onlar için çalışmaya gerek kalmadan mutlu bir şey olduğunu düşünürdü, ama şimdi, Shi Lei siyah kartını ararken endişeliydi.
Paranın olması ama nasıl harcanacağını bilmemek zahmetli oldu.
Yılda beş ya da sekiz milyon gibi birkaç milyon verilmiş olsaydı, Shi Lei kesinlikle bir yıl kotasını temizleyeceği için Wu Dong'a tereddüt etmeden bir emlak satın alırdı. Ancak, 10.000 ve 20.000 yuan ile, satın alma emlak bahsetmiyorum, Wu Dong kentin emlak fiyatı zaten metrekare başına 30.000 yuan kırdı olarak sadece bir tuvalet satın almak için yeterince iyi oldu.
Shi Lei her zaman kendini sıradan olarak düşünmüş, ama kendini asla bir ezik olarak görmemişti. Ama şimdi, dürüst bir şekilde kaybeden gibi hissettim. Gerçek bir fuerdai olsaydı, sadece 20.000 yuan, göz açıp kapayıncaya kadar geçirirdi, değil mi?
Arkadaşlarına bu oranda davrandıktan sonra oda arkadaşlarının onu şüphe ediyordu. Shi Lei her zaman saçma sapan bir şey olsa da, düşük bir profil tutan bir fuerdai olduğunu söyleyerek, oda arkadaşlarının ona inanmadığı belliydi. Üç yıldır arkadaştılar; birbirlerinin geçmişini nasıl bilebilirlerdi. En çok, Shi Lei'nin bir cüzdan bulduğunu veya bir piyango kazandığını düşünürlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kart
FantasyGizemli bir siyah kart her hafta farklı bir miktar para veriyor ve Shi Lei bir hafta içinde hepsini harcamalı. Aksi takdirde, kara kartın cezaları tarafından karşılanacak. "Para harcamak gerçekten yorucu." ---- Shi Lei dedi. "İlk önce yüz milyonu h...