Bölüm 64 Zor Yatırım

53 7 0
                                    

Wang Kaiming, hala Shi Lei'nin onunla dalga geçtiğini düşündü ve sonra şöyle dedi: "Efendim şaka yapmayı bırakın, 1.000.000 yuan'ın üzerindeki arabalar için çevrimiçi rezervasyon nasıl var? Ve kibarca senin için de kapıyı açtı. "

Shi Lei'nin kafası karışmıştı: "Bu bir Cadillac değil mi? Bu nasıl bir milyonun üzerinde? "

"Bu bir Escalade, başlangıç ​​fiyatı 1.600.000 yuan!"

Shi Lei gözlerini genişletti ve çenesi düştü: "1.600.000? Bu neredeyse bir S seviyesi Benz kadar mı? "

Wang Kaiming, suskun kaldı. Shi Lei'nin de numara yaptığını düşünmedi. Daha sonra şüphe ile sordu: "Takım elbisen ......"

Shi Lei, Wang Kaiming'in bakışının yeni kıyafetlerine düştüğünü gördü ve logo olmadan bile söyleyebileceğini mi düşünüyordu? O da sordu: "Ne olduğunu biliyor musun?"

"Armani'nin yeni tasarımı, kendisi tarafından blazer 10.000 yuan'dan fazla"

Shi Lei gerçekten söyleyebileceğini düşündü ve şöyle dedi: "Yüksek taklit ürünler, biliyor musunuz? Bütün set sadece 800. "

Wang Kaiming'in yüzü düştü ve sessizce yemin etti, bugün gerçekten kör olduğunu düşünüyordu.

Shi Lei aniden hatırladı ve şöyle dedi: "Ah, doğru, o araba. Ben normal Cadillac daha rahat olduğunu düşündüm, bu yüzden sordum. Sürücü, patronunu havaalanına sürdüğünü, bu yüzden siparişimi yeni aldığını ve tamamen para kazandığını söyledi.

Wang Kaiming'in beynine bir ip girdi ve kendini tepeden tırnağa azarladı. Shi Lei'ye karşı tutumu da değişti.

Ancak büyük müşterilerin müdürü kadar kötü değildi, ifadelerini hemen değiştirenlerden biri değildi. Tutumu değişmiş olmasına rağmen, ancak biraz daha soğuktu.

"Benim yanlış anlamamdı. Bunun için üzgünüm. Bir süre burada bekle, onlardan senin için bir hesap açmalarını isteyeceğim. Biraz su içip birkaç dakika bekleyin. Kimliğini ve diğer şeyleri getirdin mi? "

Shi Lei, Wang Kaiming'in kendisini dışarı çıkardığını düşünüyordu çünkü Wang Kaiming'in onu kovalayacak kadar kalın yüzü yoktu. Kimlik ve banka kartını çıkardı ve "Sadece kimlik ve banka kartı değil mi?" Dedi.

"Evet. Bunu senin için yapacak birisini bulacağım. Meşgulüm, ilk ben ayrılacağım! "Birkaç adım yürüdü ama arkasına döndü ve masadaki suya işaret etti:" Yine de suyu açtım, bir şeyler içerim çünkü bunun için para vermezdim! "

Sonunda, geri alamadı ama Shi Lei ile alay etti. Shi Lei başından beri bir yanlış anlaşılma olduğu için hiç umursamadı. Wang Kaiming ayrıldıktan sonra, Shi Lei pahalı suya baktı ve bir yudum aldı. Kendine mırıldandı: "Her nasılsa, gerçekten farklı tadı, biraz tatlı mı?"

Çok geçmeden, takım elbise giymiş bir kız geldi ve hesap kartını geçti ve kibarca Shi Lei'ye: "Merhaba Bay Shi, bu sizin hesabınız için olan sözleşmenizdir. Lütfen bir göz at. Herhangi bir probleminiz yoksa, sadece imzalamanız gerekir. Sözleşme her müşteri için aynıdır, bu yüzden emin olun. "

Bu kız, Shi Lei'nin durumunu da bilmiyor gibiydi. Sadece bir hesap açıyordu, neden toplantı odasına alındı? Hatta yönetici bile onu selamladı ve çabucak bunun için yapılmasını istedi. Kız, oynamak için bir hesap açmak isteyen zengin bir kişi olması gerektiğini düşündü.

Shi Lei sözleşmeyi ciddiye aldı. Tüm sözleşmeler aynı olduğu için, gerçekten bakmadı. Kız sonra bir kartı teslim etti ve şöyle açıkladı: "Bu sizin hesap kartınız, lütfen güvenli bir yerde saklayın. Evde takip etmeniz için basit prosedürleri anlatacağım. İlk önce indirmeniz gerekir ...... "

Kız 10 dakikadan fazla konuştu ve Shi Lei, kibarlığını yapan yanlış anlama yüzünden olduğunu biliyordu. Ama eğer zaten böyle olsaydı, bundan zevk aldı ve temellerini anladı.

Altın başparmaklı yatırım kartında olduğu gibi Shi Lei için yeterliydi, sadece kazanacaktı!

Sadece çok fazla başlangıç ​​fonu olmadığı için. Gerçekten 10.000.000 veya 20.000.000 yuan'ı olsaydı, Çin'in Buffett'i olurdu;

Shi Lei, gelecekte borsadan fethettiğini hayal ettiğinde, dışarı çıkarken neredeyse camdan kapıya çarpmaktaydı.

Bir araba çağırdı ve okula geri döndü, zaten tüm borsayı fethetme fikri vardı ve huzursuzdu. Shi Lei, hisse senetleri için uygulamayı indirdi ve hesabına girer girmez şaşırdı.

Binlerce ve binlerce insan vardı, hangilerini kontrol etmeliyim? Sadece rastgele birini seç. Fakat ayda sadece üç kez kontrol edebilirim, üç defa da o kadar iyi olmayan stokları kontrol etse nasıl kazanırdı?

Çin'in Buffett'i ve CEO'su olma, güzel ve zengin bir kadınla evlenip hayatının zirvesine ulaşma yanılsaması gerçeklik tarafından parçalandı.

Altın başparmaklı yatırım kartı bile yüce değildi gibi görünüyordu. Shi Lei'nin borsa hakkında temel bir anlayışa sahip olması gerekiyordu. Ona en çok kar sağlayacak olan hisse senetlerini nasıl seçeceğini öğrendikten sonra, iadeleri kontrol etmek için altın renkli kart kullanın.

Shi Lei, idealinin oldukça dolgun olduğunu düşünüyordu, ama gerçeklik kemikliydi. Bana ilk önce, bazı temel hisse senetleri bilgisini toplamak zorunda olduğunu söyleme mi? Daha önce mum grafiğini duydu, mühendislik imalat çizimleriyle bir bağlantısı olup olmadığını merak etti. Shi Lei sıkıntılıydı ve yatırımın onun için uygun olmadığını fark etti.

Ancak yatırım dışında, başka nelere yatırım yapabilir? Bir dükkan açtın mı? Sadece 9,300 yuan had vardı, sadece sokaktan saçı ve saçı satabiliyordu. Ayrıca, cadde dükkanının yanına çömelmiş, ıstakoz ve deniz kulağı ile uğraşan bir aptal gördünüz mü?

Hayal görüyormuş gibi, Shi Lei yurda döndü. İçeri girer girmez Zhang Mo ve diğerleri tarafından kuşatıldı.

Kahretsin, geri gelmeyeceğini düşünmüştüm!

"Saçmalık, Shitou sözlerine geri dönmez. Senin gibi olduğunu mu düşünüyorsun? Bugün parti günü olduğunu ve yapacağını söyledi. "

"Siz ikiniz herhangi bir politikacı olabilir misiniz? Zengin insanlara karşı temel bir saygı duymanız gerekir. Majesteleri, bu gece ne yemek istiyorsunuz? "

Shi Lei onlara mutsuz bir şekilde baktı: "Okul kantini, istediğiniz kadar buğulanmış çörekler!"

Shi Lei'nin neden bu kadar aşağı göründüğünü bilmedikleri için üç kişi şok oldu.

"Boşver, sadece istediğin herhangi bir yeri seç. Sarhoş olana kadar içeceğim! "

Üçü bu konuda tekrar heyecanlandı. Bağırdılar: "Sarhoş iç!"

"Bekaretimi kaybetmek istiyorum! Tüm barların karşısındaki kadınlarla kendimi şımartmak istiyorum! "

Bu üçünün bağırdığını görünce, Shi Lei biraz daha mutlu oldu ve şu an için fikrinin arkasına yatırım fikri attı.

Geceleri bara gideceklerini kabul ettiler, Zhang Mo ve diğerleri, Shi Lei'yi akşam yemeğinde çok fazla parçalamadılar. Okulun yanında yakındaki bir restoranı bulmuşlar ve arabadaki bar sokağına koştular.

Şimdi barlara oldukça aşina oldular. Oturdukları anda, Shi Lei'nin telefonu çaldı. Kontrol etti ve Sun Yiyi idi.

Xu Yi keskin gözlere sahipti ve telefon görüşmesinin diğer adını gördü. Sun Yiyi'nin adını çoktan anladılar ve Xu Yi, "Kahretsin, Shitou, güzelliği olan bir tarih! Ona buraya gelmesini söyle!

Shi Lei onu görmezden geldi. Dışarı çıktı ve aramayı aldı.

Kara KartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin