Congee'yi içerken, Shi Lei sorgulu bir şekilde sordu: "Dün annen aradaydı, oynayabileceğiniz her yer var mı?"
Zhang Liangliang hoşnutsuzluk içinde yanıtladı: "Bundan bahsetme, çok sinirliyim."
Shi Lei kaşığını indirdi ve şöyle sordu: "Durum nedir? Bana anlatsana. "
"Sadece bunun hakkında konuşmak istemediğimi söyledim. Kısacası, hoş bir şey değil. "
"O zaman hoş olmayan şeylerini söyle ve biraz eğlenmeme izin ver!"
"Hey! Dashu! Bu meme biraz fazla eski değil mi? "
"Sen bana çizgi diyorsun, eski memeleri bu isme daha uyması için kullanmamalı mıyım?"
Zhang Liangliang, Shi Lei ile konuşmaktan sıkılmamış gibi davranıyordu ve kafasını kakısı ile içti. Gözlerinin köşesinde, Shi Lei'nin hala beklediğini gördü, durdu ve çaresizce sordu: "Bunu gerçekten duymak istiyor musun?"
Zhang Liangliang, Shi Lei'nin başını salladı ve şöyle dedi: "Dün Zhang Meimei'nin neyin yanlış olduğunu bilmiyorum. Odamdan çıktığımda, aslında bana kahvaltı yaptı. Bu gerçekten bir kabusun başlangıcıydı. Kahvaltının ne kadar iğrenç olduğunu, Zhang Meimei gibi birinin yaptığı gibi bilmiyorsun. Bazen ona gerçekten hayranım. Sadece ekmek dilimleri olan tavada kızartılmış yumurtalar ve ellerinden geçtikten sonra soooooo korkunç. "
Shi Lei konuşamadı. Zhang Liangliang için pişirmeye çalışan Zhang Meimei'nin görüntüsünü görebiliyordu. Tereyağından çıkarıldıktan sonra tahrip olmuş bir tavada kızartılmış yumurta ve iki dilim ekmek, kömür kadar siyahtı.
"Ben yardım edemedim, o yüzden mutfağa gittiğinde, yumurtayı ve ekmeği fırlattım ve kahvaltıda sadece bir kutu yoğurt içtim." Zhang Liangliang'ın ifadeleri sanki dünyada ve Shi'de bir umut kalmamış gibi görünüyordu. Lei, bitkiler arasındaki farklılıkları ayırt edemeyen bir anneye sahip olması için ona sempati duyuyordu.
"Sonra, başlangıçta beni gelip bana ders vermeyi bekledim, ama Zhang Meimei'nin neyin peşinde olduğunu bilmiyordum ve oynamak için beni dışarı çıkaracağını söylemiştim. Bunu düşündüm ve seni aramalı ve gelmemem gerektiğini söyledi. Ayrıca, doğduğumdan beri, beni oynamak için beni çıldırtan Zhang Meimei'nin anılarım yok. Eh, mutlu olduğu sürece ve yine de para istemeyi istedim. O bana 5,000 yuan aktardı, ben de mutlu gibi davrandım ve onunla dışarı çıktım. Beni nereye götürdüğünü kesinlikle tahmin edemezsin. "
Bununla ilgili olarak, Shi Lei gerçekten konuşacak konumda değildi. Her şeyden önce, hala gençti ve ebeveynlerin çocuklarını oynamak için nereye götürecekleri konusunda hiçbir fikrimiz yoktu, bu yüzden sadece başını sallayıp şöyle sorabiliyordu: "Nerede?"
"Beni bir eğlence parkına götürdü. Dürüst olmak gerekirse, onunla çıkmaktan çok mutlu olmasam da, bir eğlence parkına gideceğimizi fark ettiğimde oldukça mutluydum. Bu yüzden ayrıldık ve ünlü bir eğlence parkı olduğu için Long Cheng'a gittik, değil mi? Sıradan bir insan için muhtemelen yaklaşık 130 km sürecek bir buçuk saat alacak. Ama Zhang Meimei yolu bilmiyordu ve GPS'i nasıl kullanacağını bilmiyordu. Bir saat geçtikten sonra otoyolu bile bulamadı. Sonunda onun için yolu işaret etmeliydim ve nihayet otoyola girdim. Ama o bana yollara nasıl aşina olduğumu sordu. Otobanı kullanıp oynamam için başka yere gittiğimde bile beni sorguladı. Tanrım, gerçekten oynamak için bar gibi yerlere gitse bile, Wu Dong'dan hiç ayrılmadım. GPS'i takip ettiğimi söyledim ama bana inanmadı. GPS'in onu bile şaşırttığı, nasıl kullanılacağını nasıl bilebilirim diye söyledi. O zaman içgüdülerim, bunun kesinlikle bir kabus olacağını söyledi. Ama sonra biz zaten otoyoldaydık, ve ben çıkamadım, biliyor musun? "
Shi Lei sessizce başını salladı ve şöyle dedi: "Ve sonra?"
"Sonra, Long Cheng'a vardık ve eğlence parkına gittik. Sabah saat 10'dan önce ayrıldık, eğlence parkına geldiğimizde saat 12:40 idi. Zhang Meimei ilk önce yemeliyiz dedi, ben de iyiydim, çünkü bu yolculuk için daha fazla umutum olmadı, bu yüzden önce yemeğe gittik. Yemeğin gelmesini beklerken, Zhang Meimei telefonunu çıkardı ve bazı önemli e-postalara cevap vermek zorunda olduğunu söyledi, bu yüzden beni restorana bıraktı ve dizüstü bilgisayarını arabadan almaya gitti. Düzgün iki saat bekledim ve geri döndüğünde, saat 3 de oldu. Kutsal, garsonların göz kamaştırıcılarını görmedin, gerçekten beni öldürmek istediler, biliyor musun? Muhtemelen düşünüyorlardı, bu insanın nesi var, acele et ve vardiyamızı bitirelim, tamam mı? Yedikten sonra sikişebilir misin? "
Shi Lei sadece kafasını sallayabilirdi. Bayan avukat Zhang Meimei, gerçekten güvenilir görünmüyordu.
"Geri döndükten sonra özür dilemeye devam etti ve bir daha asla gerçekleşmeyeceğine söz verdi. Sonra bilet aldık. Eğlence parkı gibi yerler için, bu daha tehlikeli ve heyecan verici sürüşleri oynamak daha eğlenceli oldu. Kim eğlence parkına gidiyor ve o maskotlarla fotoğraf çekiyor ?! Ama Zhang Meimei yaptı. Ben roller coaster gitmek istedim dedim, ama sadece ona bakarak baş dönmesi hissediyor ve atmak ve çevirmek izlemek için çok korkutucu olduğunu söyledi. Aynı şey turbo düşüşü, 360 dereceye yaklaşan uçan salıncak ile gider ve hepsine karşı çıktı çünkü çok tehlikeli olduğunu düşündü. Bu yüzden sadece flume gezintisini önerebilirim, ama ıslanırsak bir takım kıyafetler getirmediğini söyledi. Bu yüzden ilk etapta hiçbir şey oynamamı istemediğini anladım. Tamam, onunla tartışmak için uğraşmadım. Sonra korsan gemisi iyi olurdu, değil mi? Bu gerçekten tehlikeli değil, biliyor musun? Ama yine de aynı fikirde değil. Dönme dolabın üzerinde duramama izin vermedi çünkü dönme dolabın durmasıyla ilgili olaylar vardı. Dashu, söyle bana ne oynayabilirim? Mutlu-go-yuvarlak?"
Shi Lei yardım edemedi ama gülmek için. Ayakkabılarında olsaydı, Zhang Meimei'nin de sıkıcı olduğunu düşünürdü.
"O zaman ne oynadın?"
Zhang Meimei derin bir nefes aldı ve iç geçirdi. Onun tüylü kaşları shar pei gibiydi ve şöyle dedi: "Çarpışan arabalara gitmeyi önerdi. Bunu düşündüm ve iyiyim, onunla birlikte devam edelim. Ancak, çağlar için sıraya girdikten sonra, arabaya bindikten sonra herkesten kaçtı. Beş yaşındaki çocuklar bile etrafta doladı ve çok korktu ve çığlık attı, hatta ebeveynlerinin çocuklarına göz kulak olmadığından şikayet etti. Çarpışan araba yolculuğunda o arabalardan kaçınan birini gördün mü hiç? O çarpışan arabalar nasıldı? Açıkça hayat ve ölüm arasındaki yolculuk muydu? Bir arabadan kaçınmak için aniden hızlandı, sonra başka bir şeyden kaçınmak için frenin sonuna kadar basmıştı. On dakika sonra neredeyse bundan sonra kustum, bu büyük vuruş çekiçinden çok daha heyecanlıydı. "
Shi Lei yüksek sesle güldü.
"Önemli olan, Zhang Meimei'nin çarpışan arabadan inmesinden sonra, bir adamla sadece üç yüz mermi gibi dövüşüyormuş gibi inliyordu. Hatta sürüşün çok çılgın olduğunu ve bundan daha az tehlikeli olan diğer sürüşleri aradığını söyledi. "
Masalarda oturan insanlar kafalarını çevirdi ve onlara baktı. Shi Lei'nin yüzü maviye döndü ve ona baktı: "Sen sadece bir veletsin, çöplerle konuşma! Üç yüz mermiyle savaşmanın ne anlama geldiğini biliyor musun ?! "
Zhang Liangliang dudaklarını seğirdi ve şöyle dedi: "İnternette ne göremiyorsunuz? Dashu, masummuş gibi davranma! "
Shi Lei: "......"
"Zhang Meimei beni gezi otobüsü için sıraya koydu. Bu 8 aylıktan 80 yaşına kadar insanlar için uygun bir şeydi, gerçekten ona uygun. Ama geldiğimden beri, bir şey söylemekten rahatsız olmadım ve stresi azaltmak için ona yardım ettiği gibi davranmadım. Ama sıraya girdiğinde, bir telefon görüşmesi yapmaya başladı ve Wu Dong'a geri dönene kadar bu aramanın sonuna kadar devam etti ve o benim ayrıldığımı bile farketmedi. Abartıyor muyum? Ama sana söylüyorum, bu gerçek. Zhang Meimei ortadan kaybolduğumu fark ettikten sonra, ilk tepkisi beni aramak değildi, ama polisi ara ve polisi aramasını söyle. Çok sinir bozucu olduğunu düşündüğümü söyledim, bu yüzden hızlı tren için bir bilet aldım ve Wu Dong'a geri döndüm. Beni telefondan azarladı ve öfkelenerek telefonumu taksiciye verdim. "
Shi Lei kasesini kaldırdı ve Zhang Liangliang ile kızarttı ve şöyle dedi: "Kızım, erkek olduğun için selamlıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kart
FantasyGizemli bir siyah kart her hafta farklı bir miktar para veriyor ve Shi Lei bir hafta içinde hepsini harcamalı. Aksi takdirde, kara kartın cezaları tarafından karşılanacak. "Para harcamak gerçekten yorucu." ---- Shi Lei dedi. "İlk önce yüz milyonu h...