Wei Qing konuştu. Belli ki Shi Lei'den başka, o spot ışığı altındaydı.
Chen Shao açık bir şekilde Shi Lei için kök salmak zorunda kaldı. Merhamet için yalvaran adama gelince, kim olduğunu bile hatırlayamadı, öyleyse neden yüzünü ona vermek zorunda kaldı?
Sessizlik ve sertlik içinde Wu Haoyuan arabasına nasıl geri döndüğünü bile bilmiyordu.
Sadece davet ettiği tüm arkadaşlarının zorlukla 20km / s hızında süren Koenigsegg'in arkasına sürdüklerini biliyordu. Shi Lei'nin getirdiği arabaları takip etti ve boş bir zihinle, Wu Dong üniversitesinde genellikle havalı Bumblebee'nin motorunu çalıştırdı, ancak bu durumda, bir taksi gibiydi ve Porsche 911 ve McLaren P1.
Wu Haoyuan kaçış olmadığını biliyordu.
"Ama 20 milyondan fazla iki süper araba ile eşlik edilebilirdi, bu bir onur değil mi?" Bu, Maserati'yi Sun Yiyi'ye götüren Shi Lei tarafından söylendi.
Sun Yiyi kıkırdadı, ancak endişeyle takip etti ve "Shitou ge, gerçekten Wu Haoyuan'a çıplak yüzmesini mi söylüyorsun?" Dedi.
Shi Lei gülümsedi. İlerlerken cevap verdi: "Bağlıdır. Ama bugün çok soğuk, muhtemelen gölde yüzmekten hayatını kaybedecek. Ama yine de bir şeyler yapmam gerekecek. Endişelenme, denize girmeyeceğim, sadece Wu Dong üniversitesinde benden uzak durmasını sağlamalıyım. "
Sun Yiyi başını salladı. Neyin olacağını görmek için yalınayak olamıyordu, ancak potansiyel olaylarla daha fazla ilgileniyordu.
Hızla dağın zirvesine ulaştılar. Bu bakışta şaşkınlık duyan yürüyüşçü grupları vardı ve hepsi fotoğrafını çekti. Shi Lei'nin gördüğü gibi, bu insanlardan herhangi birinin WeChat veya Weibo'ya resimlerini göndermesi durumunda, bunun karışık bir durum yaratmayacağından endişe duyuyordu.
Kimse çılgınca bir gün olduğu için Cui Gölü'nün yanında değildi, hepsinin uzak durduğunu görmek isteyen birkaç kişi lüks araba grubu ekledi. İnsanlar korkuyorlardı. Ne kadar zengin olduklarını gösteren zengin insanlara küfür etmeleri ve küfür etmeleri normal olsa da, gerçek hayatta gördüklerinde, bu insanların arabaları bir milyar dolara yakın sürdüğü için araba kullandıklarını suçlayamazlardı. kış, onların hiçbiri olmadığı gibi.
Arabalar durduktan sonra içerideki insanlar da istifa etti. Wu Haoyuan bu insanlara aptalca ifadelerle baktı. Hepsinin heyecanını gösterdiğini görünce yardım edemedi ama içeriden çığlık attı. Kış ortasında birinin çıplak yüzmesini izlemek gerçekten eğlenceli miydi?
Wu Haoyuan'ın arkadaşları bile ona karşı sempatik gelmedi. Wu Haoyuan'ın talihsizliğini gördüklerine sevinmese de, Wu Haoyuan onları dramaya sürüklemişti. Bunun gibi milyarderlerle en zengin kim için rekabet etmek istiyorsan, hayatının çok uzun olduğunu mu düşünüyorsun? Bu nedenle, hiçbiri Wu Haoyuan'ı acıttı. Ayrıca bugün dağdan ayrıldıktan sonra bir daha Wu Haoyuan ile bir daha asla bağlantı kurmamayı da planladılar. Eğer Shi Lei, Wu Haoyuan'ın gitmesine izin vermediyse ve bahsi yapmasına izin vermediyse, Wu Haoyuan muhtemelen artık çevrelerinde görünecek yüze sahip olmayacak.
Bu sırada, Wu Haoyuan ününü daha az önemsemedi. İki adım öne attı ve Shi Lei'nin önünde diz çöktü. Kabaca kendini tokatladı ve ağladı: "Shi Shao, sen geniş bir yetişkinsin, lütfen bu sefer gitmeme izin ver, bunu bir daha yapmayacağım!"
Sun Yiyi, Shi Lei'nin kollarına sıkıca tutulurken vücudunun yarısını Shi Lei'nin arkasına saklarken Shi Lei hareketsiz kaldı.
Wu Haoyuan tekrar kendini tokatladı: "Shi Shao, lütfen devam etmeme izin ver, sadece bir osurukmuş gibi yap ve beni bırak! Ben bir kurbağayım, kuyu dibinde oturan bir kurbağayım, büyüklüğünüzü görmek için çok körüm ...... "Birbiri ardına tokat attığımda, Wu Haoyuan gerçekten çok sert davrandı ve parmak izleri yüzünü gösterdi.
Wei Qing ve diğer herkes kollarını geçti ve bu sahneyi ilgiyle izledi. Dürüst olmak gerekirse, bahsin biraz fazla olduğunu düşünüyorlardı. Bir aile kin ya da öyle bir şey değildi, dışarı çıkmak zorunda mıydı? Ancak, bugün bunun için geldiler ve doğrudan buna dahil olan kişi Shi Lei'ydi, bu yüzden işine girmek istemiyorlardı. İzlemesi biraz eğlenceli olsaydı, o zaman yapacaklardı, eğer değilse, sadece biraz hayal kırıklığına uğrayacaklardı.
Shi Lei sonunda konuştu.
"Yüzün tokatlayarak şişerse, artık iyi görünmeyeceksin!"
Wu Haoyuan birkaç kez daha kendini tokatladı. Eğer kowtow işe yararsa, bunu yapardı.
"Fakat, Wu Haoyuan, bugün kaybedersem, bu kadar kolay gitmeme izin vereceğinizi düşünüyor musunuz?"
Shi Lei'nin sözleri, Wu Haoyuan'ın kalbini kendi vücudu donduğunda bir buz mahzenine fırlatmış gibiydi. Giysilerini çıkarmadı ve henüz sudaydı, ama dudaklarının mor olduğunu hissetti.
"Bugün 10 ° C'den daha düşük değil mi? Kış mevsiminde erken, çünkü su yeterince soğuk değil. Biraz geç oldu ve ben açım. Kendimi ısıtmak için yemek yemek istiyorum. "
Dediği gibi, Wu Haoyuan aniden başını kaldırdı ve gözyaşları dolduran gözleriyle Shi Lei'ye baktığında bir umut ifadesi gördü. Soğuk rüzgar onları geçti ve Wu Haoyuan neredeyse Shi Lei'yi en iyi arkadaşı yapmak istedi.
Ama Wei Qing ve diğerlerine göre, çok utanç vericiydi. Gerçekten de, Wu Haoyuan'ın bu havada yüzmesini sağlamak, kesinlikle orantısız şeyleri havaya uçuracaktı, ancak bahis iptal edildiğinde boşuna gelmediler mi? Bu çok sıkıcı. Hepsi ilk başta bunun için geldi.
Shi Lei etrafındakilerin ifadelerini taradı ve ışınladı: "Buna ne dersin, çıplak yüzmeyi unutabildiğimiz dışında, Sun Yang ya da Ning Zekai (1) değilsin. Uzun süre çıplak yüzecek güzel vücudu olmayan birini izlemek istiyorum. Göle gideceksin, tüm kıyafetlerini çıkarıp on saniye suda durmalısın, sonra gelip çığlık attığın için üç kez aptal olduğun için bağırmalısın! "
Wu Haoyuan'ın yüzü bir hayalet kadar soluktu. Wei Qing ve geri kalanı, hepsinin güldüğü gibi oldukça ilginç olduğunu düşündü. Wu Haoyuan'ın arkadaşları bile, ne olmadıklarını hayal ettiler, gülmelerine rağmen, yüzleri gülüşleriyle savaşmaya çalışmaktan çarpıtıldı.
"Acele et, fikrimi değiştirmeme izin verme. Açım. Ne kadar erken bitirirsen o kadar erken yiyebilirim. Oh, daha sonra da bizimle gel. İçeride sıcak bir duş alın ve bir şeyler yiyin. Ölümüne donarsan dava olmak istemiyorum! "
Shi Lei'nin sözleri tamamen Wu Haoyuan'ı umutsuzluğa düşürdü ve artık şansı kalmayacağını düşünüyordu. Lamborghini Aventador gibi 7 milyon yuan arabaya meze muamelesi yapan fuerdailere karşı karşıya gelince, gerçekten savaşmak için hiçbir isteği yoktu.
Wu Haoyuan'ın, yürütme sahasındaymış gibi Cui Gölü'ne doğru adım adım yürümesini izlerken, Shi Lei, Wei Qing ve Wu Haoyuan'ın arkadaşlarına döndü ve: "Kimse fotoğraf çekmedi, tamam mı? Bu gerçekten unutulmaz bir şey değil. "
Herkes neşeyle gülerken, Wu Haoyuan attığı her adımın kendi dünyalarından geçtiğini düşünüyordu.
Sonunda gölün kıyısındaydı. Shi Lei'nin fikrini değiştireceğini umarak kıyafetlerini yavaş yavaş tek tek çıkardı.
Bunun dışında, duyduğu tek şey Wei Qing'in grubundan gelen tek heyecanlı çağrıydı: "Acele et ve çıkar! Bu hızla Yeni Yıl'ın gelmesini mi bekliyorsunuz? "
Wu Haoyuan kararını verdi ve hemen tüm kıyafetlerini çıkardı. Herkes onun arkasında durmasına rağmen, özel kısmını elleriyle kapattı ve suyun sıcaklığını kontrol etmek için ayak parmağını göle daldırdı.
"Çok soğuk!" Wu Haoyuan suya nasıl girdiğini bile bilmiyordu, ancak suyun beklenmedik bir şekilde bankadan daha sıcak olduğunu biliyordu.
Shi Lei, Wu Haoyuan'ın arkadaşlarına sordu: "Arabalarında kim havlu var? Onun için hazırla! "
(1) Sun Yang & Ning Zekai: Çin temsilcisi yüzücüler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kart
FantasiaGizemli bir siyah kart her hafta farklı bir miktar para veriyor ve Shi Lei bir hafta içinde hepsini harcamalı. Aksi takdirde, kara kartın cezaları tarafından karşılanacak. "Para harcamak gerçekten yorucu." ---- Shi Lei dedi. "İlk önce yüz milyonu h...