Shi Lei, Wei Qing'e arkadan baktı ve tarif edilemez bir his uyandı.
Bu ilginç bir duygu oldu.
Wei Qing'i hiçbir zaman tanımıyordu ve normal yaşamı açısından, Wei Qing ile hiçbir zaman daha fazla kavşağı olmayacaktı. Kısa arkadaşlıkları yalnızca Shi Lei'nin milyoner kartını kullanmasıydı ve bugünden sonra, Shi Lei sıradan hayatına dönecekti, Wei Qing de ona geri dönecekti ve birbirleriyle hiçbir ilgileri olmayacaktı.
Ya da geri adım atarlarsa, bir daha temas kurarlarsa, milyoner kartını tekrar kullanması muhtemel olacaktır. Wei Qing, hatıraları silineceği için hiçbir zaman gerçek arkadaşı olmayacak ve kesinlikle Shi Lei'nin varlığını hatırlamayacak.
Shi Lei ayrıca Siyah Kartın insanların hatıralarını ne kadar iyi silebileceğinin önemli olmadığını, aynı kişinin iki kez kullanmasının mümkün olmadığını düşünüyordu. Aynı kişi veya şeyi ne kadar çok kullanırsa, potansiyel olarak o kadar fazla hata yapabilir. Black Card gibi karanlık teknoloji, teknolojinin bu dönemde oldukça gelişmiş olduğunu söylememekle birlikte, Black Card risk almak istemez.
Ama yine de, Shi Lei, hayatında tekrar Wei Qing ile tanışacakmış gibi hissettiğini, hissi o kadar güçlüydü ki, onların iyi arkadaş olacağını düşünüyordu. Shi Lei her zaman geleceği Wei Qing'de görebileceği hissine sahipti.
Wei Qing'in eylemleri ayrıca Shi Lei'den de şüphe ediyordu. Thi, Shi Lei'ye, Wei Qing'in anılarının, sonuçta silinmeyebileceğini düşünmesine neden oldu ve yalnızca neler olduğunu bilen biri olarak katıldı. Yoksa neden onunla bu kadar ilgilendi? Sadece Siyah Kart tarafından verilen bir görevdi ve anılarının düzensiz olması koşuluyla yapılması gerekiyorsa, Wei Qing sadece görevini bitirmeli ve küçük ayrıntılara çok fazla dikkat etmek zorunda kalmamıştı. .
Bu ayrıntı ilk defa değildi.
Wu Haoyuan'ın daha cahil olması için bilerek daha fazla zaman tanıdı ve bu ilk ayrıntıydı.
Bu ayrıntı biraz zengin bir fuerdai yaramazlık olarak açıklanacaktır. Ancak gölün yanında, Wei Qing kasıtlı olarak Shi Lei'ye, bunun uygun olup olmadığını sordu ve Shi Lei'yi ustaca uyardı. Wu Haoyuan gerçekten konağa geldiyse, onu taciz etmekten vazgeçmelidir. Wei Qing'in statüsü ve kimliği ile, Wu Haoyuan gibi küçük bir karakter gözlerinde hiçbir şey değildi, sonra Wei Qing, Shi Lei'nin gözlerinde iğrenme görebildiğinden kesinlikle üzüldü.
Wei Qing, Shi Lei'nin iyiliği için yaptı.
Bu ayrıntı zaten Shi Lei'ye şüphelerini arttırdı.
Onlar, oraya vardıktan sonra, Wei Qing, Shi Lei'yi diğerleriyle çıldırmamaya çağırdı. İstenmeyen görünmesine rağmen, üçüncü kez görünmemesi gereken başka bir ayrıntıydı.
Sun Yiyi saftı ve kocaman bir köşeye bakarken kalbi büyük bir şoktan başka bir şey bırakmadı, o kadar ki Shi Lei'nin sıradan bir insan olarak birisiyle arkadaş olabileceği konusunda dikkatli bir şekilde düşünmemişti. Wei Qing gibi.
Konağın gözünü korkuttu, Sun Yiyi bir adım daha ileri gitmek için çok korkmuştu. Sadece Shi Lei'nin kollarını sıkıca tutabilir ve biraz daha sakin hissetmek için onun yanında kalabilirdi.
Sun Yiyi onu sıkıca yakaladığında Shi Lei kollarındaki baskıyı hissetti, gerçeğe geri döndü ve ona gülümsedi: "Hadi gidelim. Bugün canlı olmalı, korkma. Bugün evin hanımı olduğunuzu hatırlayın. "
Sun Yiyi başını kaldırdı ve büyük bir güç ve cesaret veriyormuş gibi Shi Lei'nin gözlerine baktı.
Başını salladı. Onu bir yıl boyunca görmemiş olmasına rağmen, bundan iki yıl önce hala temasta olduklarını, ancak kısa bir süre içinde hafızasındaki Shitou'nun çok değiştiğini anlamaya başladı.
Daha iyi, daha seçkin ve daha sakin oldu.
Her durumda, Shi Lei, güvenebileceği biri haline gelmişti, ancak onun için yeterli olmadığını düşündüğü gibi, aynı zamanda ona daha fazla baskı verdi.
İçeri girdikten sonra siyah elbiseli orta yaşlı bir kadın Shi Lei'yi selamladı ve fısıldadı: "Merhaba, Shi Shao. Bugün mutfağın menajeriyim. Benim adım Dai Qian. Yiyecek ya da içecekler hakkında herhangi bir şikayetiniz varsa, istediğiniz zaman bana söylemekten çekinmeyin. Aşçıları şimdi bulaşıkları yıkamak için düzenleyebilir miyim? "
Shi Lei başını salladı ve şöyle dedi: "Merhaba yönetici Dai. Lütfen başla, gerisi on beş dakika sonra gelecek. "
Dai Qian siyah gözlüklerini burun köprüsüne doğru itti ve merceğin yansıması sayesinde Shi Lei, bu gözlüklerin reçetelerinin olmadığını söyleyebilirdi. Dai Qian'ın neden bunu giydiğini anlamadı, ama belki de daha istikrarlı görünmek istediğinden kaynaklanıyordu.
"Tamam, şimdi gideceğim. Ayrıca, bugün sadece iki çeşit şarap var. İlk tip, hepsi yeni olan Chateau Smith Haut Lafitte'den. Diğeri ise 1996 Romani Conti ise, ancak üç şişe var. Shi Shao'nun bu partinin ölçeğiyle, herkesin her birinde yaklaşık bir bardak olacak. Shi Shao gelmeden önce, çoktan açılması için bir şişe Lafitte vermiştim. Alkolün etkilerini ortadan kaldırmak için geçen süre yaklaşık otuz dakikadır ve bundan on beş dakika sonra içilecek en iyi zaman olmalıdır. Üç şişe Conti'yi partinin yarısına kadar açmamızı öneriyorum. Sadece söyle bana, herkesin önünde açacağım. O şarabın etkisinin atılma süresi iki saatten fazla sürüyor, bu yüzden partinin sonunda hatırlarsanız, şarabın tadına etki edeceğinden korkuyorum. "
Shi Lei bunu hatırladı ve gülümsedi: "Zor iş için teşekkür ederim."
Dai Qian dediği gibi profesyonelce gülümsedi: "Bu işimin bir parçası. Sonra, Shi Shao, şimdi gidip mutfakta bir şeyler organize edeceğim. "
Dai Qian, Shi Lei başını sallayana kadar eğildi ve ayrılmadı. Shi Lei, Shi Lei'yi aşırı hevesli hissetmesini sağlamadığı için mükemmel profesyonel göreve imza attı.
Soğuk yemek oldukları için mutfak onları bir süre önce hazırlamıştı. Dai Qian'ın emriyle, şapkaları olan şefler birbiri ardına narin yemekler çıkardılar.
Istakoz ve deniz kulağı olduğunu söylemeye gerek yok, ama havyar, trüf, kaz ciğeri, mavi peynir ve daha fazlası gibi daha küçük şeyler vardı ve onlar da Shi Lei'nin bile tanımadığı şeylerdi.
Diğerleri, Sun Yiyi de dahil, küçük bir trüf yemeğinin 10.000 yuan'dan fazlaya malolabileceğini ve küçük bir şişe havyarın 100.000 yuan'dan daha pahalıya mal olabileceğini bilmediği için fazla düşünmedi. Sadece son zamanlarda dergileri okuyan Shi Lei, bu şeylerin çok değerli olduğunu açıkça anlamıştı.
Bu ne kadara mal olur? Gözlerinden önceki her şey, üç şişe Conti olmasa bile, bir milyondan daha azına mal olmazdı. Ayrıca, Shi Lei onların sadece bir tane alamayacaklarını biliyordu. Bitirdikten sonra, birkaç saniyeye sahip olacaklar. Bu kokteyl partisi, başka hiçbir şey düşünmeden, sadece yiyeceklerin kendisi tarafından birkaç milyona mal olacak.
Bir milyoner olmak nasıl bir şeydi? Midenizi tam tutmak için birkaç 100.000 yuan'a ihtiyacınız var mı? Her şeyden yalnızca birazını deneyen bu insanlar gibiyse bile, hala ortalama olarak 100.000 ila 200.000 yuan yiyeceklerdi. Toplam sayı, emeği ve bu konağı içerde hesapladıktan sonra düşünülemezdi.
Bunun gibi bir kokteyl partisinde sadece otuz kişi vardı, ancak 20.000.000 yuan olmadan yapılamadı.
Ne heyecan verici bir düşünce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kart
FantasyGizemli bir siyah kart her hafta farklı bir miktar para veriyor ve Shi Lei bir hafta içinde hepsini harcamalı. Aksi takdirde, kara kartın cezaları tarafından karşılanacak. "Para harcamak gerçekten yorucu." ---- Shi Lei dedi. "İlk önce yüz milyonu h...