Bölüm 29 Fantezi ve Gerçeklik

100 8 0
                                    

Sun Yiyi'nin çok paniğe kapıldığını gören Shi Lei, bir şeylerin gerçekleşmesi gerektiğini hassas bir şekilde fark etti.

"Yiyi, nereye gittin?"

Shi Lei sordu. Normal bir selamdı, ama Sun Yiyi daha da panikledi. Ellerini nereye koyacağını bile bilmiyordu, çok korkmuş gibi Shi Shi'nin bakışlarından kaçınıyordu.

Shi Lei'nin bir şey olduğu daha güçlü bir duygu vardı ve şöyle sordu: "Herhangi bir belaya bulaştın mı? Yiyi, söyle bana, sorunun ne olduğu önemli değil, sana yardım edeceğim! "

"Hiçbir şey, gerçekten, hiçbir şey yok!" Sun Yiyi hala ondan kaçındı ve bir fışkırtmada kapıyı açmak için anahtar almak istedim, ama anahtar yere düştü.

Shi Lei anahtarı aldı ama kapıyı açmak için acele etmedi, ama Sun Yiyi'ye ciddiyetle baktı. Omuzlarını döndü ve daha da sert bir şekilde söyledi: "Yiyi, acele et ve bana gerçeği söyle. Birlikte büyüdük ve seni kendi kız kardeşim olarak görüyorum. Ne olduğu önemli değil, bana söylemelisin. Söylesene, teyzenin hastalığı için başkalarından borç para aldın mı? Şimdi geri göndermeni mi söylüyorsun? "

Sun Yiyi ellerini hızla salladı ve şöyle dedi: "Hayır, hayır, hiç borç para almadım."

"Yiyi, bana doğruyu söyle!"

Sun Yiyi, Shi Lei'yi endişeyle baktı. Sonunda, onu tutamadı ve gözyaşlarına boğuldu.

Shi Lei de tonunun çok sert olduğunu fark etti, bu yüzden tonunu olabildiğince yumuşattı ve Güneş Yiyi'in saçını nazikçe okşadı: "Tamam, Yiyi, benim için çok sert davrandım. Ama bir şey olursa bana söylemelisin. Teyzenin hastalığı hakkında endişelenmenize gerek yok, teyzenin ameliyat ücretleri için yeterince para getirdim ...... "

Sun Yiyi bunu duyduğunda, daha da zorlaştı. Yüzünü Shi Lei'nin kollarına gömdü ve gözyaşları çabucak ıslanmıştı.

Bir süredir Sun Yiyi'yi rahatlattıktan sonra, sonunda ağlamayı bıraktı. Shi Lei sonra şöyle dedi: "Evet, söyleyin, tamam mı? Nereye gittin ve ne yaptın? "

Sun Yiyi dudaklarını ısırdı ve Shi Lei'ye nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Masum olmasına rağmen, Wu Haoyuan annesinin hastalığını tedavi etmek için ona para vermeye razıydı ve normal bir anlaşma gibi görünüyordu. Fakat az çok Sun Yiyi, toplumda atıfta bulunulduğu gibi bir şeker babasına sahip olmanın neredeyse hiçbir farkının olmadığını anladı.

Onun dışında Wu Haoyuan'ın gerçekten onun gibi yaptığı bir tesadüf diliyordu. En azından, kendini bu şekilde açıklayabilir.

Ama Shi Lei'nin görünüşüyle, hatta annesinin ameliyatı için para biriktirdiğini söylese bile, fantezisinden anında gerçeğe geri döndü. Bu dünyada herhangi bir masal yoktu. Tüm sahip olduğu tartışmasız para anlaşmalarıydı ve Sun Yiyi sonunda neredeyse korkunç bir hata yaptığını fark etti.

Gözlerinden önce, Shi Lei, annesi dışında güvenebileceği tek kişiydi. Artık duygularını, aklını ve ruhunu boş gibi göremedi.

"Shitou ge, ben ...... I ......" Sun Yiyi bir şey söylemek istedi ama tereddüt etti. Shi Lei saçlarını nazikçe okşadı.

"Shitou ge, orada bir süre oturabilir miyiz?" Sun Yiyi, Shi Lei'nin kollarını çekti ve yaşlıların mahallede egzersiz yapmaları için bir yere doğru işaret etti. Şu anda tamamen boştu.

Shi Lei başını salladı. Bir tahterevalle yürüdüler ve iki tarafa da oturdular. Shi Lei hafifçe çömeldi ve ayağa kalkarak Sun Yiyi'nin diğer tarafında doğal olarak yukarı ve aşağı hareket etmesine izin verdi.

"Her zaman böyle tahterevalli çaldık, hatırladın mı?" Shi Lei, Sun Yiyi'nin şu an konuşmaya cesaret etmediği dışında bir şeyin olması gerektiğini biliyordu, bu yüzden mümkün olduğu kadar rahatlamasını umuyordu.

Sun Yiyi'nin yüzü, çocukluğunda Shi Lei ile oynadığı sahneleri hatırlıyormuş gibi kayıtsızdı.

"Shitou ge, ben sadece ...... sadece ...... Aslında bir çocuk vardı, üniversiteden bir öğrenci, aynı zamanda bu yıl dördüncü yılında. Geçen sene beni takip etmeye başladı, ama annem işimin çalışmak olduğunu söyledi, ben de onu görmezden geldim. Beni bulmaya devam etti ama onu görmezden geldim. Ama şimdi o annem hastaydı, annemin hastalığını tedavi etmek için gereken parayı çabucak toplayabileceğimi düşündüm. Ama dün geceden sonra, böyle bir yerde para kazanmak istiyorsam, önce lekeli bir kadın olmam gerektiğini fark ettim. Böyle olmak istemedim ...... Ve sen de orada çalışmaya devam etmeme izin vermedin... "Sun Yiyi'nin sesi, sanki bir hata yaptığını bildiği gibi azaldı ve azaldı.

"O çocuğu düşündüm. Uzun zaman önce, KTV'de garsonluk yaparken ben onunla tesadüfen tanıştım. Ailemin durumu hakkında bilgi aldıktan sonra, Annenin sağlık giderlerini ödeyebileceğini ve durumunun kız arkadaşı olmam gerektiğini söyledi. Sadece bir yıl olsa bile dedi. Üniversiteden mezun olduğunda, devam etmek istemediğimde bitirebilirim. "

Shi Lei bunu duyduğunda, hemen kızdı.

"Yiyi! Gidip onu gördün mü? Evet mi dedin? Senin kız arkadaşın olmasını istemiyor, ...... istiyor...... "Shi Lei, pis kelimeyi söylemek istemediği için tereddüt etti.

Sun Yiyi, Shi Lei'nin azarlarından dolayı panik yapmadı. Tersine, solgun yüzünde gevrek bir gülümseme çekti ve daha sakin oldu.

"Shitou ge, gerçekten onu şimdi aradım ve okulun yanındaki KFC'de buluşmayı kabul ettim. Ama sen beni aradığında henüz onunla tanışmadım. "

"Evet, teyzenin hastalığını tedavi etmek istediğini anlayabiliyorum. Ama böyle bir şeye katılabilirsiniz, temelde ...... "

"Şeker baba, değil mi?"

Sun Lei'nin sakince konuşmasıyla Shi Lei şok oldu.

"Aslında, annemin hastalığının tedavisi için durumunu ilk kez anlattığında, biliyordum. Beni yarım sene bekletmek dışında, neredeyse her gün okulu bitirmeyi bekledim, bu yüzden belki de gerçekten samimi olduğunu hayal ettim. Talebi iyi olmasa da başka ne yapabilirim? Annemin hastalığından endişe duymamam gerektiğini söyleme. Ben sadece diğer kızlar gibi olmak istiyorum; iyi bir aileye sahip olmak ve mutlu bir şekilde üniversiteye gitmek. Ama bende bunların hiçbiri yok. Sadece kendime yalan söyleyebilirim, kendime Wu Haoyuan'ın beni gerçekten çok sevdiğini söyleyin, bu yüzden onu rahatlıkla anlatabilir ve memnun hissedebilir ve annenin hastalığını tedavi etmek için kullanabilirim. Fakat....... "

Sun Yiyi başını kaldırdı ve yüzündeki gözyaşlarını sildi ve Shi Lei'ye şöyle dedi: "Shitou ge, ben kötü bir kız mıyım?"

Shi Lei sessizdi. Bir kelime olmadan ayağa kalktı, tahterevalin diğer tarafına doğru yürüdü ve onu kollarına çekti ve hafifçe şöyle dedi: "Hayır, Yiyi iyi bir kız. Yiyi, filial dindarlığı olan iyi bir kızdır. Seni yanlış anladım, bu şeyleri sana söylememeliydim. "

Sun Yiyi'yi tahterenden hafifçe çeken Shi Lei, Sun Yiyi'yi gözlerine baktı ve şöyle dedi: "Yiyi, durumun ne kadar zor olduğu önemli değil, kendinizi mahvetmenizin bir nedeni olmamalı. Sorunu senin için tıbbi harcamalarla çözdüm. O Wu Haoyuan'a gelince, onunla bir daha konuşma. Onu tesadüfen görseniz bile, onu olabildiğince uzak tutun. Endişelenme, her şey iyi olacak. Teyzem ameliyatını bitirdikten sonra, hala iyi bir aileye sahip olacaksın. Gelecek yıl kesinlikle üniversiteye geri dönebilirsiniz. Para için endişelenme, sana yardım edeceğim. "

"Fakat, shitou ge, annenin tıbbi harcamalarının en az 60.000 yuan'a ihtiyacı var. Ailenin durumu da çok sıradan, o kadar paran var? "

Shi Lei, Sun Yiyi'nin saçlarını karıştırdı ve şöyle dedi: "Bu yıllarda üniversitede yarı zamanlı işler yapıyorum ve binlerce paramın biriktirdim..."

Kara KartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin