MULTİ : Cemre
"Cemree, Ceydaaa"
Rana'nın sesi ile odamdan çıktım. Merdivenlerden inerken gelen kokularla ayaklarım rotasını çizmiş ve mutfağa yönelmişti. "Yine döktürmüşsünüz Rana hanım" gülümseyerek mutfağa girdim.
"Biliyorum fıstığım da, keşke başka birileri daha benim gibi döktürse, biraz yardım etse" sesindeki imanın kim için olduğunu biliyordum ve bu ima dolu cümleyi üstüne alınan Ceyda, "Utanmadan yine bana imada mı bulunuyorsun?" diyerek mutfağa girdi. Kollarını göğsünde bağlayıp mutfak kapısına yaşlanmış kıstığı gözleriyle Rana'ya bakıyordu. "Ama herşeye rağmen seni seviyorum bebeğim." Rana'ya öpücük atarak yaşlandığı kapıdan ayrıldı ve masaya oturdu.
Hepimiz masaya oturduktan sonra bir süre kimse konuşmadan yemeğini yedi. Bu sessizilikten faydalanarak kafamı kaldırıp canımdan çok sevdiğim arkadaşlarıma baktım.
Rana; kendisi avukattı. Genel olarak avukatlık bürosunda çalışsa bile ara sıra çalıştığım şirketin sahibi olan Burak yakın arkadaşımız olduğu için şirketteki bazı meselelerde bize yardımcı oluyordu. Dışarıdan her ne kadar sakin bir kişiliği olsa da kendi aramızda olduğumuz zamanlarda deli dolu bir kişiliğe sahip.
Sonra kafamı çaprazımda oturan arkadaşıma çevirdim. Yani Ceyda'ya.
Ceyda'nın kendine ait bir butiği var ve isteğe göre özel tasarımlar yapıyor. Biraz deli dolu ve biraz da çenebaz diyebilirim onun için.
Rana'nın sesiyle birlikte gözlerimi Ceyda'dan çektim. "Niye yemiyorsun? Aç değil misin?"
Bakışlarımı önümde duran tabağa çevirdim. "Yok hayır, dalmışım öyle"
Yemeklerimizi yedikten sonra Ceyda'nın önerisiyle film izlemeye karar verdik. Rana mısır patlatırken bende içecek ve çerezleri tabağa koydum.
Salona geçtiğimiz de Ceyda elinde iki tane DVD ile ayakta dikiliyordu. "Sizce hangisi?" Sağ elini kaldırıp "Macera mı?" Sol elini kaldırıp "Yoksa romantik komedi mi?"
Rana ile birbirimize bakıp aynı anda bağırdık. "Macera"
Ceyda DVD'yi yerine yerleştirip boş bulduğu koltuğa oturdu.
Film bittiğinde saat 23.30'a geliyordu. Rana esneyip iyi geceler diledikten sonra odasına çekildi. Ceyda boş tabakları ve bardakları alıp mutfağa geçerken bende salonu düzenleyip odama çekildim.
*****
Sabah klasikleşmiş şekilde tekrar ve tekrar alarm ile uyandım.Bu alarm sesinden bir ben nefret ediyor olamazdım. Can sıkan bu sesi daha fazla duymamak için alarmı kapatıp yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp gerekli ihtiyaçlarımı duyduktan sonra banyodan çıktım. Odama dönüp dolabı açtım. Mayıs ayında olduğumuz için havalar çok soğuk değildi. Bu yüzden kararımı bordo bir etek, gri omuz kısımlarında çiçekler olan bir gömlekten yana kullanarak dolabı kapattım. Ayakkabı olarak da siyah stilettolarımı giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S O N
ChickLitEskiden, siz doğmadan önce başkaları için verilmiş bir söz; gerçekleştirilemese ve siz doğduktan sonra sizin için verilse siz ne yapardınız? Başkaları için verilmiş bir söz Cemre ve Mert üzerinde hüküm sürerse ne mi olur? Hep birlikte görelim.