21.

1K 83 18
                                    

Ruku mu nechám na stehni a natáhnu se k Levimu. Druhou rukou uchopím jeho bradu mezi palec a ukazováček. Natočím si jeho hlavu k sobě.
Ví co chci. Lehce pootevře rty.
Miluju ho víc, než si myslí...
Ten pohled. Netrpělivě vyčkává co udělám.
Spojím naše rty do jemného polibku. Je úplně bezbranný... křehký...lehce zničitelný...

Polibek prohloubím. Dobývám se do jeho úst jazykem. Bitvu vyhraji. Jako vždy. Vždy se podvolí...
Přitáhnu si ho víc k sobě. Jenže, vybavení, které je mezi námi nám v bližším kontaktu brání. Moc... Nejradši bych ho vyrval a vyhodil z okna. Ovšem Leviho napadlo něco jiného.
Odtáhne se ode mě a jedním rychlým tahem odepne pás.
Pak si stoupne a i přes to, že je metr šedesát vysoký, musí se přikrčit.
Prodírá se škvírou mezi palubovkou a sedadli až ke mně a nakonec mi skončí na klíně.

Na nic nečeká. Odepne i můj pás a hned na to se vrhne s lemu mého trička.

,,Když tu nejsou ta děcka a nejsou ani doma, tudíž nemusíme spěchat, máme hodně času. A čas se má využívat," prohodí jistě, triko mi sundá a přisaje se mi na krk.
Jen se uchechtnu.
Já sám mu rukama sjedu k lemu kalhot.
I když je Levi dost zabraný do značkování mého krku a hrudi, trochu se nadzvedne, abych mu kalhoty i boxerky mohl sundat alespoň z té nejdůležitější, nesmím zapomenout na slovo nejlepší části jeho těla.

,,Bylo by lepší, kdyby si nosil sukni," zasměju se. Nic neřekne, ale s mým návrhem rozhodně nesouhlasil, jelikož mi skousl kůži na krku.

Opírám se o sedadlo a užívám si jeho rty bloudící po mém těle.
Ovšem i já něco musím dělat.
Jednou rukou promnu to dokonalé pozadí na mém klíně. Druhou rukou sjedu k jeho penisu, který taktéž promnu v ruce a začnu mu pomalu honit.
Náhle se jeho rty vzdálí kousíček od mého krku a horký dech ovane modřinku, kterou mi tvořil.

Potichu vzdychá a já toho využiji.
Prsty se vklíním mezi ty dvě dokonalé části tvořící jednu ještě dokonalejší a vniknu do něj jedním prstem, načež ani ne po pěti vteřinách přidám i druhý.
Prsty pohybuji pomalu, ale on sám se kroutí a trochu se nadzvedá.

Jednou rukou mi mačká rameno a druhou mi rozepne zip kalhot.
Osvobodí mou už dost naběhlou erekci.
Vytáhnu z něj prsty, načež zareaguje nesouhlasným namrčením.
Chytnu ho pod zadečkem a nadzvednu ho. Posadím ho na svou tvrdou chloubu a čekám, než si zvykne.

Ovšem on je nejspíš příliš nadržený.
Okamžitě se začne kroutit a poskakovat.

,,Copak se děje, lásko? Jsi jako králík," zasměju se. Opravdu... Takhle nadrženého jsem ho ještě neviděl.

,,Drž hubu, Erene a konečně toho králíka opíchej," vyhrkne.

,,Nenene. Jen si posluž. Ukaž mi, jak moc to chceš, Levi..." zašetám mu do ouška a trochu ho zkousnu.
Pustím jeho zadeček, čímž do něj zajedu až po kořen.
Levi hlasitě zasténá a já si s pobaveným úšklebkem dám ruce za hlavu.

Chvilku mě jen propaluje pohledem, ale tím, že jeho tvářičky jsou roztomile červené, není vůbec děsivý.
Když mu dojde, že opravdu nic dělat nebudu, povzdechne si a začne se pohybovat.

Nejde o to, že by se mi třeba nechtělo. To ani náhodou... Celkem mě tímhle mučí...
Ale jde o to, že si to chci maximálně vychutnat. A z vlastních zkušeností vím, že Levi je v tomhle šikovný...kurva šikovný... Takže se mu nehodlám mísit do práce.

Pomalu se nadzvedává. Jednu ruku má zapřenou o mé koleno a druhou má na svém rameni.
Se zájmem ho pozoruji.
Rozhodnu se ho trochu... popostrčit...
Začnu do něj rychle pronikat.
Kurva rychle...
Vlastně jsem se ani nezvedl ze sedačky. Jen jsem zatínal svalstvo na zadku.
A jaký to má účinek...

Levi okamžitě začne vydávat neidentifikovatelné zvuky na celé auto. Nehty mi zarývá jak do kolena, tak do ramene.
Oči má pevně zavřené.
Ovšem jen do té doby, dokud opět nepřestanu s pohybem.
Bohužel pro mě... Tohle jsou příliš velká muka. Nejen pro mě...
Nemůžu to vydržet a s pohyby opět začnu...

Tohle bude rychlovka.
Levi zapomíná dýchat a já občas taky.
Ruce položím na jeho boky a tlačím si ho přímo proti klínu.

,,Hluboko...H-Hluboko Ere-ne...M-moc hlu-boko!" vím, že jsem hluboko. Praktický z něj ani nevyjíždím.

Cítím, že za chvíli dosáhnu svého... A rozhodně nejen já.
Levi se kolem mého údu začne stahovat.
Už nevydává ani žádné zvuky. Nejde mu to... Nestíhá to...
Jednu ruku nechávám na jeho bocích a druhou mu opět začnu honit.
V penisu mu tepe a než se stihnu nadát, Levi mi vyvrcholí do ruky.
Třepe se a stahuje se...
Já vyvrcholím hned po něm a okamžitě přestanu přirážet.
Zhluboka dýchám. Levi má oči stále pevně zavřené, zatíná břicho a stahuje se, nepopadá dech.

Přitáhnu si ho k sobě na hruď.

,,Dýchej lásko, dýchej..." vískám ho ve vlasech. Náhle se hluboce nadechne a podívá se mi do očí. Tečou mu slzičky. Políbím ho a znovu ho k sobě přivinu.

Domů jsme dorazili kupodivu pozdě. Už bylo šero...
Levi spal na zadní sedačce a já se musel uchopit volantu, i když nemám řidičák.

Když jsem zaparkoval před domem, vystoupil jsem a otevřel zadní dveře auta. Vytáhl jsem si Leviho do náruče, dveře auta zabouchl nohou a klíčky v ruce auto zamkl.
Dveře do domu se mi povedly otevřít, ovšem to co bylo za nimi jsem potkat zrovna nechtěl.

,,Ahoj Erene, copak se mu stalo!?" dívala se vyděšená Petra na Leviho.

,,Je unavej. Odnesu ho," odseknu. Kráva jedna pitomá. Si myslí, že nevidím, jak po něm jede?
Už několikrát jsem ji načapal, jak mu kouká na zadek. Divně se před ním culí a myslí, jak je nenápadná. To neví, že je gay?

,,Pomůžu," nabídne se.

,,Zvládnu to," odseknu znovu.

,,Nech toho Erene, dej mi klíče od bytu. Pomůžu..." usměje se a vezme mi klíče z ruky.
Nic už nenamítám, přece jen, pomoc se mi šikne. Bez dalších řečí jsem Leviho odnesl nahoru do bytu. Dveře mi odemkla a otevřela Petra a my vešli do bytu.

Chtěla se vecpat dovnitř, ale vyhodil jsem ji s tím, že už půjdu taky spát, jelikož jsem unavený.
Než jsem však stihl zavřít dveře, usmál jsem se a prohodil jsem:,,A Petro. Levi je gay." A s tímhle jsem zavřel dveře dnešnímu dni.

Všechno nejlepší obočí!!!🎉
Promiňte veliteli, že z vás dělám č*ráka ve fanfikcích, ale vaše obočí si o to říká 😘
Mám tě ráda Ewžo, i když si někdy dost nesnesitelnej😂😘

Nechej mě být! (Ereri)Kde žijí příběhy. Začni objevovat