.:*♡PART 16♡*:.

953 65 0
                                    

Sedang sibuk membeli barang. Hye Sin berjalan perlahan menghampiri Lay. Bahu Lay dicuit perlahan.

"Lay saya nak pergi tandas." Hye Shin

Lay hanya mengangguk. Hye Shin dengan segera mengorak langkahnya untuk pergi ke tempat yang ingin ditujunya.

Tiba tiba tangannya direntap oleh seorang lelaki.

"Taehyung?" Hye Shin

Hye Shin sangat terkejut melihat Taehyung dihadapan matanya.

· · • • • ✤ • • • · ·

Hye Shin sudah agak lemah. Tangan sebelah kanan dipegang oleh Shark dan sebelah kiri dipegang oleh Master. Dia tidak dapat melepaskan diri. Badannya sudah penat untuk meronta.

Kini permohonan maafnya tidak lagi diterima seperti dahulu.

Mukanya sudah lali ditampar dan ditumbuk oleh Master dan Shark. Kai yang hanya dari tadi memandang akhirnya bangun daripada posisi duduknya dan berjalan menghampiri Hye Shin. Pistol yang pegang ditarik picunya.

Kai mencangkung badannya untuk melihat muka Hye Shin yang sudah tidak bermaya.

"2 bulan aku tunggu kau. Kau pikir aku apa? mainan? sibuk nak tunggu kau macam orang giler?" Kai

Soalan mula diajukan. Hye Shin hanya mendiamkan diri.

"Kenapa? bisu? or sekarang kau hanya nak cakap dengan lelaki baru kau tu." Kai

Hye Shin memandang tajam mata Hye Shin. Mata mereka bertembung.

Kai amat rindu wajah perempuan itu tapi.

Apa yang dia dapat kalau dia tunggu perempuan ni?

"Saya tak de lelaki lain dalam hidup saya. saya hanya ada awak Mafia." Hye Shin

Air matanya bertakung. Kai tergelak kecil mendengar jawapan yang keluar daripada mulut Hye Shin.

Ppang.

Bibir Hye Shin berdarah.

"Dengan mulut ni. Kau bagi aku fake hope untuk tunggu kau. Kau boleh kata macam tu bila kau dah muak dengan dia. dan kau nak cari aku balik?" Kai

"Kenapa dengan awak Mafia?! awak dah berubah. awak bukan Mafia saya." Hye Shin

Air matanya tidak dapat ditahan lagi.

Kau ego Kai. Kau sanggup nak tengok dia nangis semata mata nak tutup kerinduan kau kat dia. Kenapa? sebab kau nak dia terseksa macam mana kau rasa bila dia tak de dalam hidup kau?

"Dahlah. Kalau kau nak pergi kat dia kan? ok aku bagi. tapi kau pergi dan jangan kembali." Kai

Kai bangun dan ingin beredar.

Tiba tiba.

Hye Shin merentap tangannya. Dan memegang kaki Kai.

"Kai kenapa? kenapa awak buat saya macam ni?" Hye Shin

Langkah Kai terhenti. Kai memusingkan badannya dan memandang kearah Hye Shin.

Kalau tidak ditahan dia hampir nyaris mengalirkan air matanya.

"Sebab kau adalah nightmare aku." Kai

Kai menendang perut Hye Shin sebanyak 2 kali. Dia meninggalkan Hye Shin. Hye Shin sudah tidak dapat menahan kesakitan ini lagi. Matanya pula kabur dan kepalanya pening. Semua orang meninggalkan Hye Shin.

Sekarang gudang itu gelap dan sunyi. Dia pengsan.

· · • • • ✤ • • • · ·

Lay masuk ke dalam sebuah gudang. Nama Hye Shin dijerit beberapa kali. Lay amat terkejut dengan mesej yang baru dia dapat.

'Datang sekarang dekat gudang belakang shopping mall tu, tolong dia.' Kai

Dengan pantas Lay bergegas ke tempat yang disuruh.

Sedang sibuk berwaspada takut musuh keluar daripada kiri dan kanan.

Tiba tiba dia terlanggar sesuatu. Dia menyuluh ke arah benda itu.

Hye Shin?!

"Hye Shin bangun!" Lay

Badan Hye Shin digoncang tetapi masih tiada respon daripada gadis 20 an itu. Muka Hye Shin diusap perlahan.

Tiba tiba lay terpandang sesuatu yang mengalir daripada kaki Hye Shin.

Blood?!!!

· · • • • ✤ • • • · ·

[C] Stay With Mr.Mafia || Kai ExoWhere stories live. Discover now