.:*♡PART 24♡*:.

921 62 0
                                    

Hye Shin telah dipindahkan ke hospital di Korea.

Sekarang sudah masuk 2 bulan Hye Shin coma di atas katil. Kai memandang Hye Shin lemah. Dengan harapan yang tinggi untuk Hye Shin sihat semula.

Anaknya dibiarkan Master dan Shark yang tidak pernah pegang budak itu menjaga Hye Shin (kecil).

Kai duduk disebelah Hye Shin perlahan. Dia memandang muka perempuan itu sayu. Dengan perlahan tangan perempuan itu dipegang lembut.

"Kau nak tahu tak, Hye Shin kita dah besar sikit sekarang. Aku masih tak boleh bayangkan macam mana Shark dengan Master jaga anak kita. Aku nak cepat datang pada kau. Jadi aku minta tolong diaorang." Kai

Kai tergelak kecil memikirkan Shark dan Master.

· · • • • ✤ • • • · ·

Villa.

Shark dan Master memandang tajam bayi itu yang disekelilingnya diletakkan bantal seperti tembok cina.

Takut takut budak itu terjatuh.

Sambil memeluk tubuh pandangan mereka tidak pernah terlepas daripada memandang wajah bayi itu.

Bayi itu tersengih sengih memandang mereka.

Sabar jela aku dengan budak ni.

Tiba tiba.

"Master kau bau tak apa yang aku bau?" Shark

Master berkerut sambil tangannya seperti mengusap dagu. Sehun mula tidak senang duduk. Maklumlah kali pertama masuk dunia kebapaan.

"Aku rasa aku tahu apa yang kau bau." Sehun

Shark berkata dengan keyakinan yang sangat tinggi. Mata mereka beralih kearah bayi itu. Bayi itu tersenyum kecil.

"Kau lah pergi buka." Shark

"Eh mana boleh." Master

"Asal pula?" Shark

"Aku belum pernah buka perempuan punya tanpa kebenaran lagi sebelum ni." Master

Ppang

Kepada Master dihempuk pantas menggunakan bantal.

"Dasar." shark

· · • • • ✤ • • • · ·

Kai memandang Hye Shin, terdetik dilubuk hatinya. Apa yang dia akan lakukan jika perempuan ini tidak akan sedar semula. Kai melentokkan kepalanya disebelah Hye Shin. Tangan Hye Shin dipegang erat. Sekali sekala tangan mulus itu dicium perlahan

Tanpa sedar Kai terlelap.

10 minit berlalu.

Kai dapat merasakan ada tangan yang sedang mengusap kepalanya. Dia tersedar.

Alangkah terkejutnya apabila dia melihat Hye Shin tersenyum memandangnya. Dia mengosok matanya berulang kali. Takut dia terlalu rindu hingga masuk ke mimpi.

Hye Shin masih tersenyum melihat gelagat Kai. Walaupun mukanya masih kelihatan pucat.

Tanpa berfikir panjang terus bangun untuk menekan butang kecemasan. Tetapi tangannya sempat ditahan oleh Hye Shin. Hye Shin mengeleng perlahan.

Kai kembali ke posisinya. Dia masih merasakan semua ini hanya sekadar mimpi.

Air mata Hye Shin mengalir perlahan. Kai memegang lembut pipi Hye Shin.

"Saya- rindu awak, Kai" Hye Shin

Kai tersenyum, seperti sudah sangka apa yang akan keluar daripada mulut Hye Shin.

[C] Stay With Mr.Mafia || Kai ExoWhere stories live. Discover now