PELANGGARAN BERLAKU APABILA PEMANDU KEPADA LORI TERSEBUT MABUK DAN MASUK KE LALUAN YANG BERLAWANAN DAN TELAH MENYEBABKAN KEMALANGAN BERLAKU DIANTARA, 15 BUAH KERETA DAN 6 BUAH MOTORSIKAL
· · • • • ✤ • • • · ·
Kai berlari masuk kedalam hospital di bahagian kecemasan. Terdapat ramai orang yang sedang dirawat akibat daripada kemalangan itu. Matanya tertangkap kepada Jimin yang sedang dirawat oleh seorang jururawat perempuan, wajah Jimin yang calar balar dan tangannya yang berdarah teruk sedang diubatkan.
"Mana Hye Shin?!! Macam mana kau bawa kereta ha?!!!" Kai
Jimin hanya menundukkan wajahnya.
"Maafkan saya Mafia, mereka ada disana wad icu bahagian VIP. " Jimin
Tanpa berfikir panjang Mafia Kai terus pergi ke arah yang ditunjukkan oleh Jimin. Sunhee yang sejak tadi berada disebelahnya hanya mengikut langkahnya.
Dari jauh Kai sudah nampak susuk tubuh Baekhyun dan Sehun. Kai berlari kearah mereka.
"Mana Hye Shin?" Kai
Langkah Kai mati dihadapan mereka, melihat kesan kemalangan pada tubuh mereka membuatkan Kai diselubungi rasa serba salah.
"Dia dekat dalam." Sehun
"Hanya sorang boleh masuk." Baekhyun
Air mata mereka masih mengalir, segalanya berlaku diluar kawalan dan secara tiba tiba. Mungkin kalau Jimin sempat mengelak segala ini tidak terjadi.
Kai membuka pintu wad itu.
Matanya memandang kearah Hye Shin Kecil yang terbaring bersama wayar wayar yang berselirat.
Disebabkan dia masih kecil. Antibodinya masih tidak kuat untuk menghadapi semua ini.
Hye Shin Kecil penutup mulut untuk saluran pernafasan.
Air mata kai mengalir. Kai mula lemah lutut, dia terduduk dihadapan katil milk Hye Shin Kecil.
"Mian, Mafia tak sepatutnya suruh Hye Shin pergi." Kai
Kai mengesat air matanya, dia cuba untuk menggunakan segalanya kekuatannya untuk bangun dan keluar daripada wad itu.
Pintu wad itu ditutup.
Langkah Kai terhenti apabila dia melihat seorang perempuan yang memakai mask berwarna hitam sedang berdiri tidak jauh daripada Baekhyun, Sunhee dan Sehun.
Kai berjalan kearah perempuan itu.
Entah kenapa tapi sejak awal tadi dia melihat perempuan itu mengikut setiap langkah mereka sehingga ke wad VIP.
"Kau siapa? Apa kau buat kat sini?" Kai
Soal Kai kepada perempuan itu, Mata mereka bertembung.
"Nama saya Kim Ae Young, saya cikgu daripada sekolah Hye Shin. Saya ditugaskan oleh pihak sekolah untuk melihat kondisi Hye Shin sekarang." Ae Young
Kepala Kai tiba tiba terasa sangat pening.
Kai memandang muka perempuan itu.
Wajah sebenar Hye Shin muncul sekilas diingatannya. Dia memejamkan matanya. Dia memegang kepalanya.
"Encik ok?" Ae Young
"Ok, dia ada kat dalam." Kai
Kai pergi meninggalkan perempuan yang tidak dikenali itu. Entah kenapa kondisi badan tiba tiba sakit.
YOU ARE READING
[C] Stay With Mr.Mafia || Kai Exo
Fanfiction🚧[dalam pembetulan typo]🚧 -AKAN DIBUKUKAN- "Can you love me with the way I love you?" Kai Mungkin hubungan mereka tidak terjalin begitu lama seperti yang lain yang hampir bertahun tahun, cukup hanya sekadar setahun lebih. Tapi dengan memori suka d...