.:*♡PART 22♡*:.

978 66 0
                                    

Lapangan terbang kosong hanya dipenuhi dengan budak Mafia Lay dan Kai sahaja. Mereka sudah bersiap sedia untuk menyambut ketibaan boss mafia masing masing.

Kawasan disebelah kanan kawasan budak budak Lay dan disebelah kiri budak budak Kai. Mereka bertembung mata.

' Ketibaan Mafia Lay daripada Korea.'

Announcement diberi.

Sliding door dibuka dan dari jauh sudah nampak susuk tubuh Lay dengan seorang perempuan disebelahnya. Tidak lain dan tidak bukan itu sudah semestinya Hye Shin.

Tidak sampai beberapa saat Lay menjejakkan kaki di lapangan terbang itu.

' Ketibaan Mafia, Master dan Shark dari Korea. '

Lay yang tidak tahu tentang kedatangan Mafia Kai itu sedikit terkejut.

Reaksi Lay muka berubah apabila melihat susuk tubuh Kai. Tangan Hye Shin mula dipegang erat seperti dia sudah dapat agak apa yang akan terjadi selepas ini.

Kai memandang Lay sambil menurunkan sedikit spec mata hitam miliknya.

Matanya tajam melihat kearah tangan Lay yang sedang memegang tangan Hye Shin erat. Hye Shin hanya menundukkan wajahnya walaupun dia tahu Kai sedang memandangnya.

Master dan shark yang sedang mengunyah gula gula memandang Lay tajam.

dia memang dah lama hidup.

monolog Shark.

Mereka sudah bersabar banyak dengan perangai Lay dari dulu lagi. Dia memang seorang lelaki yang sangat nakal dan berkepala batu. Jika dulu dia tidak tetlalu mengikutkan hatinya mungkin sekarang dia masih menjadi ahli kumpulan.

"Apa yang kau buat kat sini?" Lay

Sambil menyoal, tangan kirinya dimasukkan kedalam poket seluar miliknya. Dari dulu dia memang tidak pernah takut dengan Kai. Malah dia makin berdendam kerana kuasa adalah.

"Aku nak Hye Shin aku semula." Kai

Lay tergelak. Sambil merangkul pinggang Hye Shin dia memandang tajam mata Kai. Kai masih mendiamkan dirinya.

"No, dia aku punya." Lay

Master mengeluarkan pistolnya dan menarik picu pistol itu. Kai menahan dengan tangan dihadapan Master. Sambil menggelengkan kepala Kai memberi isyarat supaya Master berhenti.

Masalah akan bertambah jika mereka bergaduh ditempat orang.

"Kenapa tak tembak?" Lay

Lay menyoal dengan selamba. Dia tersenyum sinis.

"Aku datang sini sebab nak ambil dia balik je. Tak perlu aku nak gaduh dengan kau sebab aku tahu aku menang." Kai

"Biar aku tanya dia dulu." Lay

Lay memusing memandang Hye Shin.

"My dear, u nak pergi dekat dia?" Lay

Hye shin memandang Kai. Air matanya mengalir perlahan membasahi pipi. Dia tahu Kai perasan akan wajahnya sekarang.

"Tak saya tak nak ikut dia." Hye Shin

Sayup kedengaran suara Hye Shin masuk kedalan gegendang telinga Kai. Betul, dia rindu akan perempuan yang berada dihadapannya ini.

Lay tersenyum.

"Sorrylah tapi kalau tuan punya badan pun tak nak, kita tak boleh nak buat apa apa." Lay

Lay membawa Hye Shin keluar daripada lapangan terbang itu sambil diiringi oleh pengawal pengawal peribadinya. Ferrari merah itu laju meninggalkan kawasan lapangan terbang. Tiada apa yang perlu disampaikan lagi kepada Kai.

[C] Stay With Mr.Mafia || Kai ExoWhere stories live. Discover now