Lassan megpróbáltam kimászni mellőle de ő elkapta a derekamat és magához húzott.
- Csak egy kicsit had maradjunk így. Olyan kényelmes. -mondta még a reggeli rekedt hangján.
Csak bólintottam és kényelmesen elhelyezkedtem. Körülbelül 11 óra körül kezdtem el megint ébredezni. A pár percből, órák lettek. A hátsómon valami kéményet éreztem, így oda nyúltam, de bár ne tettem volna. Shawn férfiasságát éreztem! Lassan próbáltam elvenni onnan a kezem, de sikertelenül, ugyan is Shawn észre vette és rögtön visszarakta rá a kezem.
- Shawn!!
- Mi az? -nyitotta ki félig az egyik szemét és közben mosolygott.
Megköszörűltem a torkom és felhúztam a szemöldököm, szemeimmel meg a kezemre pillantottam.
- Te tetted oda.
- De nem direkt! Csak olyan...kemény volt valami, hogy kiváncsi voltam... -mondtam valószínűleg rákvörös fejjel.
Kicsit furának éreztem, hogy erről beszélek, főleg neki, egy pop sztárnak, akit minden lány akar, erre ő itt fekszik mellettem és a férfiasságát fogdosom.
- Min kalandoztál el? -zökkentett ki a gondolataimból Shawn hangja.
- Mi? Ja, semmin.
- Valld be, hogy a farkamról áradoztál. -mosolygott pimaszul.
- Álmodik a nyomor! -mondtam mérgesen és kimásztam az ágyból.
- Na most hova mész? Olyan kényelmes volt. -hallottam Shawn hangját a szobából.
Szememet forgatva sétáltam a szobámba. Előkerestem valami rendes ruhát és elmentem zuhanyozni. Halk ajtócsapódást hallottam aztán semmi. Egy pár percig mozdulatlanul álltam a rám zúduló víz alatt. Mikor már elmúltak a "félelmeim" visszatértem a zuhanyzáshoz.
- Szia Hercegnőm! -jelent meg mellettem Shawn...meztelenül!!
- Te meg mi a jó istent csinálsz?! -próbáltam takargatni magam.
- Nem elég egyértelmű? -kérdezte és magához húzott.
Éreztem ahogy elkezd neki merevedni a farka én meg egyre nedvesebb lettem. A testem kívánta őt viszont az agyam ellenkezett.
- Shawn! Engedj el! -próbáltam magamtól eltólni de erősebb volt nálam.
Sokkal közelebb húzott magához, már rendesen éreztem férfiasságát. Ha nagyon akarta volna, simán becsúztathatta volna ha egy kicsit megemel de láttam rajta, hogy nem az volt a szándéka. Lehet azt akarta, hogy én könyörögjek érte.
- Tudom hogy akarod. Csak kérned kell és én megteszem. -suttogta a fülembe és megemelte a bal lábamat.
Mostmár aztán tényleg csak egy erőteljesebb lökés kellett, hogy belémhatoljon.
Nagy erőt vettem magamon és ellköltem magamtól, amilyen gyorsan csak tudtam kimentem a fürdőből. A szobámba felöltöztem és próbáltam magam lenyugtatni. Shawn teljesen felizgatott és nem tudtam, hogy mit csináljak. Remegő lábakkal mentem a konyhába, hogy reggelit csináljak. A fürdőbe még mindig hallottam a víz folyását ami egy kicsit megnyugtatott. Tükörtojást csináltam baconnel és pirítóssal. Mire mindennel készen lettem Shawn is végzett a zuhanyzással és boldogan ült az asztalhoz.
- Wao nem is tudtam, hogy tudsz főzni. -mondta csillogó szemekkel.
- Ő duh. -forgattam szemeim. - Persze, hogy tudok, hisz lány vagyok. -ültem le.
Shawn csak mosolygott és nekiállt a reggelinek. Néha, néha fellpillantottam. A tekintetünk összeakadt egy pillanatra. Szemeiben boldogság csillogott.
- Van valami az arcomon? - kérdezte nevetve.
- Huh? Ne...nem, csak elbambultam. - mondtam és szemeim megint a reggelimen voltak . - Shawn?
- Igen? -nézett rám kíváncsian.
- Szeretném ha megígérnél nekem valamit!
- És mi lenne az?
- Ne csinálj semmi hasonlót a maihoz hasonlóan. Ne erőltesd rám magad!
Shawn egy szót sem szólt. Sóhajtottam egyet és a mosogatóhoz sétáltam, hogy elmossam a koszos tányérokat. Hallottam ahogy Shawn is felállt az asztaltól és oda hozta nekem a tányérját.
- Muszály?? -kérdezte.
- Igen! -mondtam határozottan.
- Nem tudom megtenni. Így tudom csak kimutatni, hogy tényleg szeretlek és nem csak úgy mondom, másképp nem tudom.
- Hát elég baj! -fordultam oda hozzá. Az arcunk nagyon közel volt egymáshoz.
Tudod másképp is kitudod mutatni a szereteted nem csak így, hogy erőszakos vagy. Vigyél el egy randira vagy mit tudom én, de ne így próbálkozz, ezzel csak eltolsz magadtól.- Rendben akkor elvisznek egy randira. Ma este!
- Tényleg? -kérdeztem nagy szemekkel.
- Igen úgy hogy készülj fel életed egyik legjobb estéjére. -mosolygott.
To be continued...
ESTÁS LEYENDO
It all started that day 🥀 | S.M |
RomanceA sztori főszereplője Maya aki egy véletlen során összetalálkozik Shawn Mendessel az utcán. Maya nem rajong érte ezért nem is érdekli őt a talalkozás és csak elsetál. Viszont Shawnnak rögtön megtetszik a lány ezért el is rabolja. Ha kíváncsi vagy ho...