14.

220 9 3
                                    

Mire hazaértunk Izzyvel és Shawnnal, mindenki ott volt. Mindenkit shokkolt Shawn látványa, gondolom nem gondolták, hogy ilyen hamar látni fogják, vagy, hogy ilyen állapotban.

- Maya, ez meg? -kérdezte Noah, Shawnra mutatva.

- Megtaláltam. És elhoztam. -adtam át Shawnt Noahnak. - Lekell mosnom róla ezt a sok vért és lefertőtleníteni a sebeit.
Noah segített bevinni őt a fürdőbe ahol levettem róla a ruháit és lemostam a sok piszoktól és vértől. Nem volt teljesen magánál így nehézkes volt ezeket megcsinálnom, de végül is sikerült. Nehézkesen ráadtam egy bokszert és lefertőltenítettem neki a hasán és az arcán levő sebeket majd bekötöttem őket. Besegítettem őt a lenti vendég szobába és lefektettem. Miután megbizonyosodtam, hogy Shawn kényelmesen fekszik kimentem a többiekhez, akik kíváncsian várták a híreket.

- Hogy van Shawn? -kérdezte Noah.

- Rosszul. De megteszek mindent, hogy felépüljön.
Noah csak bólintott.

- Hogy találtál rá? -kérdezte Nathan.

- Tegnap este egy nyomkövetőt helyeztem Shawn elrabójának a kocsiára amíg ő veletek volt elfoglalva.
Nathan elismerően nézett rám.

- És ki volt az elrablója? -kérdezte Alex.

- Az—

- Talán nem kellene nekik elmondani. -súgta oda Isabelle. - Ők nem tudják, hogy Lucius Arisoy lánya vagy. Ha megtudják kikadnak. Talán még bántanának is téged.

- Ne aggódj minden rendben lesz.
Visszafordultam a többiek felé, hogy választ adjak.

- Lucius Arisoy. Az apám. Ő rabolta el Shawnt.
Noah és Izzy is csak a fejüket fogták, mindenki más összesúgott.

- Szóval te az egyik legnagyobb ellenségünk lánya vagy? -kérdezte Jay.

- Igen, de szeretném ha tudnátok, hogy soha többet nem fogom hagyni, hogy az apám ártson bárkinek is ebben a maffiában. Tudom, hogy a bizalmatok most megingott bennem. Megértem, de megmentettem Shawnt és szembeszálltam az apámmal. Szerintem ennél több bizonyíték nem kell ahoz, hogy bizonyítsam a hűségem és, hogy mellettetek állok. Soha nem fogom megbocsátani az apámnak azt amit Shawnnal tett, és én is azt akarom, hogy megbűnhődjön minden rossz tettéért. Tönkre akarom őt tenni. De ehez szükségem lesz rátok is. Együtt legyőzzük őt és véget vetünk az uralmának.

Mindenki szótlanul állt és egymásra pillantgattak. Mindenki összesúgott mindenkivel majd elkezdtek az emberek előrelépkedni.

- Én veled vagyok. -mondta az egyik fiú.

- Én is. -lépett elő egy másik.

- Ki más tudná letaszítani Luciust a trónról ha nem a saját lánya? -lépett elő Alex.

Végül mindeki elő lépett aminek örültem. Sikerült őket meggyőznöm. Kiadtam egy pár parancsot aztán mindeki elment, kivéve Noaht és Isabellet.

- Azt hiszem jobb lesz ha én is megyek. -mondta Noah.

- Ne— mármint, szerintem jobb lenne ha itt maradnál amíg Shawn felépül. Amíg én a maffiával leszek elfoglalva addig valakinek vigyáznia kell Shawnra.

- De én—

- Nem vitatkozom! Maradsz és kész. Te is Izzy. -fordultam felé.

- Hogy én? Én is maradjak itt? -lepődött meg.

- Igen. -mosolyogtam. - Szeretném ha mind a ketten maradnátok addig amíg Shawn fel nem épül. Így én is biztonságban érzem magam és tudom, hogy Shawn is jó kezekben van amíg nem vagyok itthon.

It all started that day 🥀 | S.M |Where stories live. Discover now