8.

277 11 6
                                    

Másnap reggel szörnyű izomlázzal kelltem. Kint az idő nagyon meleg volt, ami miatt a lakás is felmelegedett. Kimásztam az ágyból és elmentem lezuhanyozni. Megmostam a hajam és vizes hajjal mentem le a konyhába, hogy igyak egy kávét. Sehol se láttam Shawnt, majd találtam egy cetlit a mikró mellett.

" Be kellett mennem a maffiához, valami gáz van. Jay veled marad és vigyáz rád. Ha menni szeretnél valahova ő elvisz téged, a bankkártyámról vásárólhatsz. Ne próbálkozz szökéssel, tudom hol laktok. Ne sodord veszélybe a családod életét!
Szeretlek- Shawn "

- Pff, még, hogy szeret! -dobtam le a papírt a pultra.

Leültem a kanapéra és tévé nézés közben megittam a kávém amíg Jayre vártam. Rövid időn belül meg is érkezett. Megkínálltam őt kávéval majd elmentünk egy bevásárló központba. Ha már fogságban tart egy híres sztár/maffiavezér, legalább ennyi jó had járjon nekem. A vásárlás megnyugtat. Melyik lányt nem? Előszőr benéztünk az Armaniba ahol vettem magamnak egy táskát és farmer nadrágot. Utána jártunk a Michael Korsnál ahol vettem egy tűzpiros kabátot, majd benéztünk a Gucciba is ahol szintén egy táskát vettem, majd elmentünk a Coco Chanel üzletébe is ahol egy irtó jó illatú parfümöt vettem. Utunk során a Ray Bant is meglátogattuk ahol egy napszemüveget vettem. Utána jöttek a mindenki álltal jól ismert ruhaüzletek mint például a New Yorker, H&M, River Island, Victoria Secret és Zara. Annyi dolgot vettünk, hogy ketten alig bírtuk elcipelni a táskákat az autóig.
Körülbelül 3 órát töltöttünk el vásárlással. Jay elvitt engem egy étterembe ahol Shawnnal fogok találkozni...szuper. 10 perc alatt megérkeztünk az étteremhez. Egy hölgy megkérdezte a nevem majd rögtön Shawnhoz kísért. Megköszöntem neki, majd elsétált.

- Milyen volt a napod hercegnőm? -kérdezte Shawn én pedig elfoglaltam a helyem.

- Nagyon jó, egészen mostanáig! -dőltem hátra a székemben.

- Nem örülsz, hogy velem lehetsz egy kicsit? Most megbántottad az érzéseim. -tette kezét a szívéhez és megjátszotta fájdalmát.

- Nem érdekelnek az érzéseid! Téged se érdekelnek az enyémek! -próbáltam nem kiabálni.

- De igen is érdekelnek az érzéseid, bármit megtennék azért, hogy te boldog légy. -dőlt előre.

- Akkor engedj hazamenni! -dőltem én is előre.

- Tudod, hogy nem tehetem!

- Miért? Ki tart vissza?

- Túl sokat tudsz rólam, nem kockáztathatok.

- Ígérem nem mondom el senkinek! Csak engedj hazamenni!

- Nem tehetem Maya! Nem csak azért mert félek, hogy leleplezel. Szeretlek, veled akarok lenni, azt akarom, hogy a közelembe légy és minden reggel lássam az arcod mielőtt elmegyek, hogy minden este lefekvés előtt halljam a hangod és érezzem az illatod. -tette kezét az enyémre.

- Ez nem szerelem! Elválasztottál a családomtól, a barátaimtól, elvetted tőlem a szabadságom! A szerelem nem ilyen Shawn! -vettem el a kezem.

- Akkor mutasd meg milyen! Szeress engem és mutasd meg milyen az igaz szerelem! Mutasd meg milyen az mikor szeretve vagy! Kérlek Maya, adj egy eséjt!

Szemei könyörögtek nekem, de nem csak azok. Láttam a fájdalmat az arcán. Nem tudom mit csináljak! Nem tudom elfelejteni azt amit velem tett, nem tudom, hogy képes leszek-e valaha szeretni őt.

- A szerelmet nem lehet kényszeríteni Shawn. -álltam fel és vissza sétálltam a kocsihoz, majd megkértem Jayt, hogy vigyen haza.

Egész úton Shawn szavai jártak a fejemben.
"Mutasd meg milyen az mikor szeretve vagy!" Pop sztár, egy csomó lány imádja őt, mégse tudja milyen az mikor valaki szereti őt, teljes szívéből...kicsit meg sajnáltam őt. Bár nem a legjobb utat választotta, hogy megszerezzen, de talán egy esélyt még ő is megérdemel.

 A lelkiismeretem nem hagyott békén, szóval muszály volt valamit kitalálnom, amivel feldobhatom Shawn hangulatát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A lelkiismeretem nem hagyott békén, szóval muszály volt valamit kitalálnom, amivel feldobhatom Shawn hangulatát. Minden ruhát kipakoltam a táskákból az ágyamra és úgy gondoltam megmutatom őket Shawnnak. Egész jó kis ötletnek tűnt. Otthoni divatbemutató...minden lány csinál ilyet a barátjának vagy az anyukájának mikor új ruhákat vesz...vagy csak én szoktam? Órák teltek el de Shawn még sehol. Kicsit kezdtem aggódni, majd hirtelen ajtócsapódást hallottam. Lerohantam a lépcsőn, hogy köszönjek neki és beszámoljak a tervemről.

- Szia Shawn! -értem le a lépcső aljára de ott meg is álltam. Shawn...részeg volt. - Veled meg mi történt? Mennyit ittál? -siettem oda hozzá, hogy rám tudjon támaszkodni mielőtt elesik.

- Nem...ittam sokat.. -próbált magyarázkodni.

Egyik kezét átdobtam a vállamon és szépen lassan elkezdtem felvezetni a lépcsőn.

- Miért ittál ennyit? Te nem vagy ilyen! -küszködtünk a lépcső megmászásával.

- Épp ma hagyott el életem szerelme. -botlott meg de szerencsére még időben kapcsoltam így nem esett el.

- Arghh, komolyan mondom te nem vagy normális! Attól nem kell leinni magad! És ha valami bajod esik?! -mondtam már egy kicsit hangosabban.

- Mit számít, hogy mi történik velem ha te nem vagy mellettem? -értünk fel a lépcsőn.

A korábbinál is rosszabbul éreztem magam. Shawn miattam itta így le magát, és ha bármi történt volna vele akkor az is az én hibám lett volna. Bevezettem a szobájába és minden ruhát levettem róla és a szennyesbe dobtam. Bevezettem a fürdőbe és lezuhanyoztattam. Szerencsére annyira magánál volt, hogy a fontosabb testrészeit megtudja mosni és törölni fürdés után. Felhúzott egy fekete boxert én pedig egy pólót adtam rá, majd befektettem az ágyba.

- Sajnálom, hogy miattam ezt tetted. Örülök, hogy semmi bajod nem esett. -adtam egy puszit a homlokára és készültem elmenni, de elkapta a csuklóm.

- Maradj ma velem. Ne hadj magamra, kérlek. Úgy éreztem, hogy ennyivel tartozom neki és a lelkiismeretem is jobban fogja magát érezni ha ma vele maradok.
Bebújtam mellé és a mellkasán feküdve, a szíve dobogását hallgatva aludtam el.

To be continued...

It all started that day 🥀 | S.M |Where stories live. Discover now