Reggel Shawn védelmező kezei közt kelltem fel. Szorosan hozzábújtam és mélyen magamba szívtam illatát. Meztelen teste szorosan tapadt az enyémhez. A tegnap este fantasztikus volt, még mindig nem hiszem el, hogy lefeküdtünk. Olyan békésen néz ki mikor alszik, olyan aranyos és jóképű. Megpuszilltam Shawn homlokát, ő pedig csak elmosolyodott. Lassan szemeit is kinyitotta. Barna íriszei engem néztek, hosszú percekig.
- Olyan gyönyörű vagy. -mondta.
Szerelemmel voltak teli barna szemei. Csillogtak és melegséget árasztottak, bizalmat.
Sokszor hallottam már tőle ilyen bókokat, de a mostani valamiért más volt, arcom kivörösödött és úgy éreztem magam, mint egy 15 éves kislány aki először kapott bókot.- Köszönöm. -mosolyodtam el és a fülem mögé tettem egy hajtincset.
Kimásztam Shawn mellől, felkaptam magamra a tegnapi ruhám és felmentem a szobámba, hogy lezuhanyozzak. Halk ajtónyikorgásra lettem figyelmes.
- Izzy, te vagy az?
Semmi válasz. Elzártam a zuhanyt és magamköré tekertem a törölközőm.
- Te jó ég! -ijedtem meg. - Te meg mit csinálsz itt?
- Bocsi, csak beszélni szerettem volna veled.
- Nem tudtál volna addig várni amíg lezuhanyzok és felöltözök?
- Hogy őszinte legyek nem annyira zavar ez a látvány. -mosolygott perverzül.
- Te jó ég, Noah! -dobtam neki az egyik ruhám.
Noah csak nevetett és elterült az ágyamon.
A szekrényemhez sétálltam és elkezdtem kutakodni.- Szóval mi volt annyira fontos? -húztam fel az alsóneműm a törölközőm takarásában.
- Én...beléd szerettem. -maradt továbbra is fekve.
Szavai megleptek. Nem gondoltam volna, hogy ilyen érzéseket táplál irántam. Az a bizonyos csók után nem beszéltünk sokat.
- Noah én—
- Tudom, Shawnt szereted, megértem. - ült fel. - Shawn a legjobb barátom, olyan mintha a testvérem lenne, soha nem tennék olyat ami ártana neki vagy megbántaná, csak azt akartam, hogy tudd.. -sétált oda hozzám.
- Hogy szeretlek. -simította végig az arcom és tett egy kóbor tincset a fülem mögé.
- Szeretnék kérni tőled valamit. -nézett a szemembe.- Mi lenne az? -tartottam a szemkontaktust.
- Egy utolsó csókot. Had érezzem ajkaid ízét még utoljára.
- Én...nem tehetem Noah, sajnálom. Nem lenne helyes, ha Shawn megtudja összetör.
- Nem fogja megtudni. Te se mondod el neki és én sem fogom. Ezt az egy dolgot tedd még meg nekem, kérlek!
- Rendben.
Felpipiskedtem és megcsókoltam Noaht. Gyengéden vissza csókolt és felvett. Kezeim Noah nyaka köré fontam. Csókja egyre szenvedélyesebb és hevesebb lett. A csók elég hosszúra húzódott.
- Ennyi elég lesz. -húzódtam el tőle levegő után kapkodva.
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem vonzódom Noahhoz. Hozzá csak testi vonzalom köt. Nem szeretem úgy mint Shawnt.- Köszönöm. -érintette homlokát az enyémhez mosolyogva. Letett és kisétált az ajtón.
Felöltöztem és lementem a konyhába.
Izzy sürgött forgott a konyhában, Shawn és Noah pedig beszélgettek. Egyszerre szorult össze a szívem és töltött el boldogsággal mikor megláttam Shawnt. Úgy érzem, hogy elárultam és ez aggaszt engem. Próbáltam nem az árulásomra gondolni és leültem Shawn mellé.
- Miről beszélgettek? -érdeklődtem.
- Csak a régi szép időkről. Mikor még gyerekek voltunk. -mosolygott rám Shawn.
- Biztos aranyos lehettél gyerekként. -nevettem.
- Azt akarod mondani, hogy most nem vagyok aranyos?
- Talán. -mondtam.
Nevetett mindenki.- Mondcsak Maya, milyen volt a tegnap este? -kérdezte Izzy egy sunyi mosoly kíséretében.
- Tűrhető, de nagyon meleg volt. -mosolyogtam, végül elnevettem magam.
- Hmm, vajon mitől lehetett annyira meleged? -csinált úgy mintha gondolkozott volna.
Végül mind a ketten nagy nevetésben törtünk ki majd nekiálltunk a reggelinek. Reggeli után mindeki bejött a maffiához, Shawnt is beleértve. Felvettem a kézlenyomatukat és körbevezettem őket. Shawnnak tetszett a hely és láttam, hogy büszke volt rám. Bementünk Shawn irodájába.
- Te vagy a világ legjobb barátnője. -csókolt meg.
- Tudom. -nevettem.
- Főnök, levele érkezett. -hallottuk az egyik tag hangját az ajtó túlsó felén.
- Gyere be! -ült bele a székébe én pedig az asztal oldalán ültem.
- Önnek is jött asszonyom. -nyújtotta át a borítékokat.
- Köszönöm. -mondtam.
A tag lebillentette a fejét majd elhagyta az irodát. Mind a ketten felbontottuk a levelet.
" Kedves Arisoy Kisasszony,
Szertném önt meghívni a minden évben megrendezett maffia vezérek összejövetelére. Tudomásomra jutott, hogy ön is megalapította a saját maffiáját és szeretnék személyesen is gratulálni ehez a nagy lépéshez az ön életében.
Szeretettel várom önt és kísérőjét.
Tisztelettel: Geralt Ernolds "- Na? Mi áll benne?
- Meghívó, egy maffia találkozóra. -adtam Shawnnak a levelet.
- Nekem is az jött. Ez az első, hogy meghívtak rá. Csak a nagy és elismert maffiák vezéreit szokták meghívni.
- Akkor úgy tűnik, hogy mostmár mi is közéjük tartozunk. -mosolyogtam.
To be continued...
YOU ARE READING
It all started that day 🥀 | S.M |
RomanceA sztori főszereplője Maya aki egy véletlen során összetalálkozik Shawn Mendessel az utcán. Maya nem rajong érte ezért nem is érdekli őt a talalkozás és csak elsetál. Viszont Shawnnak rögtön megtetszik a lány ezért el is rabolja. Ha kíváncsi vagy ho...