15.

256 9 3
                                    

18+ -os rész❗️

Reggel nyugodtabban és boldogabban kelltem fel a szokásosnál. Shawn még mindig mellettem szuszogott. Mosolyogva figyeltem őt. Még nagyon korán volt, vissza feküdtem mellé reménykedve abban, hogy vissza alszok. Mire megint felkelltem már 11 óra volt. Shawn még mindig aludt, érthető, én is fáradt lennék a helyében. Lassan kimásztam mellőle és kimentem a konyhába. Noah és Izzy már az asztalnál ültek, kávéztak és beszélgettek.

- Jó reggelt. -köszönt Izzy boldogan.

- Nektek is. -öntöttem ki magamnak egy bögre kávét és csatlakoztam hozzájuk az asztalnál.

- Hogy érzi magát Shawn? -kérdezte Noah.

- Jobban. -kortyoltam bele a kávémba.

- Sikerült új tagokat találni? -néztem Noahra.

- Igen, egy pár ember csatlakozni szeretne hozzánk. Más maffiáktól is jöttek át hozzánk mikor meghallották, hogy a híres Lucian Arisoy lánya az egyik vezetője ennek a maffiának.

- Tökéletes. -mosolyogtam. - Felöltözök és utána elmegyünk az új helyünkre. -mondtam Izzynek. Isabelle csak bólintott én pedig felmentem a szobámba felöltözni. Magamra kaptam egy farmernadrágot és egy pulcsit.

 Magamra kaptam egy farmernadrágot és egy pulcsit

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

20 perc alatt megérkeztünk az új helyünkre. A bútor boltból a kiszállítók már ott voltak. Beengedtem őket és megkértem őket, hogy helyezzenek el mindent a helyükre. Mikor már bentvoltak a bútorok megkértem Alext és Jayt, hogy jöjjenek el velünk az elektronikus boltba. Shawn egyik furgonjával mentünk, hogy betudjunk pakolni mindent. Mire mindent megvettük a furgon tele volt és elég nehéz volt kipakolni, hogy közben ne törjünk össze semmit se. Amíg én berendeztem Shawn és az én irodám addig a fiúk elhelyeztek mindent a földszinten. Mikor készlettem az irodákkal lementem, hogy megnézzem a fiúkat, hogy haladnak. Mindent a helyére raktak, márcsak a fegyverek hiányoztak. Volt egy falbaépített, kivilágított szekrényünk ahova fel tudtam helyezni a fegyvereket és az alatt levő kis polcokra pedig a tárakat, késeket, kézi gránátokat és az egyéb fegyvereket. A szekrényt csak kézlenyomat segítségével lehet kinyitni és ha az be van zárva akkor alig észrevehető.

Az egész napomat a maffiánál töltöttem. Estére mindennel végeztünk hála a sok segítségnek. Mielőtt mindenki hazament volna, felhívtam őket az irodámba és felvettem mindenki kéz és ujjlenyomatát. Mikor azzal megvoltunk mindeki hazament, csak én és Izzy maradtunk. Hozzáadtam a kéz és ujjlenyomatokat a rendszerhez és hazamentünk.

- Sziasztok. -léptünk be az ajtón.

- Hello. -köszönt Noah. - Mindent eltudtatok intézni amit akartatok?

- Igen. -tettem a kulcsom a kulcstartó tálkában.
- Már csak a ti kézlenyomatotokra van szükségem és kész is leszünk. -sétáltam oda a kanapéhoz ahol a két fiú ült.

- Miről is van most szó? -szólt közbe Shawn.
Shawn még nem is tud semmiről. Elmeséltem neki, hogy vettem egy új helyet és hogy mi mindent vettünk és hogyan rendeztük be az épületet.

- Akkor jól szórakozhattál ma. Én bezzeg itthon ülök. -hajtotta hátra a fejét.

- A te érdekedben kell, hogy itthon maradj egy ideig. Majd ha teljesen felépültél elhagyhatod a házat.

- Az elrablóból lett a fogoly. -nevetett.

- Nem vagytok éhesek? -váltottam témát.

- De, farkas éhes. -mondta Noah a hasát fogva.

Csak nevettem és elmentem a konyhába, hogy készítsek valami gyors kaját. Végül spagettit készítettem mert az gyorsan megvolt. Noah és Shawn úgy ettek mintha egy hete nem ettek volna. Vicces volt őket nézni.
Vacsora után elpakoltam és amíg Izzy és Noah tevét néztek addig én elmentem Shawnnal fürdeni. Shawn gyorsan ledobta a ruháit és beleült a forró vízbe.

- Ha már ennyire jól érzed magad akkor rám itt nincs is szükség. -sétálltam az ajtóhoz de mielőtt ki tudtam volna nyitni, nagy csobbanást hallottam és Shawn ráhelyezte a kezét az ajtóra a fejem fölött, így nem tudtam kinyitni azt.

- Mi...mit csinálsz? -kérdeztem vörös arccal. Szerénycsére ő azt nem látta.

- Nem vagyok még teljesen felépülve. Jobb lenne ha itt maradnál, sőt ha inkább velem fürdödnél. -hajolt közel a nyakamhoz.
Éreztem lehelletét a nyakamon ami egy nagy gyengeségem volt. A szőr felállt a kezeimen és egyre jobban kívántam őt. Vele szembe fordultam és a szemébe néztem. Száján megint megjelent az a pimasz mosoly. Mielőtt jobban átgondolhattam volna a dolgot azon kaptam magam, hogy levettem a pulcsim és a nadrágom így már csak egy melltartó és bugyi volt rajtam. Shawn végig nézett rajtam majd megharapta alsó ajkait és megcsókolt. Shawnnal csókcsatába kezdtünk. Lábaim a dereka köré fontam ő pedig az ajtónak nyomott engem. Csókja szenvedélyes és tűzzel teli volt.  Kikapcsolta a melltartóm és ledobta. Kezeim egyik kezével az ajtóhoz nyomta szájával pedig a melleim kényeztette. Kisebb sóhajok hagyták el a szám. Vágytam Shawn érintésére és csokjaira. Próbáltam magamhoz térni és egy értelmes szót kinyögni.

- Sze...szerintem ezt az...ágyban kellene folytatnunk. -mondtam jóleső sóhajok kíséretében.
Shawn elmosolyodott és letett. Lassan kinyitotta az ajtót és kinézett nem-e lát minket meg Izzy vagy Noah. Mikor megbizonyosodott, hogy tiszta a levegő besiettnünk a szobába és mind a ketten nevetésben törtünk ki. Shawn bezárta az ajtót és feldobott az ágyra. Kicsit feljebb tóltam magam hogy a fejem a párnán legyen. Shawn fölém kerekedett és folytatta melleim kényeztetést. Egy idő után átfordítottam Shawnt magamon és lejjebb csúsztam. Félmosolyra húzta a száját és kezeit a feje alá helyezte.
Számba vettem péniszét és elkezdtem őt kényeztetni. Levettem a bugyim és rá ültem Shawnra aki meglepődve nézett fel rám. Észre sem vette, hogy mit csinálok csak mikor már bennem volt. Shawn kezét a derekamra helyezte én pedig lassan elkezdtem leengedni magam. Az a pár másodperc elég fájdalmas volt. Lassan elkezdtem föl-le mozogni és utána a fájdalom átalakult élvezetté. Egyre gyorsabban és gyorsabban mozogtam. Shawn átfordított magán és lassan megint behelyezte nemiszervét. Próbáltam halk lenni de lehetetlen volt, Shawn túlságosan is jó volt. Shawn csak mosolygott és elkezdte a nyakam csókolgatni miközben még mindig bennem volt. Egyre gyorsabb és gyorsabb volt én pedig egyre hangosabb. Hogy elhallgassak Shawn megcsókolt és nyelve táncot járt az enyémmel.

- Úgy érzem nemsokára elélvezek. -mondta sóhajok között.

Tudtam mit kell tennem. Shawnnal elváltunk és lefeküdt én pedig megint számba vettem péniszét. Addig kényeztettem még elnem élvezett. Lenyeltem a spermát és még végignyaltam a péniszét.

Mind a ketten boldogan és fáradtan feküdtünk egymás mellett. Fejem Shawn mellkasán pihent.

- Tényleg nem álmodtam? -nézett rám mosolyogva.

- Nem. Tényleg megtörtént. -nevettem.

- Minden napomat ilyen boldogan akarom eltölteni, veled az oldalamon. -puszilta meg a homlokom.

- Ha rajtam múlik akkor minden napunk ilyen boldog lesz. -ültem rá a derekára és előre hajoltam, hogy megcsókoljam.
Hosszú forró csók volt. Annyira szerettem és annyira boldog voltam.

- Szeretlek Maya. -nézett a szemembe. Láttam a szemeiben, hogy komolyan gondolta és tényleg szeret engem.

- Én is szeretlek Shawn. Hajtottam fejem a mellkasára. Még mindig rajta voltam így mikor a fejem a mellkasára hajtottam nemi szerveinek megint találkoztak. Shawnnal egymásra néztünk.

- Még egy menet? -kérdezte nevetve.

- Benen vagyok. -nevettem én is.

To be continued...

It all started that day 🥀 | S.M |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora