9.

277 8 0
                                    

Másnap mikor felébredtem még mindig Shawn mellkasán aludtam. Szívdobogása egyenletes volt akár csak a lélegzete, szóval még mindig aludt. Hallkan kisétáltam a szobából és elmentem zuhanyozni. Egy fekete melegítő nadrágot vettem fel, egyszerű fehér pólóval. Főztem magamnak egy kávét, Shawnak pedig előkészítettem egy pohár vizet, gyógyszerrel. Mivel egész nap bevagyok zárva, és már a tévét is unom nekiálltam kitakarítani a földszintet. Épp befejeztem a konyhát mikor megszólalt a csengő. Az ajtóhoz mentem és kinéztem a kis lyukon ami az ajtón van. Noah várakozott a másik felén.

- Shawn még alszik! -mondtam a csukott ajtón keresztül.
Kulcs csörgést hallottam az ajtó másik feléből majd elkattant a zár.

- Szia. -köszönt Noah mosolyogva. Ezt Shawnak hoztam. Pár papír munka amit elkell intézni. -nyújtotta oda a papír halmazt. Ezt a három papírt pedig alá kell írnia, hogy engedélyezi a drogok szállítását a papíron levő helyekre.
Átfuttattam tekintetem a papírokon és a drog szállításával kapcsolatos dolgokat átolvastam.

- Elmondanád milyen mellékhatásai vannak a drognak amit szállítotok? -tartottam tekintetem még mindig a papírokon.

- Mellékhatásai nagyon megegyeznek a marihuána mellékhatásaival szóval szorongás, paranoia, hallucinációk és pánikrohamok törhetnek ki. Gondolkodás, problémamegoldó készség, ítélkezés, felfogóképesség és a rövid távú memória gyengülése. Érzékszervi észlelésük, látásuk, hallásuk és tapintóérzékük romlik arra az időre amíg a drog a szervezetükben van.

- Értem. Tettem le az asztalra a papírokat. Addig amíg komolyabb mellékhatásai nincsenek addig nem szólok bele — ebbe az egészbe, de ha a mellékhatásai nagyobb kárt tesznek az emberekben nem ússzátok meg!

- Rendben. -bólintott és elmosolyodott. Én akkor nem is zavarok tovább. Majd ha Shawn felkel add neki oda a papírokat. -nyitotta ki az ajtót. - Ah, mielőtt elfelejtem! -vett ki a kabátja belső zsebéből egy borítékot. -ez az ügyvédtől jött. Shawn kérte, mindenképp add neki oda. -nyújtotta át a borítékot majd elment.

A konyha felé sétálltam a borítékkal a kezemben. Kibontsam vagy ne bontsam? Egy ideig gondolkodtam, végül a kíváncsiságom győzedelmeskedett.

" Elolvastam és elfogadtam a dokumentumban állíttotakat és beleegyezem abba, hogy Shawn Mendes partnere legyek. "
" Én, Shawn Mendes felhatalmazom Maya Arisoyt, hogy az én nevemben eljárjon, és aláírjon fontos dokumentumokat ha én nem tudom azt megtenni. Szabadon beleszólhat bármilyen elkezdett munkába és leállíthatja azt ha jónak látja. Senki nem hozhat meg egy döntést Maya Arisoy beleegyezése nélkül. "

Hogy mi van?!! Shawn azt akarja, hogy papíron is tagja legyek a maffiának? Ráadásul olyan ranggal mint ő? De ha csatlakozok — talán megakadályozhatom, hogy bármi olyasmit szállítsanak ami nagyobb kárt tesz az emberekben, szóval ezért megérné. Viszont ha Shawn bajba kerül a rendőrségnél akkor én is bajba kerülök. Megéri kockáztatni a szabadságom? Nem mintha most szabadabb lennék.
Letettem a papírt az asztalra és felmentem Shawn szobájába.

- Shawn. -suttogtam a fülébe. Csak morgott egyet és átfordult a másik felére. - Shawn. -lökdöstem meg egy picit. Ismét csak egy morgás volt a válasza. - Hát jó. Te akartad.
Kihúztam a párnát a feje alól és megütöttem vele. - Shawn! -kiáltottam. Hirtelen felült de rögtön vissza is feküdt a fejét fogva.

- Basszus Maya! Mi van?! -fogta továbbra is a fejét.

- Ideje lenne felkelni. Lassan 1 óra, ha tovább alszol csak még rosszabbul fogod érezni magad.

- Oooh, sajog a fejem hercegnő. - ült fel és lábait lelógatta az ágyról.

- Tudom, előkészítettem neked pár gyógyszert és vizet, hogy egy kicsit enyhítse a fájdalmat.

- Nézzenek oda! Gondoltál rám. Tudod, ehez hozzá tudnék szokni. -mosolygott.

- Hát nem fogsz. Felelősnek érzem magam a tegnapi miatt, ezért viselkednek így, ne gondolj bele többet.

- Gyakrabban kellene berugnom. -mosolygott kínosan. - Talán többet foglalkoznál velem. -ült szomorúság az arcára.
Kicsit megsajnáltam de nem dőlhetek be neki. Elrabolt, és kényszerített dolgokra! Ezeket nem felejthetem el, csak azért mert szomorúnak látom!

- Ha máskor így jössz haza, ne várd el, hogy segítsek. Úgy jutsz fel a szobádba és a fürdőbe ahogy akarsz. Nem fogok segíteni.

- Nyugi, nem szándékozok így hazajönni, soha többet! Nem tudnék túlélni még egy ilyen fejfájást.

Felhúzott egy fekete melegítő nadrágot aminek az oldalán piros csíkok voltak, és félmesztelen sétállt le a konyhába, én pedig utána.

- Ezeket Noah hozta. Azt mondta ezt a hármat alá kell írnod. -Shawn kíváncsian nézte át a papírokat.

- Tudod mi áll bennük? -lengette meg a drogok szállításával kapcsolatos papírokat.

- Igen, Noah elmondta.

- És mi a véleményed?

- Noah elmagyarazta a drog mellékhatásait. Ugyan nem értek egyet azzal, hogy drogot áruljatok, de a mellékhatások nem tűnnek nagyon veszélyesnek szóval elengedem. Azok az emberek tudják mibe mennek bele és ha nem érdekli őket, hogy mit visznek be a szervezetükbe akkor engem se. De! Ha a mellékhatások veszélyesebbé válnak azt nem fogom szó nélkül hagyni!

- És miből gondolod, hogy neked van ebbe beleszólásod? -húzta félmosolyra a száját.

Felvettem egy tollat az asztalról és a dohányzó asztalon heverő papírhoz sétálltam, aláírtam, majd átnyújtottam Shawnak.

- Mostantól a partnered vagyok! És ahogy a papíron is áll, ha én azt mondom, hogy nem akkor NEM!

Shawn mosolyogva nézte a papírt egy ideig, majd tekintetét rámszegezte.

- Örülök, hogy így döntöttél. -mosolygott még mindig és közelebb jött hozzám. Veled az oldalamon, a maffia virágozni fog. -puszilta meg az arcom és elment bevenni a gyógyszereit.

To be continued

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

To be continued...

It all started that day 🥀 | S.M |Where stories live. Discover now