- Ezt úgy mondod mintha értenék az ilyesmikhez.
- Majd bele tanulsz. -jött vissza hozzám. - Ha te mellettem vagy, mindenre képes vagyok. Te vagy az én szerencsét hozó kincsem. -mosolygott és a fülem mögé tett egy hajtincset.
Mozdulatlanul álltam előtte és vártam, hogy mit fog csinálni. Shawn szótlan volt, szeme elveszett az enyémben és az enyém az ővében. Titokban vágytam rá. Az ajkaira. Hogy érezhessem ajkai ízét az enyémen. És ezért utálom magam, egy olyan ember felé vonzódom aki eddig csak bántott és semmmibe vette az érzéseim. Nem tudom mikor kezdtem el bármit is érezni iránta de ez az érzés megijeszt. Minden erőm össze kellett szednem ahoz, hogy ne smároljam le most rögtön.
- Ne érj hozzám! -löktem el a kezét. Shawn védekezően felemelte mind a két kezét majd mosolyra húzta a száját.
- Miért? Félsz ha megérintelek nem tudod visszafogni magad? Tudom, hogy akarsz, pont annyira mint én téged. Csak egy szavadba kerül és én megadom azt amire már régóta vágysz. -jött közelebb.
Egy lépést tettem hátra és kinyújtottam a kezem.- Ne gyere közelebb! -néztem rá kérlően. Ne gyere... -mondtam hallkan és erőtlenül.
Már nincs erőm vele veszekedni. Nem leszek képes mindig ellenállni, de ilyen hamar még nem adom meg magam.- Nemsokára megtörsz. -húzta félmosolyra a száját. - Rövid időn belül az enyém leszel. Magamévá foglak tenni.
" Magamévá foglak tenni. " ezek a szavak vízhangzottak a fejembe. Amit Shawn érez az nem szerelem, csak testi vonzalom. Csak a testem kell neki, és ha azt megszerezte akkor eldob. Majd megszakadt a szívem, de nem mutathattam ki. Ellen kellett állnom és ahoz minden erőmre szükségem volt. Minden koncentrációm arra az egy dologra kellett fordítanom.
- Álmodozz csak. Soha nem leszek a tiéd! De álmodozni szabad. -rántottam meg a vállam és elindultam a szobám felé.
- Egyszer— -kapta el a karom mikor mellé értem. - Egyszer elfáradsz, és te magad fogod átadni magad nekem. -húzta mosolyra a száját majd elengedte a karom.
Sietve felmentem a szobámba és bezártam az ajtót. Ruhástól álltam a hideg zuhany alá, hogy lenyugtassam magam és, hogy magamhoz térhessek. Hogy vagyok képes egy ilyen fiú után vágyakozni? Mi történt velem? És egyáltalán mikor kezdtem el beleszeretni? Annyi megválaszolatlan kérdés.
Elzártam a zuhanyt és levettem a vizes ruháim, megtörölköztem és új ruhák után kotorásztam.- Maya! -kopogott be Shawn. Be kell mennünk a maffiához. Gyere ki.
- Nem megyek sehova! -kutakodtam még mindig.
- Gyere ki vagy én megyek be!
- Sok szerencsét. -nevettem.
Shawn lenyomta a kilincset de nem nyílt ki az ajtó.- Most komolyan bezártad az ajtót?
- Mondtam, hogy nem megyek sehova, szóval tűnj el!
Erre már nem kaptam választ szóval biztos feladta. Az ágyra dobtam a kiválasztott ruha darabjaim mikor a kulcs kiesett a helyéről. Az első gondolatom az volt, hogy szellemek voltak, de aztán kulcscsörgést hallottam majd elkattant a zár. Az ajtó felé futottam és próbáltam lefogni a kilincset, hogy Shawn ne tudjon bejönni. Persze sikertelenül hisz ő sokkal erősebb nálam. Nagy lendülettel berontott engem pedig az ajtó fejen vágott amitől a földre estem. A fejem fogva ültem a földön és közben a hatsóm is sajgott a fájdalomtól.
YOU ARE READING
It all started that day 🥀 | S.M |
RomanceA sztori főszereplője Maya aki egy véletlen során összetalálkozik Shawn Mendessel az utcán. Maya nem rajong érte ezért nem is érdekli őt a talalkozás és csak elsetál. Viszont Shawnnak rögtön megtetszik a lány ezért el is rabolja. Ha kíváncsi vagy ho...