3.

422 9 0
                                    

Shawn megállt egy étterem előtt. Kívülről elegáns és drága étteremnek tűnt. Shawn kiszállt és pár másodperc múlva az én ajtómat nyitotta. Kiszálltam és egymás mellett sétálva mentünk be. A jó illatok a levegőben keringtek ami mégjobban meghozta az étvágyam. Shawn két személyre asztalt kért és oda is vezettek. A hely belülről még csodálatosabb volt. A pincér adott mind a kettőnknek egy étlapot majd elsétált. Annyi ételválaszték volt, hogy azt sem tudtam mit egyek, végül Shawn rendelt egy nagy sülttálat kettőnknek.

- Na milyennek találod a helyet? -kérdezte és belekortyolt a vizébe.

- Szép és nagyon elegáns. -mosolyogtam. Köszönöm, hogy ilyen szép helyre hoztál.

- Ez csak természetes. Hisz a legjobbnak, csak a legjobb jár. -mondta és megfogta az asztalon pihenő kezemet és mélyen a szemembe nézett.

- Szeretlek Maya, és ezt beakarom neked bizonyítani. -mondta komolyan és végig a szemembe nézett.

Csak mosolyogtam és egy aprót bólintottam. A pincér megérkezett az ételünkel és egy üveg vörös borral. Mind a kettőnk poharába öntött. Shawn megköszönte és a pincér elsétált. Egymás tányérjáról lopkodtuk el a jobnál jobb falatokat.

—*—

Fáradtan és teli hassal huppantam le a kanapéra.

- Akarsz nézni egy filmet? -huppant le mellém Shawn.

- Aha!

Shawn elvette a távirányítót az asztalról és elkezdett keresgélni Netflixen. A választásunk egy akció filmre esett de mielőtt bele kezdtünk volna én elmentem átöltözni. Levettem hosszú fekete ruhám és belebújtam kényelmes pizsomámba. Shawn elindította a filmet és mind a ketten csak arra figyeltünk.

- Tényleg a telefonommal mi lett? -kérdeztem és ránéztem Shawnra.

- Ott van a szobámba. -mondta és szemeit továbbra is a filmen tartotta.

- Esetleg...megkaphatom? -kérdeztem kicsit félénken. Erre Shawn rögtön felém kapta fejét.

- Még nem! -nézett rám szigorúan.

Beletörődtem a dologban és még mindig azon kattogott az agyam, hogy hogyan fogok innen elszökni.

—*—

Amíg Shawn a fürdőben volt addig én összehajtogattam a Shawntól kapott ruháimat és elpakoltam őket a szekrényembe. Shawn félmeztelenül lépett be az ajtómon és nekidőlt az ajtófélfának.

- Mi..mit csinálsz itt így?? -kérdeztem valószínűleg vörös fejjel és nekidobtam egy kispárnát. Shawn nevetett egyet és elkezdett felém sétálni.

- Ne...negyere közelebb! -tettem magamelé kezeimet. De Shawnt ez sem álította meg, csak közeledett és közeledett.

- Most miért vagy ilyen? Láttál már ruha nélkül ahogy én is téged. -húzta száját egy perverz mosolyra.

Csak ott ültem az ágyamon rákvörösen, és kidolgozott testén kalandoztak szemeim. Shawn lenyomott az ágyra és felém kerekedett. Szemei a számon, majd a melleimen kalandoztak, végül a fülemhez hajolt.

- Akarlak! -hallottam meg férfias hangját és éreztem lehelletét a nyakamon ami miatt akaratlanul is kiszaladt belőlem egy sóhaj.

- Én... -mondtam volna de nem tudtam mert Shawn száját az enyémre tapasztotta.

Akaratlanul is vissza csókoltam és utat engedtem nyelvének. A nyelve táncot járt az enyémmel, kezei pedig melleimről a derekamra csúsztatta onnan pedig a nadrágom próbálta levenni. Ekkor feleszméltem. Mit is csinálok?! Tóltam őt el magamtól.

- Menj ki! -húzódtam el tőle. Megígérted... megígérted, hogy nem csinálsz többször ilyet. -mondtam könnyes szemekkel.

- Maya én...

- Ne...nem akarom hallani!

To be continue...

It all started that day 🥀 | S.M |Where stories live. Discover now