1.

759 16 0
                                    

Hajnali 4 óra van. Egy buliból sétálok haza hulla fáradtan de nem részegen... a szüleim ki is nyírnának. Maya Arisoy vagyok 17 éves és ez a nap változtatta meg az egész életemet.
Épp egy sikátoron keresztül sétáltam mikor kifelé menet nekimentem valakinek, de az a valaki Shawn Mendes volt.

- Jól vagy? -kérdezte és meg igazította a sapkáját annak reményében, hogy nem fogom felismerni.

- Igen...felesleges. -legyintettem.

- Micsoda?

- Takargatni magad. Tudom ki vagy.

- Nehogy kapj egy fangörcsöt itt nekem. -mondta és elmosolyodott.

- Még csak az kéne! Nem vagyok a rajongód szóval attól nem kell tartanod. Ha most megbocsátász haza kell mennem, szia. -és elsétáltam.

Már félúton voltam mikor hirtelen valaki hátulról megragadott és letakarták a szám és a szemem. Egy szobában ébredtem fel. Nem tudom mennyi idő telhetett el azóta, hogy elaltattak, gyorsan az ajtóhoz szaladtam annak reményében, hogy nyitva lesz de hát persze, hogy nem volt... körülbelül 10 percig szenvedtem egy hullámcsattal hátha kibírom nyitni az ajtót de nem sikerült, ilyeneket is csak filmekben tudnak... tovább próbálkoztam egészen addig amíg lépésekre lettem figyelmes, gyorsan visszaszaladtam az ágyhoz és úgy tettem mintha még mindig aludnék. Bejött valaki...mozdulatlanúl feküdtem és még levegőt is alig mertem venni. Éreztem ahogy az illető lehajol az arcomhoz, még a hideg is kirázott. Mikor már elég közel volt az éjjeliszekrényről lekaptam a kislámpát és fejbe vágtam majd ki futottam a szobából...vagyis csak akartam. Neki futottam (megint) Shawnak...milyen szerencsés vagyok hogy mindig egy sztárba botlok.

- Hat te mit keresel itt? -kérdeztem nagy szemekkel.

- Itt lakok. Az én hazámban vagy.

- Te raboltál el?!

- Én csak kiadtam a parancsot. -és villantott rám egy cuki mosolyt.

- Rohadj meg! -adtam neki egy jó csattanós pofont.

- Ezt nem kellett volna szivi! -és láttam a haragot a szemében. Egy kicsit megijesztett de nem mutathattam ki.

Shawn felkapott és megparancsolta a testőrének, hogy hadja el a szobát és ne zavarja senki. Shawn ledobott az ágyra és rám mászott. Lábaimat lábai közé szorította így megmozdúlni sem tudtam, kezeimet meg az egyik kezével lefogta a fejem fölött a másikkal meg a derekamat fogta.

- Elmondom a szabályokat.
1. Azt csinálod amit mondok bármi is legyen az.
2. Megse próbálj ütni vagy bármi ilyesmi mert megbüntetlek és vagy élvezni fogod vagy nem.
3. Mostantól itt laksz velem és nem akarok arról hallani, hogy haza akarsz menni.

- Remélem érthető voltam.

Csak undorodni tudtam tőle. Még is mit képzel ez magáról? Attól, hogy egy híresség az nem azt jelenti, hogy azt csinál amit akar! Shawn hangja rántott vissza a gondolataimból.

- Értetted? -kérdezte türelmetlenül.

- Igen. -mondtam és el fordítottam a fejem. Később kitalálok még valamit, muszály innen elszöknöm.

Shawn le mászott rólam és az ajtó előtt álló testőrnek mondott valamit, majd visszajött a szobába.

- Daniellel hozattam neked egy pár ruhát, ha szükséged van még valamire szólj és hozom. -elindult az ajtó felé de mielőtt még kiment volna megállt és visszafordult. Az ajtót nyitva hagyom, oda mész a házban ahova akarsz kivéve ki. -majd kiment.

- Szóval járkálhatok, viszont ki nem mehetek...ez kezdetnek nem is olyan rossz. -mosolyodtam el és átnéztem a ruhákat amiket kaptam.

Majdnem az égsz ruha halom szexi bugyival vagy melltartóval volt tele... a pólókról meg ne is beszéljek... én ilyen crop topokat nem szoktam hordani és nekem egy kicsit merész volt. Pár ruhadarabot felkaptam és kimentem Shawnhoz.

- Ugye nem gondoltad, hogy én majd ilyenekben fogok előtted járkálni.

Shawn megfordult és elismerően nézett rám.

- Váó. -csak ennyit mondott. Oda jött hozzám és felkapott a vállra.

- Hé! Még is amit képzelsz mit csinálsz te seggfej! -kiabáltam és közben a hátát ütöttem.

Shawn bevitt egy szobába és ott ledobott az ágyra. Levetette a pólóját és rám mászott.

- Tudod annyira szexin nézel ki ebben a szettben, hogy nem tudok ellen állni. Magamévá akarlak tenni most azonnal. -mondta szenvedélyel a szemeiben.

Megrémültem. Még sosem voltam együtt senkivel sem, ez lenne az első alkalmam, de hogy? Elraboltak és ráadásul Shawn Mendes lenne az első...ez fura. Ezt a pillanatot másképp képzeltem el, hogy egy olyan fiúval leszek együtt akit szeretek. Shawn valószínűleg látta rajtam a szomorúságot és a félelmet mert le mászott rólam és visszahúzzta a pólójat.

- Nyugi. -mondta szomorú arccal. Nem csinálok veled semmi olyat amit nem akarsz...persze addig amíg szót fogadsz és jó kislány leszel.

Csak bólintottam.

Próbáld fel a többi ruhát is, hogy jó e rád...csak ne gyere ki mert felizgatsz. -mondta egy mosolyal az arcán.

Visszamentem a "szobámba", hogy fel próbáljam a többi ruhát is. Valamelyik jól állt viszont a többsége szerintem túlságosan kihívó volt így azokban nem voltam biztos. Mikor végeztem a ruha próbálgatással kimentem a nappaliba ahol Shawn tv-ét nézett. Lehuppantam mellé és elvettem tőle a távirányítót, Shawn kérdőn nézett rám.

- Mi van? Ha már elraboltál akaratom ellenére akkor legalább had nézek azt amit én szeretnék.

Shawn egy szót se szólt. Szerintem beletörődött abba, hogy most azt néz amit én szeretnék. Egy csomó Netflixezés után kezdtem elálmosodni és Shawn vállán aludtam el. Reggel mikor felkelltem egy ismerős szobában ébredtem...Shawn mellett!

To be continue...

It all started that day 🥀 | S.M |Onde histórias criam vida. Descubra agora