A sztori most a többiek szemszögéből fog folytatódni illetve amit Maya hall miközben kómában van.
- Mi történt? -rohantam ki mikor meghallottam a kiáltást. Maya, Zack karjaiban hevert és az egyik rab állt előttük véres kézzel és egy késsel a kezében. Gondolkodás nélkül elővettem a fegyverem és meglőltem a férfit. A többiek a lövés hallatán a földre hasaltak és kezüket a fejük fölé helyezték. Mayához rohantam és rögtön a kocsiba helyeztem és Zackel együtt a kórházba siettünk. Az utat szótlanul tettük meg, szerintem mind ketten kurvára ki voltunk akadva. Csak arra tudtam gondolni, hogy mi lesz velem ha elvesztem Mayát. Soha többet nem leszek képes szeretni és boldog lenni, ha ő meghal, vele együtt halok meg én is. Az orvosok besiettek vele a műtőbe és idegesen föl-le járkálltam míg vártam a híreket.
- Ülj le egy kicsit és próbálj meg lenyugodni. -mondta Zack egy széken ülve.
- Még is, hogy tudnék lenyugodni? Életem szerelme ott fekszik a műtő asztalon, ki tudja, hogy túl éli e vagy sem, még is, hogy tudnék egy ilyen helyzetben nyugodt maradni? -túrtam bele a hajamba és éreztem ahogy szemeim megtelnek könnyel.
A percekből órák lettek és már nem tudtam, hogy mit csináljak magammal. Végül hosszú várakozás után megérkezett az orvos a műtőből.
- Mondja, életben marad? -siettem az orvos elé.
- Szerencsére a szúrás nem ért fontosabb részt így nem volt komolyabb gond, viszont sokáig tartott mire sikerült elállítanunk a vérzest, de a nehezén már túl vagyunk. -mondta és látszódott rajta, hogy fáradt és mindent megtett, hogy megmentse az életét.
- Köszönöm doktor úr! Nem csak Maya életét de az enyémet is megmentette. -tettem kezem a vállára és megkönnyebülve fújtam ki a levegőt.
- Ez a munkám Mr—
- Mendes, Shawn Mendes.
- Mr Mendes, az esetről a rendőrséget is értesítenem kell, mivel egy szúrt sebbel érkezett a kórházba úgy feltételezem, hogy egy bűntény történt.
- Persze, tegye azt amit tennie kell.
Az orvos csak bólintott egyet és elment. A kis üvegen bekukucskálva figyeltem Mayát. Olyan békésnek tűnt, remélem nincsenek fájdalmai, hogy nem érez semmit és fájdalmak nélkül tud pihenni, hogy mikor felkel addigra ez az egész csak egy rossz álom lesz.
- Még is mit fogsz mondani a rendőröknek ha megkérdezik mi történt pontosan? -kérdezte Zack még mindig a széken ülve, keresztbe tett kezekkel.
- Az igazat. -fordultam felé. - Nem osztom meg veled a többi információt, nem bízok meg benned. -fordultam vissza a kis ablak felé.
Még egy pár órát a kórházban töltöttünk, az egyik emberünk elintézte a dolgot a rendőrökkel majd én és Zack visszamentünk a maffiához.
- Hol van? -rontottam be az irodámba ahol épp Izzy és Noah beszélgetett.
- Vissza vittük a cellába a többiekkel együtt. -mondta Noah.
YOU ARE READING
It all started that day 🥀 | S.M |
RomanceA sztori főszereplője Maya aki egy véletlen során összetalálkozik Shawn Mendessel az utcán. Maya nem rajong érte ezért nem is érdekli őt a talalkozás és csak elsetál. Viszont Shawnnak rögtön megtetszik a lány ezért el is rabolja. Ha kíváncsi vagy ho...