•Prolog•

9.2K 156 60
                                    


Čitam mnogobrojne komentare mojih pratilaca, koji su stigli na moju adresu, nakon što sam se javno zauzela za Smolova. Negativne obrišem, na neke pozitivne odgovorim. A onda zastanem kad ugledam jedan drugačiji.

Uđem na link iz poruke, pa shvatim da je to link neke vesti iz Telegrafa. Sačekam da se vest učita, pa se šokiram nakon što pročitam naslov. Pročitam i par kratkih redova u sadržaju vesti pa u sebi počnem da kuvam.

Okrenem se ka Danici i pružim joj moj telefon. Brzo preleti pogledom po crnom tekstu na ekranu, pa primetim iznenađenje na njenom licu. Sve u meni eksplodira, jer ne vidim razlog za ovo.

"S kojim pravom se on usudio da me vređa? Nijednog momenta ga nisam ni spomenula, a to što se on pronašao nije moj problem", ludim jer je jedan polupismeni fudbaler dao sebi za pravo da me izvređa. I to samo zato što sam stala u odbranu omiljenog mi fudbalera.

"Zar ćeš zaista dozvoliti da te to izbaci iz takta?", Danica me ozbiljno pogleda, a ja na posletku odmahnem glavom.

"Neće meni jedan grobar uništiti raspoloženje", kažem odlučno, ali promenim mišljenje dve minute posle toga, nakon što ugledam novi naslov u novinama. Ne, nisam želela da mu pošaljem zahtev na Instagramu, pa iz tog razloga za njegove izjave saznajem iz vesti.

Nisam želela da uzvratim, ali se predomislim kad pročitam da je izjavio kako nemam pojma o fudbalu i kako bi mi bolje bilo da se dohvatim kuhinje i da rađam decu.

Od ovog momenta počinje rat, gospodine Pantiću.

Pošto sam sinoć objavila i poslednji deo SZNj, na redu je nešto novo 😁

Nikad nisam mislila da ću pisati o Partizanovom igraču, ali evo čuda se dešavaju 😅 Nadam se da će vam se ipak svideti 💙

Nastavci će ići jednom sedmično, najverovatnije sredom, sve dok je ja ne završim, a blizu sam toga 😂 Čim je završim, povećaću broj nastavaka na sedmičnom nivou 💙

Takođe, spremam drugu sezonu TWLG i čim je završim, počeću i nju da objavljujem 🙈

I želela sam da vas pitam - koliko bi vas želelo da objavim i Feđinu perspektivu priče Samo Zbog Njega? Imam spremnih oko 90%, ali ću je objaviti samo ako vi ti želite 💙

P.S.

Hvala danicasidereum na cover-u i na tome što me tera da pišem ovo 😜💙

//12.III 2022. Kako je čudno kad znaš da si sve ove knjige, koje su iznad spomenute, završio 😅 Neka nostalgija za tim vremenima me odmah uhvati 🥺🙈

𝑁𝑒𝑜𝑏𝑎𝑣𝑒𝑧𝑛𝑜 - 𝑜𝑏𝑎𝑣𝑒𝑧𝑛𝑖 ✅Where stories live. Discover now