•13•

2.3K 99 66
                                    


"Šta je bilo tako hitno?", Danica me uplašeno upita, kad se pojavi u mom stanu, a ja samo što ne briznem u plač kao malo dete. Ili uskoro možda i majka malog deteta.

"Preračunavala sam nešto i skapirala sam da mi ciklus kasni", progutam knedlu pre nego što to izgovorim, a ona stoji ukočeno i posmatra me.

"Koliko tačno kasni?", uspe nekako da dođe sebi, pa me upita.

"Već sedmicu dana", očajno izgovorim, a ona počne da me teši kako to još uvek ne mora ništa da znači. Strah me da ipak znači.

"Danilo nije shvatio?", oprezno upita, a ja sa olakšanjem odmahnem glavom. Obzirom da se tim danima jedino ne viđamo, ponekad mi se čini da to prati mnogo pažljivije od mene da bi isplanirao svoje aktivnosti za tu sedmicu.

"Nisi išla kod doktora?", odmahnem glavom, pa ponovo zabijem glavu u šake. Konačno je s Danilom i sa mnom sve bilo okej i sad se desi ovo. Ovo će samo upropastiti sve.

"Ti sedi tu, smiri se, a ja ću otići do apoteke i kupiti test. Što pre budeš znala, to bolje", klimnem glavom i pustim da je rešava moje probleme po ko zna koji put. Ljudi obično misle da sam jaka i da sve mogu sama, ali kad se desi ovako nešto ozbiljno ja se totalno uspaničim i ne znam šta da radim. E tad onda nastupa Danica.

Iako smo najbolje prijateljice, ona je moja čista suprotnost. Uvek razmišlja racionalno i uvek je opuštena. Zato obično i rešava moje probleme.

Nadam se samo da ovde neće biti nikakvog problema za rešavanje. Inače neće biti dobro.

Danica's pov

Nakon što me Tijana pozvala i skoro pa mi plačnim glasom rekla da hitno dođem kod nje, oduzela sam se. Milion stvari mi je prošlo kroz glavu i dete definitivno nije jedna od gorih na tom spisku. Znam da je ovo neznanje trenutno najviše izjeda, pogotovo što mislim da se vezala za Danila. A dete u njihovom slučaju ne bi značilo ništa dobro.

Najveći problem sa apotekom je što je danas nedelja, pa moram na skroz drugi kraj grada da bih došla do one koja radi i danas. Tijana će izludeti sama sa sobom, dok ja uspem da se vratim. Bar se nadam da neće biti gužve u povratku.

Uđem u apoteku, pa se iznenadim kad ugledam Svetozara unutra. Počeli smo povremeno da izlazimo, ali još uvek to nije ništa ozbiljno. Samo mi je lepo s njim.

"Otkud ti? Nisam znala da si bolestan", priđem mu, a onda stanem kad ugledam kutiju kondoma u njegovim rukama. Bože, kakva neprijatna situacija.

Trgne se pa se i on unervozi kad shvati da sam videla.

"Nisu za mene. Danilo je lenj, a planirao je da se vidi s Tijanom danas. Ja samo obavljam dužnosti najboljeg prijatelja", odmah se opravda, a ja se nasmejem na to. Mada, ako test pokaže ono što mislim da hoće, neće nju Danilo videti danas.

"Setio se", tiho izgovorim, zbog čega zaradim Svetin zbunjeni pogled na sebi. Da je njegov drug ranije mislio o tome, moja drugarica sad ne bi strepela u stanu. Mada koliko često spavaju ovo ni najmanje ne iznenađuje.

"A ti si bolesna? Mislim, pošto si u apoteci, pa kontam da si sigurno došla po lekove", spetlja se, što me natera da se nasmejem.

"Nisam, nisam. Treba da putujem iduće sedmice, pa mi trebaju tablete protiv mučnine. Moj želudac nije baš uvek raspoložen za truckanje u autu", u sekundi izmislim laž, jer mu ne mogu reći istinu. Preneo bi to Danilu, a Tijana bi me ubila kad bi saznala da sam mu rekla.

"Pa ništa, odoh ja onda dok se princezica nije uzrujala što me nema. Srećan put", nasmejem se i zahvalim, pa on izađe iz apoteke. I moja princezica će se uzrujati ako ne dođem uskoro.

Tijana's pov

Danica se konačno pojavi na vratima mog stana, pa mi odmah pruži kutiju.

"Šta te toliko zadržalo?"

"Morala sam na drugi kraj grada, jer je danas nedelja. I pogađaj koga sretnem u apoteci - Svetozara", pojasni mi, a ja probledim. Ako Svetozar posumnja, preneće Danilu i onda sam u ogromnom problemu.

"Nije shvatio?"

"Nije. Njega je Danilo poslao po kondome. Samo što mislim da mu je sad malo kasno", prostrelim je pogledom, pa odem u kupatilo da konačno saznam rezultate.

Stojim nad testom i čekam da se konačno pojavi rezultat, dok u sebi molim Boga da test pokaže da moje sumnje nisu tačne.

Briznem u plač kad ugledam dve crtice. Ovo sad i zvanično znači kraj.

Danica se pojavi na vratima, pa me samo čvrsto zagrli, ne pitajući ništa. Po samoj mojoj reakciji zna kakav rezultat je u pitanju.

"Znaš da ti testovi mogu da pogreše. Zašto ne odeš sutra kod doktora, pa da budemo sto posto sigurni? Ovo ne mora ništa da znači", pokuša da me uteši, ali ništa mi trenutno ne može pomoći.

"Nema sumnje, Danice, trudna sam. I ne znam šta i kako dalje."

"A da ipak kažeš Danilu? Ipak je on otac", predloži mi polako, ali ja odmahnem glavom.

"Ne mogu. Isuviše me strah njegove reakcije", poverim joj se, a ona prelazi svojom rukom po mojim leđima, dok pokušava nekako da me uteši.

"Sve će biti dobro. Sve uvek bude dobro."

Danilo's pov

Odlučim da zovnem Tijanu, jer stvarno želim da je vidim. Uvukla mi se pod kožu i imam utisak da je dan bez nje, pravo mučenje.

Pozovem je, pa se iznenadim kad umesto njenog glasa, začujem Daničin.

"Je l' možeš da mi daš Tijanu?", upitam je odmah, a ona uzdahne. Imam neki loš predosećaj.

"Tijana spava. Ima temperaturu, pa ne verujem da ćete se videti danas", kako spomene temperaturu, ja se uozbiljim.

"Temperaturu? Je l' treba možda da dođem? Mislim, ako joj treba kakva pomoć", spetljam se sav i znam da je samo kulturna trenutno, a da će se posle smejati mojoj smotanosti, ali ne mogu da kontrolišem ovo što osećam.

"Ne moraš da dolaziš. Nije ni pametno, jer možda je i neki virus, pa možeš da se zaraziš. Čim njoj bude bolje ona će se tebi javiti", odbije moju ponudu za pomoć, a ja odlučim da je najbolje da ne forsiram.

"Uredu, ali ako joj, ne daj Bože, bude gore ili ako joj budem trebao, zovi."

"Ne brini, Danilo, neće umreti od ovoga. To je samo mala temperatura", već znam da prevrće očima, ali ništa ne kažem.

"Svejedno, ponavljam da sam tu ako zatrebam."

Pozdravi se i prekine poziv, a ja se okrenem ka Sveti.

"I sad ispada da sam ja džaba išao u apoteku", požali se, a ja prevrnem očima na to.

"Najbitnije da njoj bude dobro. A to ćemo mi potrošiti očas posla kad ona ozdravi."

Bar se nadam.

Moram ja to da zakomplikujem, jebiga 😅 Ne znam kako vam se čini za sad, ali zapravo tek sad počinje prava priča 🙈 Htela sam da vam se zahvalim za 1k pregleda, neverovatni ste! 💙

P.S. Je l' ima još neko kao ja da se evo već sad pojede od nervoze zbog Napulja večeras? 😂

//12.III 2022. Volim što sad sam ovaj nastavak ima skoro 2k pregleda, to je dokaz koliko ste divni 💙

𝑁𝑒𝑜𝑏𝑎𝑣𝑒𝑧𝑛𝑜 - 𝑜𝑏𝑎𝑣𝑒𝑧𝑛𝑖 ✅Where stories live. Discover now