"Ma ko je to meni nasmejan? Ljubav mala tatina", kako ih ugledam zajedno, osmeh se nacrta na mom licu. Ponekad mi se čini da njemu ide bolje s njom nego meni. Pošto me ne primeti, prikadem se na prstima i spustim svoje dlanove na njegove oči."Pa da li je to mama konačno stigla?", slatko se nasmeje, pa ja ne izdržim a da ga ne poljubim.
"Izgleda da je mama lepo raspoložena. Pitam se što li?", upitno me pogleda, a ja samo slegnem ramenima.
"Vas dvoje me činite srećnom."
Nisam mislila da će život s njim biti ovako divan. Ko bi uopšte rekao da ćemo uspeti doći do ovoga nakon što smo počeli prepirkama i vređanjem? Drago mi je da ipak jesmo uspeli.
"A baš sam hteo da te obradujem", zagonetno se nasmeši, a ja ga zainteresovano pogledam.
"Čime?"
"Od iduće sedmice sam na odmoru. Mislio sam da bismo mogli da otputujemo u Beograd", pogleda me znatiželjno, iščekujući da vidi moju reakciju.
"Vrlo rado. Mislim lepo je meni ovde s tobom, ali Beograd je Beograd", osmehnem se, pa dobijem priliku da slušam njegov smeh.
"I meni jako nedostaje. Jedva čekam da otputujemo malo odavde", uzbuđeno kaže, zbog čega se nasmejem.
"Neki poseban razlog?"
"Ništa specijalno, samo sam poželeo Srbiju."
Zašto imam utisak da nešto krije?
•Danilo's pov•
Ne mogu joj još uvek reći šta planiram. Tako bih samo upropastio iznenađenje. A već sam se oko svega dogovorio sa Svetozarom i on sam misli da je ideja dobra.
" 'Ajde nek ti bude. Ali znam da nešto kriješ, Pantiću", kaže mi ozbiljno, pa uzme Andreu iz mog naručja.
"Ti sigurno znaš šta tata krije, zar ne?", pogleda je nasmešeno, pa na kraju samo odmahne glavom.
"Kažeš da treba da mu verujem?", pogleda me na trenutak, pa vrati svoj pogled na Andreu.
"Izgleda da mi onda ne preostaje ništa drugo", slegne ramenima, a ja počnem da se smejem.
"Obećavam da ne krijem ništa loše. Samo želim da te iznenadim nečim", poljubim je, pa osetim kako se smeši kroz poljubac.
Samo nek je ona srećna.
"Mislim da se tatinoj princezici prispavalo. Ide mama da se pobrine za to", preuzme odgovornost ovaj put, pa ode s Andreom u sobu.
Plašio sam se toga kako ćemo se snaći u odgajanju deteta, ali za sad sve ide kako treba. Mislim da ni ne može drugačije, kad su obe tako divne.
markovicsvetozar5
Brate, šta ima novo? Nismo se čuli čak dva dana 😓
Nasmejem se, pa mu odgovorim da je sve po starom.
Nisi se izlanuo, zar ne? 😅
Naravno da nisam. Sve treba da bude savršeno, jer je i ona savršena 😏
Jaoj, zaljubljeni 😂
A kad sam ja govorio da si se zaljubio, ti si se smejao 😜Priznajem, ti uvek sve znaš najbolje 🙈
Kad dolazite?
Ponedeljak najverovatnije 😁
Čim odem na odmor, tu smo 😂Fali mi onaj mali slatkiš 😔
Nasmešim se dok gledam poruku i totalno se posvetim dopisivanju, pa se iznenadim kad osetim ruke oko svog vrata.
"Zaspala je?", pitam je uz blagi osmeh, na šta ona klimne glavom i sedne pored mene.
"Svetozar?", upita dok posmatra moj telefon, pa joj ja dam potvrdan odgovor.
"Pita kad dolazimo. Kaže da mu Andrea fali", i ona se osmehne, pa nasloni glavu na moje grude, zbog čega moje srce odmah počne jače da lupa. Iako smo stalno zajedno, i dalje sve u mom telu zatreperi kad me dodirne ili kad mi je blizu.
"On se najviše vezao za nju onih par meseci dok smo bile u Beogradu. Nikad ne bih rekla da će mi Sveta biti od tolike pomoći", kaže i dalje se smešeći, dok ja polako prolazim rukom kroz njenju kosu.
"Realno i njih dvoje bi mogli da dobiju dete. Duže su u vezi nego ti i ja, kad sve sabereš", iznesem svoje mišljenje, pa čujem njen smeh.
"Ti i ja smo posebna priča. Malo ko se može pohvaliti ovakvom vezom, kao što je mi imamo."
Uozbiljim se pa odlučim da podelim istinu s njom.
"Ono veče u klubu, pre nego što je sve počelo, ja sam znao da to neće biti samo na jedno veče. Prošlo mi je kroz glavu da taj rat s tobom, neću dobiti. I bio sam u pravu", pogleda me iznenađeno i čim shvati da sam ozbiljan počne da se smeje.
"Zar je ovo između nas bio rat?", pogleda me pažljivo svojim crnim očima, a ja se ponovo izgubim u njima.
"Jeste i ti si ga dobila. Sve moje snage su potučene i ne postoji način na koji bih mogao da ti se oduprem. U celosti sam tvoj", dobijem priliku da uživam u najlepšem mogućem osmehu na njenom licu, pre nego što spoji naše usne u poljubac.
"Mnogo te volim, Danilo. Nisi ni svestan koliko", srce ponovo zatreperi pa nastavim željno da je ljubim.
"Ja tebe volim još više", prošapćem između poljubaca, nespreman da se ni na kratko odvojim od nje.
•Danica's pov•
"Što mi sad ne odgovara?", Svetozar iznervirano posmatra telefon, zbog čega prevrnem očima.
"Jedan jedini razlog - Tijana. Pusti ih nek uživaju. Bolje pričaj šta ti je rekao", uozbiljim se, pa se on uz osmeh okrene ka meni.
"Dolaze u ponedeljak i biće tu najverovatnije celu sedmicu. Dok su ovde želi da je zaprosi", veselo mi kaže, a ja ostanem u šoku.
"Da je zaprosi?", klimne glavom, a meni krenu suze od sreće.
"Što plačeš, Dano?", zabrinuto me zagrli, a ja mu još čvršće uzvratim zagrljaj.
"Samo sam mnogo srećna zbog Tijane. Nisam lepo procenila Danila u startu, ali sad vidim koliko je zapravo savršen za nju. Oni su tako divan par."
Sramota me kad shvatim da sam joj u početku govorila da to s Danilom nije pametna ideja. Kad su još pamet i ljubav išli zajedno.
"Ljubav moja", Sveta kroz smeh kaže, dok prolazi rukom kroz moju kosu.
"Volim te mnogo, Dano. I zahvalan sam im što sam zahvaljujući njihovoj vezi dobio priliku da te upoznam. Ti si moja sreća", kaže to dok me gleda pravo u oči, a ja se sva istopim.
"Volim i ja tebe", uzvratim mu pre nego što spustim svoje usne na njegove.
Neko da se više obradovao filmskom programu rts-a od mene? Samo ruski filmovi svako veče 😂😍
YOU ARE READING
𝑁𝑒𝑜𝑏𝑎𝑣𝑒𝑧𝑛𝑜 - 𝑜𝑏𝑎𝑣𝑒𝑧𝑛𝑖 ✅
Fanfiction#1 in Fanfiction - 11. XI 2021. #1 in Fanfiction - 7. X 2023. #1 in Fanfiction - 15. X 2023.