•2•

3.9K 115 113
                                    


"Ovo je prevršilo svaku meru! Jedno je izvređati mene, a drugo je vređati moj klub", besno hodam gore-dole po kancelariji, dok Danica sedi mirno i posmatra me.

"Šta je sad napisao?"

"Da smo sramota za srpski fudbal i da bodove dobijamo parama, a ne igrom", kiptim od besa, jer je ovaj put zaista preterao.

"I šta planiraš da mu napišeš?"

"Ne znam, Danice, po prvi put me ostavio bez teksta. Toliko sam ljuta i besna da ne znam šta bih odgovorila."

"A da jednostavno batališ?", ponovo predloži, ali ja odbijem. Kad bih ostavila ovako, ljudi bi mislili da sam se povukla, jer je on u pravu. Nije u pravu.

"Smisliću već nešto", odmahnem rukom i izađem iz kancelarije. Treba mi vazduh.

Spustim se do terena, pa sednem na klupu rešena da fudbalom popravim raspoloženje. Dejan mi prvi priđe i sedne pored mene, nakon što se pozdravimo.

"Opet te iznervirao?", upita oprezno, a ja klimnem glavom.

"Jedno je kad vređaš mene i kažeš mi svašta, ali je sasvim druga stvar kad za klub za koji navijam kažeš da je sramoćenje srpskog fudbala."

"Pusti ga, Tijana, razočaran je jer nisu pobedili. Konta da će se osećati bolje, ako prebaci krivicu za njihov neuspeh na nas", kaže smireno, pokušavši isto ono što i Danica - da me nagovori da prestanem da se svađam s njim.

"Ne mogu da pustim. Posao mi je da brinem o ugledu kluba, a on to narušava svojim glupostima", pojasnim jedan od razloga što se i dalje svađam s njim.

"Šta kažeš da večeras izađemo Aleksa, Danica, ti i ja? Nismo dugo", predloži, a ja ne razmišljajući ni trenutka pristanem. Dobro bi mi došao izlazak.

"Pokupićemo vas onda Terza i ja u deset. Dogovoreno?", klimnem glavom, pa se on vrati treningu, a ja ostanem da ih gledam.

Danilo's pov

"Uspeo sam da je ućutkam", veselo se pohvalim Svetozaru, a on prevrne očima.

"Tvoj jedan put na njenih deset. Devojka verovatno radi, za razliku od tebe koji samo provociraš na Instagramu", uništi mi raspoloženje, pa i ja prevrnem očima.

"Zašto si uvek na njenoj strani?"

"Jer si ti prvi počeo. Njoj je posao da se brine o ugledu Zvezde i rekao bih da to radi perfektno, ali joj ti uporno stvaraš probleme", ponovi mi da sam ja kriv, a ja na kraju samo odmahnem rukom, kad shvatim da je s njim nemoguće pričati.

"Mislio sam da izađemo večeras. Šta kažeš?", predložim, a on slegne ramenima.

"Što se mene tiče može. Naćićemo se u jedanaest ispred Solarisa", pozdravimo se pa svako ode u svom pravcu.

Čim uđem u stan spustim torbu za trening na pod hodnika, pa se nakon tuširanja izvalim na kauč i upalim tv. Nađem neku utakmicu druge španske lige, pa se skoncentrišem na to.

Moje gledanje Tenerifa prekine zvuk notifikacije. Lenjo dohvatim telefon sa stola, pa uzdahnem kad vidim da je još jedna njena objava.

Već u sebi razmišljam šta li je ovaj put rekla, ali se iznenadim kad ne ugledam ništa na moj račun. Dobro proučim fotografiju koju je objavila.

tijana_s

tijana_s

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝑁𝑒𝑜𝑏𝑎𝑣𝑒𝑧𝑛𝑜 - 𝑜𝑏𝑎𝑣𝑒𝑧𝑛𝑖 ✅Where stories live. Discover now