13

1K 91 21
                                    

Vyplašeně kvůli tomu zválštnímu pocitu vykviknu, uskočím stranou a Taehyung se rozesměje ještě víc.

,,Co tady dělá taková...věc?"

,,Nemám tušení." odpoví on.

Jen z pohledu na něj jak tiskne ten modrý váleček mezi prsty mnou projede vzrušení.

,,No nic. Myslím, že bys tady malého pomocníčka měl uklidit zase zpátky kde jsi ho našel." řekne Taehyung a chystá se mi ho předat.

,,Cože?"

,,Jak, cože? Tady ho máš..." náhle se zarazí a sjede pohledem dolů k mému rozkroku.

Potom svůj zrak spojí s mým a zatváří se trochu nervózně. ,,Myslíš, že je to dobrý nápad? Po tom co se stalo posledně..."

S výraznou boulí v kalhotech stojím naproti němu a s vyvalenýma očima se snažím přijít na odpověď.

,,Už mi nic není. Jsem v pořádku. Naprosto...uzdravený. A...a když ti řeknu...že ti věřím tak...tak budeš opatrný... Že ano?"

,,To slibuju. Už nikdy ti neublížím. Nikdy. Hrozně si vyčítám co se stalo. Moc mě to mrzí. Nebude se to opakovat."

Pohladím ho po tváři a on přivře oči.

,,Dobře. Tak mě nauč jak se ta věc používá." zašeptám mu do ucha a přitisknu se k němu.

Sjede rukou na můj pas a začne mi na něm pomocí palce vytvářet, příjemné, kruhovité obrazce.

Naše ústa se potkají a zapadnou do sebe jako by pro sebe byla stvořena.

Obejmu ho kolem krku a pomaličku začnu couvat směrem k ložnici.

Po celou dobu vnímam slabé bzučení, které doléhá k mým uším a rozpaluje celé mé tělo.

Ocitneme se v ložnici a Taehyung mě jemně položí na postel.

,,Jsi si tím jistý? Nechci dělat nic co..."

Přeruším ho dalším polibkem a roztáhnu nohy tak, aby si mezi ně mohl lehnout.

Ještě jednou mě líbne na pusu a potom se oddálí. Zvedne modrý váleček do mého zorného pole a já se plný očekávání celý napnu.

,,Zavři oči." zašeptá a přiloží mi vibrační tělísko na rty. Odtud s ním pomalu postupuje směrem dolů, přes bradu, citlivý krk, až k vrchnímu lemu trička, které ze mě hned sundá a odhodí ho kamsi do neznáma.

Teď už mu nic nebrání přitisknout váleček k mojí bradavce.

Tichounce vydechnu a Taehyung mě políbí. Je to polibek vášnivý a plný citu. Takhle jsem ho snad ještě nelíbal a musím říct, že se mi to líbí.

Klouže s válečkem po mojí pokožce a nakonec s ním dospěje až k okraji mých kalhot.

,,Můžu?" zeptá se a já okamžitě souhlasím.

Rovnou mi rukou zajede i pod spodní prádlo a přitiskne váleček na můj penis.

Zatnu prsty do matrace a zasténám.

Pár vteřin drží váleček na jednom místě a potom s ním rychle přejede po mojí špičce.

,,Taehyungu!" vykřiknu a cuknu sebou.

,,Líbí se ti to?" zavrní a já kývnu hlavou.

,,Víš co se ti bude líbit ještě víc?"

,,Co?"

Miluj mě... (Vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat