18

1.1K 79 18
                                    

Pohnu s rukama a přišpendlím mu tak ty jeho nad hlavu. Potom střelím pohledem na jeho ústa a olíznu si vrchní ret.

,,Kookie..." zašeptá rozechvěle a mně se z jeho vyděšeného hlasu zatočí hlava. Vzpomenu si jak mě týral, jak zběsile přirážel do mého těla a nebral vůbec žádný ohled na můj pláč a prosby.

Pořád jsem na něj naštvaný.

,,Pomsta bude sladká lásko." zašeptám. Chytnu ho pod koleny, roztáhnu mu nohy a jedním mohutným pohybem si ho přitisknu přímo do klína. Nečekal to a tak mě obdaruje vyplašeným výkřikem.

,,C-Co to děláš?"

,,To co jsi ty dělal mně." odpovím a políbím ho na rty. Nemyslím, že se tomu dá říkat polibek. Nelíbám, já koušu.

Vzdychne mi do pusy a já se na něj natlačím svým tvrdnoucím rozkrokem.

,,Ošukám tě tak, že si týden nesedneš." zavrčím a Taehyunga se zmocní panika.

,,Kooku to ne... Já, tohle ještě nikdy nedělal..." zeprotestuje a pokusí se zvednout. Přirazím ho zase zpátky k sedačce a zaútočím svými rty na jeho krk. Silně mu vsaju kůži a on tiše zaúpí.

,,Věř mi, nakonec o to budeš prosit." zavrním mu do ucha a zajedu mu prsty pod tričko. Začnu na hrudi a pak postupuju s rukama stále níž. Pohladím ho po tříslech a poté mu zasunu ruce pod zadek. Zvednu si ho do náruče a on mi omotá nohy kolem pasu. Zakloním hlavu, vyhledám jeho rty a za zběsilého líbání se s ním vydám do ložnice.

Nemilosrdně ho hodím na postel a on znovu vykřikne.

Líbí se mi být dole i nahoře, ale tentokrát bude Taehyung rozhodně ten kdo roztáhne nohy. Potřebuje trochu shodit hřebínek.

Chci si ještě užít toho jeho vyděšeného výrazu.

Sáhnu rukou za sebe a vyndám si zpoza opasku pistoli. Chci ho trochu postrašit, ale to není hlavním důvodem proč zbraň vytahuji. Nechci, aby se k ní Taehyung nějakým způsobem dostal.

Taehyung naprosto zkamení. Myslím, že snad ani nedýchá.

Uchechtnu se, vyndám ze zbraně zásobník a několika rychlými pohyby ji rozeberu. Potom ji odložím na noční stolek a Taehyung si zřetelně oddychne.

Vlezu si za ním do postele, zalehnu ho a začnu ho zasypávat polibky. Spolupracuje, i když cítím jak se pode mnou třese.

Chytím ho za kolena a co nejvíc mu nohy roztáhnu od sebe. Jen tak, protože mě prostě zajímá jak daleko to jde.

,,Jak moc jsi ohebnej?" zeptám se a zajiskří mi v očích.

Taehyung neodpoví, jen nervózně polkne. Pousměju se nad jeho reakcí a zajedu mu rukama pod tričko, které z něj v další vteřině strhám. Sám si sundám vrchní díl oblečení a zahodím ho kamsi do neznáma. Potom si na něj obkročmo sednu a skloním se k jeho perfektním rtům. Ani si nevšimne, že jsem mu při tom rozepnul knoflíček od kalhot, takže sebou cukne, když mu je jedním trhnutím sundám.

Naskytne se mi pohled na jeho perfektní tělo. V černých boxerkách už je mu zatraceně těsno. Přejedu rukou po jeho vzrušení a on se prohne v zádech a zavzdychá.

Rychle se zbavým i svých kalhot. Potom se od něj trochu odtáhnu a chytím ho za kotníky. Věnuju mu šibalský úsměv a on jen v očekávání rozevře oči.

Dám si jeho nohy za krk a přitisknu se na něj svým rozkrokem. Překvapeně zavzdychá. Jednou rukou ho chytím za obě zápěstí, dám mu paže nad hlavu, poté se skloním, abych ho políbil a přirazím k němu pánví. Protočí se mu oči a z úst se mu ozve přidušené vzdychnutí.

Miluj mě... (Vkook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat