[+]

120 1 0
                                    

Сүүлийн үгийг минь сонсоогүй ч гэлээ чи минь үргэлж миний бодлыг мэддэг байсан.
Цаашдаа чиний гэх цаг хугацаанд би дахиж оршихгүй гэхээс айж байна. Гунигтай санагдах ч надгүйгээр чи минь илүү сайн байх болно. Хожмын өдрүүдэд бидний дурсамж хамгийн сайхнаараа гэрэлтэх болохоор тэр үед намайг дурсахдаа битгий гуниглаарай. Үлдээсэн бүгдийг минь битгий гаргаж хаяарай гэж хэлж зүрхлэхгүй ч дурсамжаа бүү үзэн ядаарай. Чамд л гэсэн сэтгэл үргэлж замыг чинь чиглүүлэх ёстой юм шүү. Хэзээ ч битгий мартаарай, чамдаа л гэж хэлсэн үгсийг минь, бие биендээ үлдээсэн амлалтаа, миний хайрыг. Ирээдүйд алдах мөр болгоны чинь өмнөөс би л санаа зовж амьдрах болохоор хичээж амьдарна гэж амлаарай. Бие биендээ хэн байсныг дурсаарай. Шинэ хуудас нээсэн ч, эцсийн цэг байсан ч шинээр эхлэх ёстойгоо санаарай. Одоо хэчнээн хичээсэн ч эргүүлж болохгүй хугацааг ардаа орхиод дахиад хэзээ ч уулзалдаагүй тэр үе рүүгэж буцацгаая. Дахиад халамжилж, хажууд чинь байж чадахгүй блолтой. Хааяа учраагүй байсан ч болоосой гэж бодсон ч хэзээ ч харамсаж болохгүй ганц зүйл чи минь шүү дээ. Дахиж өвдөхгүйгээр явуулцгаая, нэг нэгнээ. Хувь тавилан нэг өдөр биднийг дахин учруулж магадгүй гэж бодох төдийд догдолдог юм шүү.  Гэсэн ч хэзээ ч дахин учрах тавилан байхгүй байсан ч зүгээр болохоор, дахиж надад битгий санаагаа чилээгээрэй. Төгсгөлийн хэсгийг чи үргэлж мэддэг байсан, сайн сууж байгаарай. Үүрд хайрлах болохоор...

Little bite of my feelings Where stories live. Discover now