[2]

58 0 0
                                    

Дахиад эхлэх тэр мөчөөс 'Бид' биш 'Би' болж хувирна.
Хорвоогийн хүн бүр давтагдашгүй, онцгой, өөр ертөнцөөс ч хайгаад олохгүй тийм зүйл байтал яагаад ганц л хүнийг бүх л насаараа, дэмий үрээд ч хамаагүй хайсаар, бас дахин эрсээр байдаг юм бол доо. Бидэнд олон ч харамсах алдаа, буруутгах тэнэг үйлдэл байдаг нь жаахан харамсалтай. Гэсэн ч гэлээ заавал алдаж үзэх ёстой орчлонд бид буруугүй ч юм шиг. Хойно үлдсэн бүхэн минь одоо арилж байгаа болов уу гэж их боддог боллоо. Одоо ч гэсэн бүгдийг ухаарах сийрэг ухаан байхгүй ч гэлээ өнгөрсөнд үүнээс илүү олиггүй байснаа бодохоор хойно үлдээсэн бүхэндээ хойно байгаад нь баярладаг хэрнээ миний муу алга дарам сэтгэл хөндүүр оргиод хойно үлдээлгүй одоо ч чирээд байх юм, яах вэ? Тавь гэж хэлэхийг чинь мэдэж байсан юм аа. Одоо тавьж байна. Гар минь, сэтгэл минь өвдөөд байна. Одоо л шинээр эхлэх нь ээ гэж бодож байна. Магадгүй чадахгүй нь ээ гээд буцаад гүйж магадгүй ч гэлээ чи явчихсан байх болохоор би буцаад замаа олохгүй, урагшлахаас өөр аргагүй. Ашгүй дээ. Одоо л би өөрийгөө 'Би' гэж мэдэрч байна. Гунигтай ч гэсэн чиний сэтгэл хөнгөрч байгааг бодох төдийд би ч баяртай байна. Тийм болохоор баяртай гэж хэлж чадах нь ээ? Баяртай гэдэг үгний баяр нь яг энд байгаа болохоор?

Little bite of my feelings Where stories live. Discover now