Ashley in gözünden :
Nihayet eve gelebilmiştim. Bugün okulun ilk günüydü ve hiç böyle olacağını ummazdım. Kuşkusuz hayatımın en ilginç günlerinden birisiydi. En yakın arkadaşımın bir eşcinsel olduğunu öğrenmiştim. Acaba gerçekmiydi ? Yoksa benim alay mı ediyordu?
Elimde tuttuğum telefonumu çalışma masamın üzerine düzenli bir ritimde vururken aklımdan bunlar geçiyordu.
Acabada Adam ı aramalı mıydım? Sonra birden irkildim ve Saçamalama Ashley. dedim. Arayıp ne diyecektim. Bak Adam benimle dalga geçiyorsan bozuşuruz . mu diyecektim. Bu çok saçma bir fikirdi. Ben ne yapmalıydım peki. Göz göre göre en yakın arkadaşımı ateşe atamazdım.
Evet eşcinsel olma düşüncesine bana göre bir insanın kendini ateşe atması demekti !
Sonra açık penceremde içeri esen sert bir rüzgar ile irkildim. Rüzgar öyle şiddetliydi ki. Küt saçlarımı, esmer yüzüme yapıştırırken bir yandan odayı darmaduman ediyordu ve hemen canı kapamak üzere oturduğum sandalyemden kalktım.
Bunları düşünmek gerçektende beni çok yormuştu. Belkide Add e dediğim ki ona bir kız arkadaş ayarlamalıydım. Peki ya bu onu incitirse? dedim birden. Ki inciteceğini biliyordum. Bunu kendi ağzıyla söylemişti fakat söylemesine gerek yoktu ben Adam ı yeterince iyi tanıyan birisiydim zaten. Bu düşünceler beynimi meşgul ederken herşeyi bir yana bırakıp sadece uyumayı istedim.
Sessiz, huzur dolu ve sıcak yatağımda sadece bir uyku. Evet istediğim kesinlikle buydu.
Adam ın gözünden :
Ahh tanrım bugün hiç bitmeyecek sanmıştım. Çok korkunç bir gündü. Nasıl da kendimde bu cesareti bulmuştum? Kendime gerçektende çok şaşırıyordum. Herneyse bir kere söylemiştim ve iş işten geçmişti. Ashley e güvenebileceğimi biliyordum fakat içimden yinede bir korku vardı. Bu korku içimi kaplamıştı fakat bu sırrımı en yakın dostuma söylememin kalbime verdiği rahatlık ve suhulet içerisinde kendimi yatağıma bıraktım.
Soğuk, ıssız ve beni her zaman olduğum gibi yalnız bırakan yatağıma uzandım.
*********************
Nihayet sabah olmuştu. Gecenin o hüzünlü gözleri olarak varsaydığım yıldızlar ve gecenin soğuk gardiyanı olan yatağımdan kurtulmak için sabah olmasına adeta iple çekerdim. Hemen kalktım ve okul için hazırlanmadan önce odamdan çıktım sadece annem evdeydi ve sevecen bir şekilde ona dönerek;
-Günaydın Anneciğim. diyebildim. Şuan kendime şaşırıyordum aslında Anneciğim kelimesi ve ben ?
Annem şaşırmış ama bir o kadar mutlu bir şekilde;
-Günaydın Adam. dedi. Kahvaltıya bir an önce gelmessen geç kalacaksın dedi. Sevecen ses tonuyla.
-Tamam. Sadece tamam demekle yetinebildim.
Güzel bir kahvaltıdan sonra tekrardan odama çıktım. Yazları beni kendi içine hapseden odama....
Vakit kaybemeden hemen üzerimi giyindim ve aynanın karşısına geçtim, her zaman ki gibi kendimi süzüyordum.
Kumral bir tenim vardı . Evet kesinlikle kumraldı. Ortalamanın üzerinde bir boyum olduğu kesindi ve buna orantıyla aşırı zayıf birisiydim. Yataktan yeni kalktığım haliyle duran kumral saçlarıma hemen bir el atarak düzeltmeye çalıştım. Daha sonra gözlerime baktım. Bana çok güzel görünüyorlardı gri halleriyle. Her ne kadar doğal bir güzellik olmasada güzellik güzelliktir işte deyip çantamı aldım ve evden çıkmaya hazırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Eşcinsel...
Roman pour AdolescentsAşk, nefret , kıskançlık ve hırs en güçlü duygulardır. Aşk ile nefret arasında ince bir çizgi vardır çünkü hiç bir insan aşkın o güçlü hissini kalbinde yaşamadan kimseye karşı nefret de besleyemez. Bu hikayemde size bu duyguları yaşatmaya çalışacağı...