Final

4K 129 93
                                    

Evet son kez bu odada sorunlarımı anlatıyordum... Bu seferki çok farklıydı... Anlatmaktan çok buraya düşmeden önce yazdığım mektuptubu anlatmamı istiyordu... İstediğini yaptım ;

Buraya ne yazacağımı gerçekten bilmiyorum... Herşeyi ama herşeyi mahveden benim... Bu gece kendi hayatımda dahil olmak üzere herkesin hayatını mahvettim... Hatta bazılarına son verdim... Dolaylı veya dolaysız... Kendimden iğreniyorum, nefret ediyorum... Ne kadar aşağılık biri olduğumu dile getiremiyorum... İçim acırken, beynim iflas ederken bunları yazmam her ne kadar sağlıksız olsada... Her ne kadar şuan düşünemiyor olsamda bu mektubu birinizin görmesi lazım... Birinizin okuması, birinizin bilmesi lazım... Belkide şuan son kez bir şeyler yazıyorum, son kez konuşabiliyor ve son kez dışarıda özgürce dolaşabiliyorum... Bütün bu olanlardan sonra hayatıma devam edebilir miyim bilmiyorum... Ama son kez bu temiz havayı içimde hissetmek istiyorum... Son bir kez olsun yaptığım kötülükleri silermişçesine kendimi rüzgara bırakıp aldanmak istiyorum... Son bir kez başkalarını değil kendimi aldatmak istiyorum... Lütfen beni affedin...

Öncelikle Ashley ; Her zaman yanımda olduğun için sana çok teşekkür ediyorum... Her zaman bana destek olduğun için ve her zaman bana katlandığın için... Sana... sana gerçeklerimi ilk başta anlatamadığım için senden defalarca kez özür diliyorum... Ne yazıkki... ne yazık ki en yakın arkadaşın bir canavar... Ve bu gece herşeyi mahvetti... Biliyorum... herşeye rağmen belkide yanımda olmaya devam edeceksin.... Bana destek olacaksın ve bana sahip çıkacaksın... Tıpkı bir anne gibi... Her zaman benden daha olgun düşüneceksin ve her zaman benden daha iyi kalpli olacaksın... Her ne kadar son zamanlarda konuşmaya vakit bulamasakta iyi bir anne olacaksın... Herşeyden önce içindeki ve kalbindeki bu temizliği koruduğun sürece iyi bir insan olacaksın... Ve benim gibi bir canavara dönüşmeyeceksin... Belki bir daha asla seninle konuşamayacağım ki büyük ihtimalle bu mektup senin eline geçecek beni affet... (Her zaman yanımda olduğun için teşekkürler... Bu hikayede Ashley karakterleriyle anlatmak istediğim kişi Anotherperson du.)

Cassy ; Her zaman bana bir abla olabilmeyi başardın... Her şeyden önce ilk başlarda senden nefret ettiğim için özür diliyorum... Bilemiyorum... belkide aramızda demin yaşananlardan sonra asla hayata dönemeyeceksin... Belkide hayatına son veren kişi ben olacağım... Hayatıma geldiğin günden beri her zaman benim için çabaladın ve ben bunu anlayamadım... İkinci bir şans denen şey umarım vardır ve bizim yanımızdadır... Bundan sonraki hayatımda -ki olursa- her zaman yanımda olmanı istiyorum... Yaptıklarını... yapmaya çalıştıklarını hiç bir zaman anlayamadığım için özür dilerim... Sana yeterince yakın olamadığım için özür dilerim... Seni anlayamadığım , sana inanamadığım için... Belkide şuan bu dünyada bile değilsin... Belkide her zaman istediğin gibi kendini bu dünyadan soyutladın ve bunu yapan ben oldum... Umarım bir gün tekrar karşılaşırız... Umarım şuan yürüttüğüm varsayımlarım doğru değildir... Ve umarım o kocaman sevgi dolu kalbinle beni affedersin....

John ; Sen... Sana veda etmek ne kadar zor bilemezsin... O derin mavi gözlerine bakarak bittiğini söylemek bu gecenin benim için koptuğu andı... Bitirmek... Ne kadar kolay değil mi ? Bir insan senin gözlerinin içine bakarken söylediğin bir kaç kelimeyle... Dudağından dökülen sadece bir kaç kelimeyle bitirmek... Herşeye son vermek ne kadar basit... Kalbin aslında karşındaki adam için atarken bitirmek nedir ? Bunu sana soruyorum... Bunu sana ben yaşatmama rağmen nedir bilemiyorum.... Tahmin edemiyorum... Evet belki çok sıradan, belki çok basit ve belki düşüncesizce ama ben hala seni seviyorum...  Bu gece seni arkamda bırakıp giderken düşündüğüm tek şey Stefan dı... Düşündüğüm tek şey insanların hayatını mahvettiğimdi...  Beni affet... Herşeyden önce bilmeni isterim ki seninle asla oynamadım... Sadece beni affet....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Eşcinsel...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin