Második rész

398 15 0
                                    

Szept.03. hétfő
Reggel a telefonom ébresztőjére keltem.
Olyan jó megint arra kelni. Gyorsan elindítottam egy Shawn Mendes számot és arra el kezdtem készülődni. Mivel kicsit későn indultam el ezért futhattam a buszmegállóig. Leszálltam a buszról és mentem az iskola felé.
- Szia Szofi!- szólalt meg mögöttem egy ismerős hang. Megfordultam és ott volt Lili.
- Szia Lili! Milyen volt a nyári szüneted?- kezdtem el vele beszélgetni. Tíz percet beszélgettünk utána bementünk a suliba. Már ott volt Andi, Fanni, Tomi, Stella, Péter.
Köszöntünk nekik utána mentünk sorakozni.
- Milyen óra az első?-kérdezte nyűgösen Fanni.
-Ofő, ofő, nyelvtan, tesi, fizika, angol/német-válaszolt Andi álmos hangon.
-Akkor menjünk!-mondta Léna aki időközben megjött. Én rögtön odamentem hozzá és megöleltem, utána elkezdtünk csevegni mindenről. Osztályfőnöki órán beszélgettünk a hetedikről. Ez után nyelvtan jött. Ott leírtuk a tanmenetet. Elmentünk tesire és szerencsére ott csak játszottunk. Fizikán bemutatkoztunk a tanárnak és ő is nekünk. Tóth Lászlónak hívják. És eléggé hangos, gyors és szigorú. Mivel németes vagyok ezért elindultam németre. Amúgy az osztályfőnökünk a német és a töri tanárunk is. Órák után végre haza lehetett menni. A fülembe dugtam a fülhallgatót és elkezdtem zenét hallgatni(Shawn Mendest).
Mikor haza értem leültem és bekapcsoltam a gépem. Elkezdtem nézni egy kis Beniipowát. Amíg a szüleim haza nem jöttek addig gépeztem utána pedig tanultam.
-Megcsináltam minden házit és áttanultam mindent úgy hogy mehetek fürdeni.- közöltem anyával. Ezek után lefeküdtem és Shawn édi hangjára elaludtam.

Itt az új rész remélem tetszett ha igen vote-oljatok!❤

Mrs. Mendes történeteWhere stories live. Discover now