Szept.4. kedd
Reggel nem a telefon hangjára keltem, hanem anyáéra.
-Jó reggelt Szofi! Most mi viszünk ma suliba! Szabadnapon vagyunk. Úgyhogy öltözz!-közölte velem anyukám.
-Oké- válaszoltam. És el is kezdtem készülődni. Shawn most is énekelt nekem. Reggeliztem egy kicsit és lementünk a kocsihoz, ami AlfaRomeo.
Beszálltunk és indultunk. Így gyorsabban odaértünk, mint a busszal. Bementem és oda is álltam Andi mellé. Elkezdtünk beszélgetni. Utánunk jött Stella és pár fiú. Bevonultunk az aulába.
- Milyen óra?-kérdeztem.
-Tesi- válaszolta Fanni.
- Te mikor jöttél?-kérdezte Andi és utána megölelte barátnőjét.
-Neked is szia!-mondta tetetett sértődőtséggel Fanni. Ezek után mi négyen lányok elkezdtünk beszélgetni. Valamikor meg jött Léna zenét hallgatva. -Mit halgatsz? Shawn Mendest talán?-kérdeztem mosolyogva.
-Nem, most nem. Most pont Alec Benjamin megy és tőle a Let me down slowly.-közölte nevetve.
-Ja az a, let me down, down
let me down, down
let me down, let me down
Let me down-kezdtem el énekelni egy kicsit hamisan.
-Aha ez az.-mondta nevetve továbbra is. Megjött a tesi tanár is közben úgyhogy mehettünk öltözni.
-Éneklünk valamit?-vetettem fel a kérdést.
-De mit? Shawn Mendes, Alec Benjamin, Horváth Tamás?-kérdezték.
-Shawn Mendes-válaszoltuk szinkronban Lénával.
-Legyen az In my blood!-mosolygott Léna.Az lett végül.
-Help me, it's like the walls are caving in Sometimes I feel like giving up
But I just can't
It isn't in my blood...-énekeltük közösen.
De sajnos mindennek vége ahogy ennek is. Mehettünk futni. Fáradtan mentünk vissza az öltözőbe óra végén. Akkor is énekeltünk. Kövi óra német.
-Guten morgen frau Tuzi!-köszönt kórusban a német csoport a tanárnőnek. -Guten morgen Klasse!-köszönt vissza. Ezek után vettük az anyagot.
Kicsöngettek.
-Auf Wiedershen!- mentem ki az ajtón.
-Tschüs!-felelte a tanárnő.
Ezek után az órák unalmasan teltek. Ofőn beszélgettünk. Ja, meg még föcin lediktálta az óra menetét a tanárúr. A föci tanárunk a tesi tanárunk is. Hazafelé Shawnt hallgattam mint mindig. Fáradt voltam. Mentem tanulni utána pedig fürödni. És Shawn cuki hangjára elaludtam és vele álmodtam.Itt az új rész remélem tetszett, ha igen vote-oljatok❤!
DU LIEST GERADE
Mrs. Mendes története
RomantikEgy 13 éves lány története aki már tervezgeti Shawn Mendessel az esküvőjét pedig még élőben sem látta. De nem is sejti, hogy ez valóra válhat...