Huszonhatodik rész

61 4 1
                                    

Jan.14. szombat
Ma lesz a Stolen Beat és a USNK második koncertje. Az első nemrég volt, de arra nem tudtam elmenni így hát megígértem neki, hogy a következőre el fogok menni. És most emiatt tartunk Szegedre. Szüleim elől beszélgettek míg én hátul zenét hallgattam. Na, vajon mit? Még szép, hogy Stolen Beat-et és Shawn Mendest. Rájöttem, hogy az utóbbi időben elhanyagoltam Shawnt. Éppen ezért most Shawnt hallgatok minden mennyiségben Bencéék két száma után. Shawn instagram képeit nézegettem miközben rezgett a telóm.
Bencécske😄:Hali❤
Szofika😉:Hello🍍
Bencécske😄:Én miért nem szivet kaptam?
Szofika😉:Mert te ananászos vagy
Szofika😉:De ha kell tessék, ❤❤
Bencécske😄:Köszi, de azt hittem, hogy csak egy szived van
Szofika😉:Te duplát érdemelsz
Bencécske😄:Oooow😍
Bencécske😄:Amúgy csak azt akartam kérdezni, hogy mikor jössz már?
Bencécske😄:Hiányzol!
Szofika😉:Fél óra kb
Bencécske😄:Aaah
Szofika😉:Ezen a héten már találkoztunk, nem?
Bencécske😄:De hétfőn, de ma szombat van
Szofika😉:Nyugi, fél órát kell már csak kibírnod
Bencécske😄:Rendben. És mi jót csinálsz?
Szofika😉:Shawn zenéit hallgatom miközben nézem az insta képeit
Bencécske😄:Shawntól mi a kedvenc dalod?
Szofika😉:Az összes?
Szofika😉:De leginkább a Nervous
Bencécske😄:Az tényleg jó, úgy mint a többi
Szofika😉:Igen, igen
Szofika😉:Mit csinálsz?
Bencécske😄:Most csak próbálunk a koncertre
Szofika😉:Ki van még a közelben?
Bencécske😄:Latyák mester, Alex papa és a USNK
Szofika😉:Uuuuu
Bencécske😄:Miért?
Szofika😉:Video hívás?
Bencécske😄:Mehet.-írta és már rögtön hívott is.
-Hali!-integetett hevesen a kamerába
-Szió! Mit próbáltok most?
-Instaszívek.
-Uuu, tedd csak ki a szívem instagramra...
-Látja majd mindenki, hogy egyre lassab...
-Ahogy verdes kicsi szívem és te ott vagy...-csatlakozott az énekléshez Alex.
-Szia Alex! Hogy vagy?
-Köszi jól, és te?
-Szintúgy. Te is fellépsz?
-Ööö... igen. Én vagyok a rendes fellépő. Csak utánam jönnek a fiúk.
-Az jó. És te mit énekelsz?
-Huu, Az én rózsám, Ősz, Még mindig, Pupilláid és a Fekete.
-Kedvenceim. USNK mit énekel?
-Posztolj, Fogyaszd el, Tevagya, Széééééét csaptam és a Stom ki vagy. Ennyit játszanak. A Stolen Beat a Hol vagy, Instaszívek, Gyöngyhajú lány, Kislány a zongoránál meg még amelyiket akarja a közönség.
-Uuu, de jó. A kedvenceimet éneklik.
-Az összes a kedvenced? Hmm... mindegy. Mikorra érsz ide?
-Azt mondta fél óra-válaszolta helyettem Bence.
-Vagyis a USNK próbájára érne ide, igaz?
-Igen. A miénk lesz akkor. Ooh hello Szofi!-száll be a csevelybe Kund.
-Cső-jön oda Nimród is.
-Hellosztok! Várjátok a koncertet?
-Naagyon! És már csak négy óra!-feleli Latyák.
-Meddig fog tartani?
-Huu, kb.hétig nyolcig.
-Az úgy jó. Menjetek próbálni inkább nehogy elrontsátok! Sziasztok!-köszöntem el. Meghallgattam a köszönéseket és végül ugyan úgy elkezdtem hallgatni a zenét. Ahogy azt már mondtam fél óra múlva tényleg oda értünk. Kiszálltam a kocsiból és elmentem megkeresni őket. Hamar meg találtam őket, mert elég hangosan röhögtek. Odaosontam Bence mögé és szorosan megöleltem. Mire Bence megfordult és egy puszit nyomott a fejemre. Megfogta a kezem és beszélgetni kezdtünk.
-Vártam már, hogy jöjj!-mosolygott a szemembe.
-Hidd el én is. És én beállhatok a színpad mögé?
-Miért akarsz ott lenni?-kérdi értetlen fejjel
-Mert az ott VIP hely. És látlak onnan.
-Te lehet látsz, de én nem. Állj be a közönség első sorába. Ott végig látni foglak. És neked fogok énekelni, a te szemedbe.
-Rendben. Akkor első sor. És most már nem próbáltok ti?-kérdeztem miközben fél füllel hallgattam a próbát. Te vagy a föld amire fekszem, ahogy ott fekszem nézlek az égen...
-Nem már nem, de neked bármikor éneklek ha kell.
-Akkor már énekelhetsz is.
-Mit?
-Shawn egyik dalát.
-Rendben. Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
But I just can't
It isn't in my blood
Laying on the bathroom floor, feeling nothing
I'm overwhelmed and insecure, give me something
I could take to ease my mind slowly
Just have a drink and you'll feel better
Just take her home and you'll feel better
Keep telling me that it gets better
Does it ever?
Help me, it's like the walls are caving in
Sometimes I feel like giving up
No medicine is strong enough
Someone help me
I'm crawling in my skin
Sometimes I feel like giving up
But I just can't
It isn't in my blood
It isn't in my blood-kezdte énekelni az In my blood-ot. Léna kedvenc számát.-I saw you on a Sunday in a café
And all you did was look my way
And my heart started to race
And my hands started to shake, yeah
I heard you asked about me through a friend
My adrenaline kicked in
'Cause I've been askin' 'bout you too
And now we're out here in this room
I get a little bit nervous around you
Get a little bit stressed out when I think about you
Get a little excited
Baby, when I think about you, yeah
Talk a little too much around you (I talk a little too much, yeah)-és itt már az én kedvenc számomat énekelte.
-Nem is tudtam, hogy ilyen jól tudod Shawn dalait.
-Hát na. Elég jó voltam? Jobb mint Shawn?
-Jó voltál, de nem olyan jó, mint Shawn.-mondtam mosolyogva. Bence csak átölelte a vállamat és egy puszit nyomott a hajamba.
-Tudod, hogy szeretlek?-kérdezte lenézve rám.
-Ez most, hogy jön ide?
-Nem tom. Csak erre gondoltam.
-Ja, jó. És én is szeretlek.-néztem csillogó barna szemeibe. Még a szeme is mosolygott.-De most hatlgassuk inkább a próbát.-tettem hozzá és a színpad felé fordultam amin már Alex és a Sleppje állt.
-Még mindig rólad írok dalt, úgy érzem te vagy minden hang, de minden hang...-kezdték el a Még mindig-et. Pár óra múlva én már az első sorban álltam és vártam, hogy kezdődjön már végre a koncert. Nem kelett olyan sokat várni mivel feljött Alex és a bandája. Beálltak a helyükre és már indult is a koncert. Először az Ősz utána Még mindig, Pupilláid, Az én rózsám és végül a Fekete. Utánuk a USNK jött. Egész végig a színpadon ugráltak és az első sorral pacsizgattak(ezáltal velem is). És jöhetett a Stolen Beat. Besétáltak a színpadra elhelyezkedtek és megkérdezték mit énekeljenek. Egyöntetűen jött a válasz.
-Ó hol vagy te régi lány? A szemeidre emlékszem talán az illatod bennem él, ugye látlak még én?...-kezdték első saját daluk éneklését. Ennek végeztével jött az Instaszívek, a Gyöngyhajú lány és az U,u,u. Fél nyolckor vége lett a koncertnek és oszladozni kezdtek. Én sok száz lány kíséretében hátra mentem a színpad mögé. Beálltam a sor végére és csak vártam, hogy oda jussak hozzájuk. Mikor egyre közelebb kerültünk észre vettem egy ismerő lányt. Várjunk csak, ő az egyik táncos volt az X faktorban! Odament Bencéhez megölelte és utána olyat láttam amit nem akartam...

Itt az új rész remélem tetszik ha igen vote-oljatok!❤

Mrs. Mendes történeteWhere stories live. Discover now