Hetedik rész

212 9 2
                                    

Szept.07. péntek
~ A gyerekeink szépen csendben elvoltak amíg mi tévéztünk. Mark ő 3 évvel idősebb mint Rose, de ők így is elvannak. Rose két éves Mark pedig öt. Az utóbbi teljesen az apjára hasonlít. Rose mind a kettőnkre hasonlít. Mivel Rose barbiezni akart, Mark meg kocsikkal játszani ezért úgy döntöttek egyszerre csinálják. Shawn megpuszilta a homlokom és átkarolta a derekamat és közbe a fülembe mondta: Nagyon okos és szép gyerekeink vannak! Bár mindkettőt volt kitől örökölniük. Olyan gyönyörű vagy! Mikor befejezte megfogta azt a kezem amin a gyűrűnk is van és megpuszilta.~álom vége.
És végre péntek!!! Igaz ilyen álom után inkább még visszafeküdtem volna, de mindegy. Ilyen gondolatokkal keltem ki az ágyból. Már az első hét kiakasztó volt, mi lesz még velem a nyári szünetig? Na, de mindegy is. Gyorsan felöltöztem és mentem is a suliba. Ahogy kiléptem a fülembe tettem a fülhallgatóm és úgy mentem a járdán. Shawn és egy kis színpompás ősz, a kedvencem! Mikor beléptem az aulába észrevettem, hogy az osztályból csak Ákos van itt, aki telefonozik. Úgy gondoltam, hogy akkor leülök a dobogóra és halkan zenét hallgatok. Most nem csak Shawnt hallgattam, hanem Draket,Alec Benjamint (Léna hibája), és HRflowt. Lasan jöttek a többiek is. Andi, Stella, Péter, Tomi, Fanni, Lili és Léna is. És nesokára befutott Éva is. Mi lányok rögtön elkezdtünk beszélgetni. Mikor megjött Boti akkor táncoltunk egy kicsit. Vagyis én, Léna meg Boti énekeltünk és táncoltunk hozzá.
-Kiki do you love me? Are you riding...-énekeltük hozzá hamisan. Megjött a tanár, úgy hogy párokba rendeződtünk és mentünk át a kápolnába azon belül is a rajz terembe. Irodalom órán év eleji ismétlést csináltunk, németen a szavakat gyakoroltuk, biológián az esőerdőkről beszéltünk, matekon untuk az agyunkat, technikán változásokról beszélgettünk, tesin kidobóst játszottunk. És vége a hétnek!! Hazafele baktattam fülhallgatóval a fülemben. Jól kezdődik szerintem a hétvégém. Otthon ledobtam a táskám és behuppantam az ágyba. Öt óra előtt elindultam néptáncra, zenét hallgatva.
-Sziadztok!-köszöntem mindenkinek. Ezután megjött a tánc tanár és elkezdtük a táncot. Majd talán lesz fellépés is pár hét múlva. (...) Kb. hat órakkor vége lett és mehetett mindenki haza. Egy picit fáradtan kullogtam hazafelé. Bementem a szobámba és lefeküdtem.Tíz percig csak feküdtem, de utána már kezdtem éhes lenni ezért ettem egy szendvicset. Elfogyasztása közben gépeztem. Utána is ez volt a tervem nyolcig. Nyolckor fürödtem és úgy feküdtem le az ágyamra videókat nézve. Valamikor meg elnyomott az álom.

Itt az új rész, remélem tetszik ha igen vote-oljatok!❤ Felismeritek melyik klippből van a kép?

Mrs. Mendes történeteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang