2019.01.03. csütörtök
Aaahj suli! Komótosan felkeltem, felöltöztem és indulhattam is. Unalmas órák, unalmas tanárok, unalmas beszédük az unalmas tananyagról. Unalmas! Útközben találkoztam Lilivel és együtt mentünk suliba.
-Na, mi van Bencével?-kérdezte csillogó szemekkel.
-Majd akkor mondom amikor már suliban vagyunk, hogy Léna is hallja.-feleltem mosolyogva.
-Ooooh, ne már. -mondta szomorúan. Gyorsan bementünk és leültünk a dobogóra várakozni. Pár perc múlva megjött és már kezdtem is a mesélést.
-Az úgy volt, hogy elhívott engem Bence huszonharmadikán péntekre ott aludni. Én meg persze rögtön elfogadtam és megbeszélte anyáékkal is és ők is elfogadták ezért mehettem. Pénteken háromra felértünk Budapestre és felmentünk Bencével a szobájukba. Letettem a cuccaim és leültünk enni. És kaptam tőle egy szivecskés nyakláncot, tőlem meg kapott egy ananászos baseball sapit. Bemutatta nekem az ananászát és miután mindketten megettük a pizzánkat lementünk a USNK próbájára. Akkor próbálták a Szét csaptam dalukat. Utána pedig elmentünk egy parkba ahova csak idősek járnak így nem zavarhattak minket. Leültünk egy padra a tó mellé és beszélgettünk. És... megcsókolt. Azt hittem elájulok. Így jöttünk össze! Este úgy aludtunk el, hogy Bence fél meztelenül átöleli a derekamat és magához húz. Reggel Buzás már nem volt mellettem, mert a konyhában csinálta a reggelinket. Odalopakodtam és megöleltem hátulról, utána megreggeliztünk. Reggeli után elmentünk abba a parkba ahol előtte való nap voltunk. Csak most jöttek oda tini lányok is és rögtön kértek képet meg autogrammot. De észrevették, hogy össze van kulcsolva a kezünk és egy picit ledermedtek. Mi vissza mentünk és beültünk Gabi próbájára. Amikor végzett feljött velünk a szobába és elkezdtünk beszélgetni. Pár órát beszélgettünk utána mentek készülődni. Gabival mentem a sminkesehez, jött utána Bence is és végül a fodrásztól megint elmentünk egyet forrócsokizni. Latyák berontott az ajtón Bencének mennie kellett én meg beültem a helyemre. Minden szépen ment és a szóló végén küldött nekem egy puszit az egész ország előtt. És nap végén megint ugyan úgy aludtunk. Másnap reggel sütöttem egy kis pizzát utána meg elmentem. És most itt vagyok!-mondtam egy szuszra. Léna és Lili összenéztek és egyszerre sikították el magukat. Elég sokan felénk fordultak, hogy vajon mi bajunk van, nem törődve velük tovább beszélgettünk.
-Rajtunk kívül tudja még valaki?-kérdi Fanni, aki valamikor becsatlakozott a beszélgetésbe
-Nem. Még nem mondtuk el senkinek. De azt én leszögeztem, hogy nektek elmondom.-jelentettem ki
-Ööööh, szerintem nem csak mi tudunk róla. Egy gimis kis csaj kitett instára egy olyan képet amin össze van kulcsolva a kezetek. És már több ezren látták ezt a képet. Meg persze van pár száz utálkozó komment is.-mondta rezzenéstelen arccal Lara. Én meg simán ledermedtem.
-Mi? De hát... ki... mikor... és hol?-dadogtam össze-vissza
-A háttérben egy park részlete látszódik.-vette jobban szemügyre a képet.
-Uram atyám! Akkor az egyik tini lány lehetett, aki ledermedve állt. Ők pont szemből láttak akkor minket.-gondolkodtam hangosan
-És akkor most mi lesz?-kérdi Andi
-Nem tom, de az biztos, hogy felhívom Bencét most rögtön.-arébb álltam és már hívtam is. Felvette elsőre, mintha erre várt volna csak.
-Láttad igaz?-kérdezte köszönés nélkül
-Én nem, de Lara igen és ő tájékoztatott.
-Ki az a Lara?-kérdi értetlenkedve.
-Az új osztálytársam, de ez most nem lényeg. Na, most mit tegyünk? Mert már nem tudjuk letagadni az biztos.
-Arra gondoltam, de ez lehet hülyeség, hogy rendesen bevalljuk nekik. Kiteszek veled egy képet megjelöllek és írok hozzá valamit. Így jó, nem?
-De, de jó. Akkor majd csinálunk valamikor képet és azt kiteszed.-helyeseltem
-Vagy kiteszem azt ami a háttérképem. Egy kép amin megölellek puszit nyomok a fejedre. Mindketten látszódunk rajta. Az szerintem jó.-mondta cukin
-Oké akkor azt kirakhatod és...
-Igen?
-Én fogom elsőként likeolni!-jelentettem be.
-Gondoltam.
-Igen, igen és vagyok a legnagyobb Buzás Bence fan! Most és mindörökké!
-Tudom, puszi!-letettük és én már be is léptem az instára. Bence nem sokáig tétovázott pár perc múlva ki is rakta.
"@buzasbence: Mint ahogy azt már többen is tudjátok egy gimis lány csinált rólam és valakiről egy képet. Azzal a valakivel össze volt kulcsolva a kezünk. Az a valaki gyönyörű. Azt a valakit szeretem! Az a valaki a barátnőm! És a neve nem más, mint:@csepany_szofi. Még nem régóta vagyunk együtt, ezért nem akartuk még elmondani nektek rajongóknak. Azért, mert amióta jelentkeztünk az X faktorba minden megváltozott. Mivel egyre fentebb jutottunk egyre több lett a rajongó is és a legtöbb az lány. Nagyon sokan írogattok nekünk. Tudomásunk szerint sokan szeretnek minket. És még ezért nem akartuk ilyen korán mondani. Mert már annál a gimis lány képénél is nagyon sok utálkozó komment jött Szofihoz. Sokan írtátok, hogy biztos csak a hírnév miatt jött össze velem, de nem. Ő biztos nem. Ő nem olyan, hogy csak kihasznál utána meg eldob. Ő nem ilyen. A látom a szemében, hogy szeret engem. Igazán szeret engem. És ezt néha az arca is tükrözi, főleg amikor kipirul. Nem ismeritek még annyira, mint én. És végül... nézzétek a szombati élő showt és szavazzatok sokan!❤🍍"-ennyit írt. Közben már egyre többen likeolták és írták, hogy megértik. A lányok odajöttek hozzám és megöleltek. Nem tudom miért, de mindegy. Még beszélgettünk Bencéről és rólam, de utána jött a tánc tanárunk és mehettünk órára. Ahogy azt már reggel megjósoltam unalmas órák, unalmas tanárok. Hetedik óra után elköszöntem és kiléptem az iskola ajtaján. Alig tettem meg pár lépést már valaki hátulról megölelt. Megfordultam és Bence barna íriszeivel találtam szembe magam. Nyomott egy puszit a számra és ujjait rákulcsolta az enyémekre. Így léptünk ki a kapun és így mentünk egészen hazáig. Otthon ledobtam a cuccomat és lehuppantunk a kanapéra. Megnéztünk egy filmet és beszélgettünk.
-Nekem még mennem kell házit írni!-suhantam be a szobámba
-Tudok segíteni?-halottam meg Bence hangját.
-Hát... mivel te idősebb vagy, mint én ezt már lehet vettétek.-kiáltottam ki a szobámból
-Megyek!-és már ott is volt az ajtómban. Leült a babzsák fotelembe és figyelt.-Mit tanulunk?-kérdi csillogó szemekkel
-Most... irodalmat.-vettem kezembe a füzetem. Gyorsan megcsináltuk a házikat és tanultunk. Utána már úgy gondoltuk, hogy mehet valaki fürödni. Elsőnek Bence ment utána pedig én. Lezuhanyoztam és befeküdtem Bence mellé az ágyamba. 20:49. Akkor még van idő.
-Bence!
-Igen?
-Énekelsz nekem egy kicsit?-kérleltem
-Persze. És mit?
-Mit fogtok most előadni?
-Lesz egy saját dal, az U,u,u átírva, Gyöngyhajú lány, meg Puskás Petiékkel a Minden este.
-Aha. Énekelj valamit és kész!
-Rendben. Akkor a saját dal mehet?-én csak bólintottam és már kezdte is-Tedd csak ki a szívem instagramra
Látja majd mindenki, hogy egyre lassabb
Ahogy verdes kicsi szívem és te ott vagy
Nézed ahogy csendben összeroskad
A szíveknek az instáján, jól látszik, hogy bántottál
Én jobb voltam te rossz voltál
A szíveknek az instáján
Tedd csak ki a szívem
És hazudd el, hogy rossz vagy
Úgyse tudja senki
Mind szeretnek majd sorban
Reggel nyújtózik a város
Te már régen posztolsz
Egy másik szívet éppen
Ami boldog
A szíveknek az instáján
Jól látszik, hogy bántottál
Én jobb voltam, te rossz voltál
A szíveknek az instáján
Tedd csak ki a szívem
Húzz rá effektet
Egy jól irányzott filter
Megszépíti, hogy szenved-énekelte édes hangján. Nagyon szép ez a szám.
-Nagyon tetszik! Mi a címe?
-Insta szívek
-Köszi. És lehet egy kérdésem?
-Persze
-Ezt a dalt ki írta?
-Alex meg mi. Miért?
-Mert olyan, mintha valaki szakított volna vagy valakit megcsaltak.
-Jaaa, hogy arra mondod. Ne félj nem rólad mintáztam ezt a dalt. Ezt csak úgy írtuk hárman. Én, Alex meg Latyák.
-Hu, megnyugodtam. Oké most már aludjunk már nagyon álmos vagyok.-ásítottam
-Rendben. Jó éjt!-nyomott egy puszit a számra és lekapcsolta a lámpát. Visszabújt hozzám és átölelte a derekamat.Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote-oljatok!❤
YOU ARE READING
Mrs. Mendes története
RomanceEgy 13 éves lány története aki már tervezgeti Shawn Mendessel az esküvőjét pedig még élőben sem látta. De nem is sejti, hogy ez valóra válhat...